خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Deana

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/23
ارسال ها
133
امتیاز واکنش
646
امتیاز
188
سن
17
محل سکونت
مشهد
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
مدیر کل بهداشت و بیمه اجتماعی و درمان کمیته امداد از بازنشستگی ۱۸۰۲ از مدد جویان کمیته امداد به دنبال پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی طی ۳ ماه اول سال جاری شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مجتبی احمدلو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عملکرد کمیته امداد در خصوص بیمه اجتماعی مددجویان تحت پوشش اظهار کرد :(( یکی از خدمات داده شده به مددجویان در جهت توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات به ویژه در دوران سالمندی، بیمه ها اجتماعی است که سهم بیمه‌ی آن توسط بیمه کمیته امداد پرداخت می شود.
وی با اشاره اینکه در سال ۱۳۹۰ بیمه پردازی اجتماعی برای زنان سرپرست خوانوار با ضریب ۱۸ درصد آغاز شد، گفت :طی این موضوع، قرار شد دولت از محل یارانه ها ۱۰ درصد بیمه پردازی و دستگاه ها ۸ درصد بیمه پردازی را به مدت ۱۰ سال پرداخت کنند اما پس از آهن ، به دلیل اینکه دولت اعتباری برای این موضوع در نظر نگرفته بود کمیته امداد مدد جویان را برای پوشش بیمه ای ضریب ۱۴درصدو اولویت ۴۵ تا ۵۰ سال و با استفاده اعتبار خود بیمه کرد.


حقوق بازنشستگی با ده سال سابقه بیمه اعلام شد.

 
  • تشکر
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻

Deana

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/2/23
ارسال ها
133
امتیاز واکنش
646
امتیاز
188
سن
17
محل سکونت
مشهد
زمان حضور
15 روز 6 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار ۴۵ تا۵۰ ساله تحت پوشش کمیته امداد
مدیر کل بهداشت و بیمه ها اجتماعی و درمان کمیته امداد با به ۲۶ هزار ۳۸۲ زن سرپرست خانواری که با الویت سنی ۴۵ تا ۵۰ سال با ضریب بیمه ۴ درصد تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ تحت پوشش قرار گرفتند افزود: در حال حاضر ۶۳هزار ۹۸۷ نفر از مدد جویان کمیته امداد بیمه پردازی تامین اجتماعی صورت میگیرد، که از این ۶۲ هزار ۵۸۳ نفر زن سرپرست خانوار و ۱۴۰۲ نفر مرد خانوار هستند.
به گفته احمدلو برای ۴۵۸ نفر بیمه پردازی با ۱۲ درصد(مشمول خدمات مستمری)، برای ۲۶ هزار ۷۳۳ نفر با ضریب ۱۴ درصد بیمه پردازی و برای ۳۶ هزار ۷۹۶ نفر با ضریب ۱۸ درصدی (مشمول مزایای مستمری ، و فوت از کارافتادگی) صورت می گیرد.
احمدلو همچنین اعلام کرد : طی ۳ماه اول امسال، ۱۸۰۲ نفر از مدد جویان کمیته امداد بازنشسته تامین اجتماعی شدند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۷۵۲ نفر زن هستند .

باز نشستی بیش از ۷۰۰۰نفر مددجو در سال گذشته /مستمری بازنشستگی امسال با ۱۰ سال سابقه بیمه ۲.۱میلیون تومان .
وی یاد آور شد: همچنین در سال ۱۴۰۱، ۷۰۴۵ نفر از مدد جویان کمیته امداد بازنشسته تامین اجتماعی شدند که ۶۸۹۴ نفر ژنو ۱۵۱ نفر مرد بودند.
مدیر کل بهداشت و بیمه اجتماعی ، درمان کمیته امداد در خصوص برنامه امداد برای بیمه اجتماعی مددجویان تحت پوشش اظهار کرد:بیمه کردن تمام مددجویان تحت پوشش نیازمند اعتبار بالای است. تاکنون الویت امداد، بیمه کردن زنان ۴۵سال تا۵۰ سال است با الویت خانواده پر جمعیت تر یا میزان محرومیت بیشتر است .

منبع : از شهر خبر


حقوق بازنشستگی با ده سال سابقه بیمه اعلام شد.

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا