خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,994
امتیاز واکنش
35,177
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 19 ساعت 28 دقیقه
نویسنده این موضوع

این تصویر هرچند وضوح کمی دارد، اما طراحی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد.
به گزارش دیجیاتو، سامسونگ قصد دارد به‌زودی از گوشی میان‌رده 5G گلکسی A35 رونمایی کند. در گذشته رندرها و مشخصات این دستگاه فاش شده بود و حالا نوبت به تصویر واقعی آن رسیده است. هرچند تصویر منتشرشده وضوح بسیار پایینی دارد، اما از نظر طراحی با تمام اطلاعاتی که درباره دستگاه لو رفته مطابقت دارد.

براساس گزارش‌های منتشرشده، این تصویر توسط یک آژانس صدور گواهینامه مستقر در کره جنوبی منتشر شده است، بنابراین طراحی واقعی گلکسی A35 سامسونگ را نشان می‌دهد. یکی از تغییرات مهمی که باعث می‌شود گلکسی A35 نسبت به سایر دستگاه‌ها متمایز بشد، ماژول مربوط به کلیدها است که در سمت راست دستگاه دکمه‌های فیزیکی را در خود جای داده است.


همچنین همانطور که در تصویر دیده می‌شود، میان‌رده آینده سامسونگ دارای سه سنسور دوربین و یک فلاش LED روی پنل پشتی خود خواهد بود. اخیراً مشخصات دستگاهی با شماره مدل SM-A356U و چیپ اگزینوس 1380 و 6 گیگابایت رم در گیک‌بنچ مشاهده شده بود.
گلکسی A35 احتمالاً به نمایشگر 6.6 اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز خواهد شد. تراشه اگزینوس 1480، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی از جمله مشخصات فاش‌شده این دستگاه هستند. پشتیبانی از شبکه 5G و همچنین سیستم عامل اندروید 14 نیز احتمالاً جزء نقاط قوت این دستگاه خواهند بود که باعث خرید مشتریان می‌شوند.


منبع: بیتوته


اولین تصویر واقعی از گلکسی A35 سامسونگ لو رفت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا