خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Della࿐

ناظر آزمایشی کتاب
کاربر V.I.P انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
  
عضویت
19/9/20
ارسال ها
239
امتیاز واکنش
3,311
امتیاز
178
زمان حضور
42 روز 12 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
کتاب همکار (The Coworker) جدیدترین اثر فریدا مک فادن به‌شمار می‌رود که با ترجمه‌ی روان مریم علیزاده میلانلو توسط نشر کوله‌پشتی منتشر شده است.

کتاب «همکار» نامزد دریافت‌کننده‌ی جایزه بهترین رمان معمایی و تریلر سال 2023 وبسایت گودریدز، روایتگر داستان مهیج و مرموز دو زن، دفتری پر از اسرار، و جنایت وحشتناکی است که نمی‌توان نادیده‌اش گرفت.

خلاصه کتاب همکار اثر فریدا مک فادن
داون شف دختری عجیب است. دست‌کم همه در شرکت مکمل‌های غذایی ویکسد که داون حسابدار آنجاست، اینطور راجبش فکر می‌کنند. او هیچ‌وقت حرف درست را نمی‌زند، دوستی ندارد و همیشه راس ساعت 8:45 صبح پشت میز کارش نشسته است.

وقتی یک روز صبح داون در محل کارش حاضر نمی‌شود، همکارش ناتالی فارل، یکی از بهترین فروشندگان شرکت ویکسد، بسیار تعجب می‌کند، چرا که داون با وسواسی که داشت حتی یک دقیقه برنامه‌اش را جابه‌جا نمی‌کرد! به همین دلیل هیچ‌کس اندازه‌ی ناتالی، نبودن داون را جدی نمی‌گیرد.

بعد هم تماس تلفنی نگران‌کننده‌ای از طرف داون با او گرفته می‌شود که از او درخواست کمک می‌کند! داون کجا بود و چه کمکی می‌خواست؟ ناتالی به خانه داون می‌رود. یک چیزی درست نبود! از آن عجیب‌تر اینکه داون در خانه نبود و یک لیوان شکسته و مقدار زیادی خون وسط سالن بود!

همکار داستان مهیج، مسحورکننده و پرتنشی است از فریدا مک فادن، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، که پژواک رفتارهای از سرِ نادانی گذشته و پیامدهای مرگ‌بارشان را در زمان حال نشان می‌دهد.


منبع:هرخوان


معرفی کتاب همکار | فریدا مک فادن

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
  • عالی
Reactions: همراز س، YeGaNeH، MaRjAn و 2 نفر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا