خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,998
امتیاز واکنش
35,208
امتیاز
473
زمان حضور
260 روز 1 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینترمیامی، از غیبت خود در بازی مقابل هنگ کنگ ابراز تاسف کرده و امیدوارم به این کشور بازگردد تا یک بازی مقابل هواداران هنگ کنگی خود انجام بدهد.
به گزارش ورزش سه، لیونل مسی پیش از رویارویی با ویسل کوبه ژاپن از آندرس اینیستا، همبازی سابقش در بارسلونا، تمجید کرد.
اینترمیامی پس از حضور در عربستان سعودی، السالوادور و هنگ کنگ به ژاپن سفر کرده تا در جریان تور پیش فصل با ویسل کوبه بازی کند.
لیونل مسی در کنفرانس خبری قبل از بازی در توکیو گفت:"ویسل کوبه باشگاهی است که ما از زمان انتقال آندرس اینیستا آن را می‌شناسیم و اخبار زیادی را به خصوص برای بررسی وضعیت اینیستا درباره این تیم دنبال کردیم. ویسل کوبه قهرمان لیگ ژاپن است و ما قطعا با یک تیم بزرگ روبرو خواهیم شد."
مسی 36 ساله درباره اهداف تیمش برای فصل جدید گفت:"برای ما مهم 21 فوریه است، زمانی که لیگ شروع می‌شود، جایی که ما برای کسب امتیاز بازی می‌کنیم."
اینتر میامی در دیداری که ستاره آرژانتینی نیمکت نشین بود هنگ کنگ را با نتیجه 4-1 شکست داد. غیبت مسی در این بازی جنجال برانگیز بود و اعتراض هواداران و مسئولان هنگ کنگی را به همراه داشت.
مسی در این نشست خبری با ابراز تاسف گفت:"من همیشه دوست دارم بازی کنم، به خصوص در این بازی‌ها که ما به کشورهای دور سفر می‌کنیم و مردم دوست دارند بازی‌های ما را ببینند. متأسفانه این اتفاق در فوتبال رخ می‌دهد. در هر بازی ممکن است این اتفاق بیفتد که شما نتوانید بازی کنید. امیدوارم بتوانیم برگردیم و یک بازی در هنگ کنگ انجام دهیم."
او همچنین درمورد رویارویی با ویسل کوبه گفت:"ما سعی خواهیم کرد به بهترین شکل برای این مسابقه آماده شویم و بدون توجه به نتیجه به پیشرفت خود ادامه دهیم و از این تجربیات برای دستاوردهای مثبت ادامه دهیم."




منبع: بیتوته


سکوت مسی شکست؛ هنگ‌کنگی‌ها متاسفم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا