خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,769
امتیاز واکنش
10,745
امتیاز
328
محل سکونت
بوشهر
زمان حضور
44 روز 18 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
مرموزترین شخصیت‌هایی که در جامعه با آن‌ها ارتباط دارید؛‌ همان انسان‌هایی می‌باشند که حتی با یک دقیقه مکالمه با آن‌ها ممکن است ساعت‌های ذهن شما را به خود مشغول کنند؛ شخصیت کاریزماتیک می‌تواند شما را به هرآنچه که می‌خواهد هدایت کند؛ به زبان ساده مجموعه رفتار و حرکاتی که شما را تحت تاثیر قرار میدهد را کاریزما (charisma) می‌گویند.
شاید ترسناک به نظر برسد اما هیچ قدرتی به اندازه کاریزما نمی‌تواند یک انسان را تحت تاثیر قرار دهد؛ افراد دارای شخصیت کاریزماتیک به خوبی می‌توانند مانند یک رهبر ذهن شما را هنگام برقراری ارتباط با آن‌ها کنترل کند؛ حال با این تفاسیر علاقه دارید با آن‌ها هم کلام شوید؟
جامعه بشری جایگاه ویژه‌ای را برای افراد کاریزماتیک در نظر گرفته است؛ آن‌ها توانایی قدرت نمایی در هر مکان و زمانی را دارند؛ این افراد به خوبی می‌توانند با کسانی که علاقه دارند ارتباط برقرار کنند و به طوری این کار را انجام می‌دهند که فرد مقابل متوجه هیپنوتیزم شدن توسط فرد کاریزما را حس نمی‌کند.

ویژگی افراد کاریزماتیک چیست؟
ویژگی افراد کاریزماتیک را می‌توان در ۵ مورد زیر خلاصه کرد:

• گوش فعال
• رعایت مرز بین گستاخی و اعتماد به نفس
• شبکه سازی
• مهارت فن بیان
• مهارت زبان بدن
حال که به جواب خود رسیده‌اید اگر میخواهید شما هم شخصیت کاریزماتیکی داشته باشید در ادامه مقاله با من همراه باشید تا با شرح جزئیات افراد کاریزما کلید کاریزماتیک شدن را فتح کنید.

گوش فعال؛ سخنرانی برای آن‌ها بسیار آسان است.
شاید برای شما عجیب باشد اما برای افراد کاریزما سخنرانی بسیار کار راحتی می‌باشد؛ این افراد به خوبی راه و روش گوش دادن را بلد هستند؛ زمانی که شما در مورد هر موضوع سر صحبت را با آن‌ها باز می‌کنید به طوری شنونده سخنرانی شما می‌شود که حس می‌کنید بهترین سخنران جهان هستید.
زمانی که با افراد کاریزما شروع به صحبت می‌کنید خیلی مراقب باشید به این دلیل که ممکن است سخنرانی شما تا سال‌ها طول بکشد؛ جذاب است نه؟ آن‌ها در برقراری روابط اجتماعی استاد هستند.

مرز بین گستاخی و اعتماد به نفس؛ شخصیت کاریزماتیک کارش را بلد است
مرز بین علاقه و نفرت یک بند انگشت است؛ حتی در بعضی مواقع شما اجازه دفاع هم به طرف مقابل خود در زمان برقراری ارتباط نمی‌دهید و در همان نگاه اول در ذهن خود ثبت می‌کنید که من از این شخص نفرت دارم و یا حتی فردی که تمام عالم و آدم از آن شخص بد می‌گویند را دوست دارید.
اما اگر حس می‌کنید شخصیت کاریزماتیک به شما این اجازه را می‌دهد سخت در اشتباه می‌باشید؛ افراد کاریزما کارشان را خود بلد می‌باشند؛ آن ها به هوشمندانه‌ترین شکل ممکن مرز بین گستاخی و اعتماد به نفس را رعایت می‌کنند به طوری که به چشم شما نه مغرور بیایند و نه سبک؛ سعی کنید در این حالت به اعمال آن‌ها احترام بگذارید.


ویژگی افراد کاریزماتیک چیست؟

 
  • عالی
Reactions: Deana

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,769
امتیاز واکنش
10,745
امتیاز
328
محل سکونت
بوشهر
زمان حضور
44 روز 18 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
شبکه سازی؛‌ خلق رابـ*ـطه برای آن‌ها آب خوردن است
افراد کاریزما به خوبی می‌دانند چگونه و چه زمانی با افراد خاص ارتباط برقرار کنند؛ برای آن‌ها در رابـ*ـطه با شبکه سازی غرور معنایی ندارند و هیچ زمانی حس نمی‌کنند که من از شخصیت بالاتری برخوردار می‌باشند و نباید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنم؛ شخصیت کاریزماتیک آن‌ها مجبورشان می‌کند که با تمام اشخاصی که می‌خواهند ارتباط برقرار کنند؛ آن‌ها همیشه غرق در ارتباط هستند.

مهارت فن بیان؛ گوش دادن به افراد کاریزماتیک واقعا لـ*ـذت بخش است
طلسم افراد کاریزما زبان‌شان است؛ شخصیت کاریزماتیک به خوبی بلد است که با سخن شما را هیپنوتیزم کند؛ اما نه هر سخن و حرفی،‌ آن‌ها مهارت فن بیان قوی‌ای دارند و به خوبی بلد هستند که با هر شخصی در هر زمانی متناسب با شرایط سخنران بگویند.
شاید برای افراد دیگر خواندن این مطالب هم سخت باشد اما برای این دسته از اشخاص این کار بسیار آسان می‌باشد و برای برقراری ارتباط از اصول و شرایط خیلی پیچیده‌ای پیروی نمی‌کنند، افراد کاریزما تنها این موضوع را به خوبی درک کردند که در جای درست باید همانند آفتاب پرست رنگ عوض کنند و متناسب با آن شرایط برخورد کنند.

مهارت زبان بدن آن ها را از سخنرانی بی‌نیاز کرده است
زبان بدن یکی از نقاط قوت یک شخصیت کاریزماتیک می‌باشد؛ آن‌ها هم به خوبی بلد هستند که زبان بدن خود را کنترل کنند و در طرف مقابل توانایی شناسایی حالات و افکار طرف مقابل خود را به وسیله دانش زبان بدن دارند.

منبع: راز موفقیت


ویژگی افراد کاریزماتیک چیست؟

 
  • عالی
Reactions: Deana
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا