خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

hananehn79

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
24/11/23
ارسال ها
95
امتیاز واکنش
40
امتیاز
28
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
⚖⚖⚖⚖پرداخت دیه راننده مقصر چقدر طول می‌کشد؟ ⚖⚖⚖⚖


از زمان تشکیل پرونده و تحویل مدارک تا زمان پرداخت دیه راننده مقصر حادثه تصادف رانندگی، چیزی بین ۱ تا ۳ هفته زمان لازم است. البته مطابق قانون نیز یک حداکثر زمان ۲۰ روزه برای پرداخت خسارت از سوی شرکت بیمه در نظر گرفته شده است.

نکته: در صورتی که راننده نیاز به دریافت خدمات پزشکی و هزینه‌های درمانی داشته باشد، تا زمانی که پرداخت خسارت به او صورت بگیرد، می‌تواند از بیمه شخص ثالث خود به این منظور استفاده کند.

پرداخت دیه راننده مقصر بدون گواهینامه

در شرایطی ممکن است که راننده مقصر گواهینامه نداشته باشد، در این صورت شرکت بیمه هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت دیه راننده مقصر نخواهد داشت. در نظر داشته باشید که حتی اگر تاریخ اعتبار گواهینامه راننده نیز سپری و منقضی شده باشد، امکان پرداخت خسارت از سوی شرکت بیمه (برای دیه راننده مقصر) وجود ندارد. اگر چه در این حالت دوم، به هر ترتیب شرکت بیمه باید دیه مربوط به اشخاص ثالث را بپردازد.



▪ دیه راننده مقصر در حادثه تصادف نیز از سوی شرکت بیمه و محل بیمه شخص ثالث، قابل پیگیری و پرداخت است. به این ترتیب فارغ از این که راننده در سانحه رانندگی مقصر باشد، تنها خسارات جانی وارده به او، از سوی شرکت بیمه تا سقف دیه ماه‌های عادی، جبران می‌شود.



─═ঊ❥❥⚖⚖❥❥ঊ═─


پرداخت دیه راننده مقصر چقدر طول میکشد؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا