خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,319
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازاری در آفریقا وجود دارد که یکی از ترسناک‌ترین مکان‌های دنیا محسوب می‌شود. جایی‌که می‌توانید وسایل لازم را برای تمرین جادوی سیاه پیدا کنید!
در کشور توگو در غرب آفریقا شهری به اسم لومه هست که در آن بازاری ترسناک و عجیب وجود دارد. بازاری که بوی جادو و طلسم می‌دهد و در آن جادوگرهایی حاضر هستند که به گفته محلی‌ها هر مشکلی را حل می‌کنند
در توگو هرکسی که مریض می‌شود، با خانواده‌اش مشکل پیدا می‌کند و یا کمبودهای مالی پیدا می‌کند به‌سراغ جادوگرهای این بازار می‌رود تا راه‌حلی برای مشکل خود پیدا کند.
بازار توگو ترسناک‌ترین بازار جهان
سابقه جادو و جادوگری در کشور توگو مربوط به زمان‌های دور است. همین‌که پا به این بازار عجیب بگذارید ردیفی از میزهایی را می‌بینید که روی آن‌ها پر از اجزای بدن حیوانات است که بر روی هم تلمبار شده‌اند! سر سگ، پای فیل، پنجه شامپانزه، مار کبری که خشک شده و جمجمه گوریل و حیوانات دیگر که همه آن‌ها طلسم شده‌اند و به‌گفته آن‌ها یک‌جور قدرت الهی دارند که می‌توانند از دیگران محافظت کنند و شفا دهند.
هر مشکلی که دارید به بازار ترسناک توگو بروید
هر مشکلی که داشته باشید جادوگرهای این بازار برای آن یک راه‌حلی دارند! در واقع این بازار مثل داروخانه است و اگر می‌خواهید قدرت شفادهنگی آن‌را امتحان کنید، آنجا یک جادوگر هست که باید پیش او بروید و درباره مشکل خود با او حرف بزنید. جادوگر، بعد از اینکه خوب به حرف‌هایتان گوش داد با نیروهای الهی مشورت می‌کند و نسخه مناسب را می‌پیچد. بعد قسمت‌های مختلف بدن حیوانات را برروی آتش می‌گذارد تا از آن پودری سیاه رنگ به‌وجود بیاید.
ترسناک‌ترین بازار جهان، جاذبه هیجان‌انگیز گردشگری
این بازار، برای اولین‌بار در حدود ۱۵۰ سال قبل تاسیس شد و الان که به شهرت جهانی رسیده، تغییرات زیادی کرده است. با اینکه اطراف بازار ظاهر چندان مناسبی ندارد، اما خود بازار به جاذبه مهم گردشگری تبدیل شده و با حدود ۱۰ دلار می‌توانید با یک راهنما از این بازار دیدن کنید. در اینجا به‌غیر از اجزای بدن حیوانات چیزهایی مثل عروسک هم فروخته می‌شود که همه آن‌ها هم طلسم شده‌اند!


در ترسناک‌ترین بازار جهان، طلسم خواهید شد!

 
  • تشکر
  • تعجب
Reactions: -FãTéMęH-، YaSnA_NHT๛، Melika_hsh و یک کاربر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا