خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
7,084
امتیاز واکنش
35,574
امتیاز
473
زمان حضور
263 روز 20 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
کاخ سلطنتی انگلیس روز جمعه اعلام کرد که چارلز سوم پادشاه ۷۵ ساله این کشور برای درمان عارضه پروستات در بیمارستان بسـ*ـتری شد.
به گزارش ایرنا، در بیانیه کاخ باکینگهام اشاره‌ای به نام بیمارستان نشده و این طور آمده است: پادشاه صبح امروز برای یک درمان برنامه ریزی شده، در بیمارستانی در لندن بسـ*ـتری شد.
رسانه‌های انگلیس می‌گویند که نامبرده را هنگام ورود به بیمارستان کلینیک لندن دیده‌اند. این همان بیمارستانی است که عروسش (همسر ولیعهد) برای درمان عارضه شکمی بسـ*ـتری است. گفته می‌شود که چارلز پیش از بسـ*ـتری شدن، با وی دیدار کرده است.
کاخ باکینگهام برای جلوگیری از بروز گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس ادعا کرد که درمان نامبرده همسو با عارضه‌ای است که به طور طبیعی سایر مردان دچار می‌شوند، «اما تعاملات عمومی پادشاه برای مدت کوتاهی به تعویق خواهد افتاد»
چارلز سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در پی فوت مادرش الیزابت دوم به تاج و تـ*ـخت رسید. اعتراض‌ها از همان زمان به برگزاری تشریفات پرخرج خاکسپاری، در بحبوحه مشکلات اقتصادی کشور بالا گرفت و جنبش ضد سلطنتی موسوم به «جمهوری‌خواه» چندین تظاهرات اعتراضی برپا کرد.



منبع: بیتوته


پادشاه انگلیس در بیمارستان بسـ*ـتری شد

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا