خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ElnaZ☆

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/23
ارسال ها
268
امتیاز واکنش
479
امتیاز
78
سن
22
زمان حضور
9 روز 9 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
همان طور که می دانید سبک رپ در موسیقی از جایگاه ویژه ای نزد دوستداران این هنر برخوردار است. در ایران نیز این سبک موسیقی هواداران مخصوص به خود را دارد که اغلب قشر جوان و دهه هشتادی ها به سمت و سوی این سبک کشش و تمایل دارند.

خوانندگان و همچنین آهنگسازان بسیاری در این زمینه توانسته اند خوش بدرخشند. زنان ایرانی هم علاقه بسیاری به موسیقی رپ و انواع آن نشان داده اند که یکی از حرفه ای ترین و محبوب ترین دختران موسیقی رپ فارسی در شاخه هیپ هاپ رها وانتونز نام دارد.

رها از رپرهای ایرانی است؛ که نام خانوادگی او تا به حال جایی مطرح نشده و با نام هنری رها وانتونز معروف است متولد ۱۱ مرداد ۱۳۷۷ می باشد. وی از کودکی به موسیقی و خوانندگی علاقه مند بود. بعد از اخذ مدرک دیپلم به دانشگاه وارد می شود. سپس به دلیل ممنوعیت فعالیت زنان در ایران در زمینه موسیقی قصد ترک وطن می کند و برای ادامه تحصیل و فعالیت خوانندگی و موسیقی به اتریش مهاجرت می کند.


IMG_20231213_130649_4779aa259399c3b4f25.jpeg



وانتونز یکی از گروه های معروف موسیقی سبک رپ است که در اتریش فعالیت می کند و اعضای مشهور و حرفه ای دارد. رها پس از مهاجرت، در اتریش با یکی از اعضای این گروه آشنا می شود. این گروه از سال 1391 به فعالیت در این زمینه مشغول هستند.

رها به دلیل زیبایی و ۱۷۵ سانتی متر قدی که دارد به عنوان یکی از چهره های زیبا همواره مورد توجه بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر برای مدلینگ و انجام تبلیغات بوده است. رها با سن کمی که دارد توانست رضایت گروه وانتونز که از محبوب ترین و حرفه ای ترین گروه های رپ فارسی است را به دست آورد. این موفقیت در چنین سنی دستاورد مهمی برای دختر جوانی همچو او محسوب می شود.


بیوگرافی رها وانتونز | خواننده

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-

ElnaZ☆

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/23
ارسال ها
268
امتیاز واکنش
479
امتیاز
78
سن
22
زمان حضور
9 روز 9 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
رها در این گروه ابتدا با سامی لو آشنا شد و از طریق سامی به گروه وانتونز راه پیدا کرد. رها در خوانندگی استعداد شگرفی داشت و از صدای دلنشینی برخوردار بود؛ به همین دلیل از طرف گروه وانتونز بسیار مورد توجه قرار گرفت و باعث شد به سرعت در این گروه برای خودش جا باز کند و از اعضای ثابت این گروه به شمار رود.

این اولین اتفاق خوشایند او در زمینه موسیقی شد و به واسطه استعداد و خوش ذوقی که در خوانندگی داشت به شدت در دل مردم و رپ دوستان نفوذ پیدا کرد. گروه وانتونز که امروزه به شهرت خوبی رسیده است. رها را که در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و فعالیت خود را به عنوان خواننده زیر زمینی و با این گروه آغاز کرد به سرعت به شهرت رسانید.

رها پس از مدتی توانست با توجه به صدای منحصر به فردش و هم چنین همکاری های متعددش با سایر اعضای گروه جذاب وانتونز به شهرت و معروفیت زیادی برسد. اکنون که به اوج معروفیت رسیده است از او به عنوان یکی از خوانندگان ایرانی با استعداد در سبک موسیقی پاپ و رپ هیپ هاپ یاد می‌ شود که توانسته طرفداران زیادی را نیز بدست آورد. رها یکی از سرشناس ترین خوانندگان گروه وانتونز است که در ادامه به معرفی بهترین آهنگ های او خواهیم پرداخت.

گروه وانتونز چهار عضو دارد. کوروش وانتونز، آرتا وانتونز، رها وانتونز، سامی لو و پدیا آی اعضای این گروه را تشکیل می دهند که رها وانتونز به عنوان تنها خواننده زن این گروه با این رپرها همکاری کرده است. رها معمولا با همکاری دیگر رپرهای هم گروه یعنی سامی لو، آرتا و کوروش وانتونز کارهای خود را عرضه می کند. و تنها اولین کار خود یعنی «شب» را به خودش تک نفره خوانده است.

در کنسرت های برگزار شده رها آهنگ های خود را روی صحنه اجرا کرده است که حاصل همکاری های گروهی او با دیگر اعضای گروه وانتونز بوده است. با این حال خواننده با استعداد و خاص این گروه یعنی همان رها وانتونز با چند رپر دیگر خارج از گروه وانتونز همکاری هایی داشته است. سیجل و خلسه از جمله رپرهای معروفی هستند که سابقه همکاری با رها وانتونز را دارند.

همچنین بهزاد لیتو در کنار کوروش و آرتا و سلمی لو با رها آهنگ های را منتشر کرده است‌. شما با مراجعه به یوتیوب یا سایر سایت های معتبر و مربوطه می توانید این کارها را جستجو کنید و در صورت تمایل دانلود کرده و گوش کنید. در بخش معرفی رها وانتونز گفته شد که این رپر زن برای ادامه تحصیل به اتریش رفت و آنجا با گروه وانتونز آشنا شد.


بیوگرافی رها وانتونز | خواننده

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-

ElnaZ☆

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/23
ارسال ها
268
امتیاز واکنش
479
امتیاز
78
سن
22
زمان حضور
9 روز 9 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
IMG_20231213_130650_310.jpeg


شب
این آهنگ را می توان اولین آهنگ رها وانتونز دانست که او را به معروفیت رساند و طرفداران بسیاری پیدا کرد که حتی از آن دابسمش های بسیاری ساختند.
یادمه
آهنگ یادمه به زبان محلی خوانده شده و یکی از زیباترین آهنگ های عاشقانه رها به حساب می آید. از بهترین کارهای این خواننده قلمداد می شود.
درد
رها وانتونز با انتشار این اثر احساسیو زیبا با صدای خاص و آرامش بخش خود توانست بیشتر از پیش در دل هوادارانش جایگاه خود را محکم کند. برای مشاهده عکس های افراد مشهور راه و روش های متفاوتی وجود دارد که کار را برای علاقمندان به آن ها آسان کرده است.



IMG_20231213_130702_626.jpeg


رها وانتونز به عنوان تنها خواننده زن گروه وانتونز تا به حال به صورت تک نفره کنسرتی برگزار نکرده است اما در کنسرت های گروه وانتونز فعالیت داشته و به اجرای آهنگ های خود پرداخته است. بنابراین صحبت های که در مورد کنسرت های تک نفره او مطرح می شد صحت نداشتند. این گروه در زمان شیوع کرونا نیز همانند خیلی از خوانندگان دیگر، کنسرت هایی به صورت لایو از طریق اینستاگرام برگزار می کردند. در چند ماه اخیر و قبل از عید نوروز نیز چند کنسرت در کشور ترکیه برگزار کردند.

پس از آن رها وانتونز از طریق اینستاگرام خود اعلام کرد که عید نوروز در تاریخ دوم فروردین در کشور ترکیه کنسرتی با گروه وانتونز برگزار خواهد کرد. اکنون کلیپ ها و تصاویر این کنسرت در پیج اینستاگرام این خواننده موجود می باشد. به غیر از اینستاگرام، شما می توانید با مراجعه به اینترنت و سایت های مربوط به موزیک ویدیو بخش هایی از این کنسرت و کنسرت های دیگر این خواننده و گروه وانتونز را مشاهده کنید. در یوتیوب نیز ویدیوهای مربوطه را می توانید تماشا کنید. هما نطور که گفته شد رها وانتونز اولین همکاری خود را در زمینه موسیقی با گروه وانتونز انجام داده است.

منبع : فارس بت


بیوگرافی رها وانتونز | خواننده

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا