خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,994
امتیاز واکنش
35,177
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 19 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
این سیستم صوتی با فناوری 360SSM یک صدای فراگیر سه‌بعدی ایجاد می‌کند و با قیمت 545 دلار در آبان‌‌ماه 1402 عرضه می‌شود.
به گزارش دیجیاتو، سیستم صوتی HT-AX7 سونی در چین معرفی شد. سیستم صوتی HT-AX7 ساختاری سه‌تکه دارد و در نوامبر سال جاری میلادی با قیمت 545 دلار وارد بازار می‌شود. این سیستم صوتی با دو ماژول جداشدنی قادر به تولید صدای سه‌بعدی است.

ویژگی‌های سیستم صوتی سونی HT-AX7
دو ماژول فراگیر این سیستم صوتی قابل جدا‌شدن هستند و یک میدان صدای فراگیر سه‌بعدی ایجاد می‌کنند. طراحی یکپارچه این اسپیکر بلوتوثی با هر دیزاین داخلی محیط هماهنگ است. این سیستم صوتی با فناوری 360SSM اختصاصی سونی، متناسب با فضا یک میدان صوتی گنبدی‌شکل اطراف کاربر شکل می‌دهد.
سونی HT-AX7 صدایی فراگیر را در فضاهای بسته‌ای مانند اتاق نشیمن ارائه می‌دهد. این اسپیکر به دو واحد بلندگوی X-balanced در جلو مجهز شده است و از طراحی خارج از مرکز برای بهبود وضوح صدا بهره می‌برد. سمت چپ و راست اسپیکر یک دیافراگم بزرگ با ابعاد 49 میلی‌متر در 71 میلی‌متر وجود دارد. تنظیم دیافراگم به بهبود عملکرد فرکانس پایین بلندگو کمک می‌کند.
طراحی پشتی سیستم صوتی سونی HT-AX7 به شکل پنکیک است. در قسمت پشتی اسپیکر واحد صدا به سمت بالا قرار گرفته است تا با تغییر موقعیت، عملکرد صدا افزایش یابد. اسپیکر جدید سونی از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند و در ماه نوامبر (آبان‌ماه 1402) عرضه خواهد شد. قیمت سیستم صوتی HT-AX7 تقریباً 545 دلار است.



منبع: بیتوته


سونی از سیستم صوتی HT-AX7 با طراحی متفاوت رونمایی کرد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا