M O B I N A
سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
- عضویت
- 3/4/21
- ارسال ها
- 24,702
- امتیاز واکنش
- 63,861
- امتیاز
- 508
- سن
- 19
- محل سکونت
- BUSHEHR
- زمان حضور
- 273 روز 8 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع
امیلیا نرسیسیانس
در آستانه برگزاری همایش "علوم اجتماعی در ایران: دستاوردها و چالشها"، پرسشهایی را با دکتر امیلیا نرسیسیانس، مدیر گروه انسانشناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در میان گذاشتیم. او در پاسخ به یکی از مهمترین این پرسشها، در خصوص چالشهای علوم اجتماعی ایران در عرصههای آموزشی و پژوهشی، یادداشتی را برای ما ارسال کرده است که در ادامه میخوانید.
مقدمه
انگیزه اصلی این یادداشت، ارائه پاسخی در خور به یکی از پرسشهای مطرح شده از طرف انجمن جامعهشناسی ایران است. تذکر این امر ضروری است که در بیان این پاسخ، علاوه بر تجربههای نویسنده به عنوان یک معلم و عضو هیأت علمی دانشگاه و دیدگاههای نظری او به عنوان یک متخصص و محقق در علوم اجتماعی و انسانی و تعلیم و تربیت، نظرات مطرح شده در کنفرانسها، کارگاهها، دورههای آموزشی UNISTFF و GIANو همچنین میزگردی که در سی و نهمین کنگره جهانی انجمن بینالمللی جامعهشناسی تحت عنوان "علوم اجتماعی ایران بر سر دو راهی" برگزار شد، نقش بنیادین داشتهاند. این میزگرد، به دعوت برگزارکنندگان کنگره جهانی انجمن بینالمللی جامعهشناسی، برنامهریزی دکتر سیدحسین سراجزاده و امیلیا نرسیسیانس به نمایندگی از انجمن جامعهشناسی ایران و ریاست نویسنده، سال گذشته در ایروان برگزار شد و مورد استقبال قابل توجه نظریهپردازان ایرانی و بینالمللی قرار گرفت.
طبیعتاً این بیان، علاوه بر تورش شخصی مرتبط با علایق نویسنده آن، داعیه جامع بودن هم نمیتواند داشته باشد و بیان این چالشها لزوماً بدین معنی نیست که چالشهای دیگر، همگی دارای اهمیت کمتر هستند. بیان چالشها مبتنی است بر تحلیل نیازهای جدید که برخی بلند مدتتر و برخی دیگر اخیرتر هستند و نیز برخی جهانی و برخی دیگر در مورد ایران مصداق دارد.
در آستانه برگزاری همایش "علوم اجتماعی در ایران: دستاوردها و چالشها"، پرسشهایی را با دکتر امیلیا نرسیسیانس، مدیر گروه انسانشناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در میان گذاشتیم. او در پاسخ به یکی از مهمترین این پرسشها، در خصوص چالشهای علوم اجتماعی ایران در عرصههای آموزشی و پژوهشی، یادداشتی را برای ما ارسال کرده است که در ادامه میخوانید.
مقدمه
انگیزه اصلی این یادداشت، ارائه پاسخی در خور به یکی از پرسشهای مطرح شده از طرف انجمن جامعهشناسی ایران است. تذکر این امر ضروری است که در بیان این پاسخ، علاوه بر تجربههای نویسنده به عنوان یک معلم و عضو هیأت علمی دانشگاه و دیدگاههای نظری او به عنوان یک متخصص و محقق در علوم اجتماعی و انسانی و تعلیم و تربیت، نظرات مطرح شده در کنفرانسها، کارگاهها، دورههای آموزشی UNISTFF و GIANو همچنین میزگردی که در سی و نهمین کنگره جهانی انجمن بینالمللی جامعهشناسی تحت عنوان "علوم اجتماعی ایران بر سر دو راهی" برگزار شد، نقش بنیادین داشتهاند. این میزگرد، به دعوت برگزارکنندگان کنگره جهانی انجمن بینالمللی جامعهشناسی، برنامهریزی دکتر سیدحسین سراجزاده و امیلیا نرسیسیانس به نمایندگی از انجمن جامعهشناسی ایران و ریاست نویسنده، سال گذشته در ایروان برگزار شد و مورد استقبال قابل توجه نظریهپردازان ایرانی و بینالمللی قرار گرفت.
طبیعتاً این بیان، علاوه بر تورش شخصی مرتبط با علایق نویسنده آن، داعیه جامع بودن هم نمیتواند داشته باشد و بیان این چالشها لزوماً بدین معنی نیست که چالشهای دیگر، همگی دارای اهمیت کمتر هستند. بیان چالشها مبتنی است بر تحلیل نیازهای جدید که برخی بلند مدتتر و برخی دیگر اخیرتر هستند و نیز برخی جهانی و برخی دیگر در مورد ایران مصداق دارد.
درباره چالشهای مهم کنونی علوم اجتماعی ایران در عرصههای آموزشی و پژوهشی
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com