خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

فاطمـ♡ـه

مدیر آزمایشی عکس
مدیر آزمایشی
  
عضویت
5/8/20
ارسال ها
1,057
امتیاز واکنش
26,333
امتیاز
368
سن
19
محل سکونت
ツ☁️
زمان حضور
51 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
ماهی حلوا، در دو نوع حلوا سفید (White Pomfret or Silver pomfret) و حلوای سیاه (Black Pomfret) وجود دارد. این ماهی استخوانی است، اما استخوان آن به‌آسانی از گوشت ماهی جدا می‌شود. نام بومی خوزستانی ماهی شیر، ماهی زبیدی است.

ماهی حلوای سفید، دارای کلسترول، ویتامین، امگا 3 و پروتئین‌های بسیاری است که برای بدن شما مفیدند. سالمندان می‌توانند برای بیماری‌های گوارشی خود که به مشکل‌های اسید معده و هضم غذا مرتبط می‌شود، از مصرف ماهی حلوای سفید جنوب برای بهتر شدن عملکرد بدن‌‌شان استفاده کنند.

بعد از خرید ماهی حلوا سفید، آن را به‌صورت شکم‌پر سرخ کنید و از مزه خوب آن لـ*ـذت ببرید. همچنین می‌توانید آن را به شکل ته‌چین هم بپزید. در هر دو صورت، شما یک غذای خوشمزه خواهید داشت.

ماهی حلوا سیاه | Silver Pomfret
شاید برایتان جالب باشد که بدانید، ماهی حلوا سیاه برعکس ظاهر نازیبایش، گوشت سفت و خوشمزه‌ای دارد!

ارزش غذایی این ماهی هم، تا حدی مشابه ارزش غذایی ماهی حلوای سفید است. ماهی حلوای سیاه، دارای ویتامین‌های A و D، و سرشار از ویتامین B12 هم هست. این ویتامین‌ها، برای سیستم عصبی بدن بسیار ضروری‌اند.

شاید ماهی حلوای سیاه، به لطافت ماهی حلوای سفید نباشد، اما گوشت بسیار خوشمزه‌ای دارد. شما می‌توانید پس از خرید ماهی حلوای سیاه، آن را به‌صورت سرخ‌کردنی، قلیه ماهی و ماهی شکم‌پر در فر بپزید.

منبع: ماهی دریا


آبزیان | ماهی حلوا

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا