خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~ASAL~

مدیر آزمایشی طبیعت و جانداران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
1/4/23
ارسال ها
847
امتیاز واکنش
1,012
امتیاز
153
زمان حضور
10 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
کالاندولا ( Calendula officinalis )
برخی از محبوب ترین گل های زمستانی گل همیشه بهار هستند. نام رایج دیگر گل همیشه بهار است، زیرا در گلدان و گلدان به خوبی رشد می کنند. آنها می توانند در گلدان ها نیز برای مدت طولانی دوام بیاورند و گل آرایی خوبی در داخل خانه ایجاد کنند. مراقبت از آنها آسان است، حتی زمانی که در تعطیلات هستید . این گل‌های زرد تا نارنجی مانند دیزی دوست دارند در آفتاب کامل رشد کنند و می‌توانند از اواخر پاییز تا اوایل بهار شکوفا شوند.


. پانسی ( Viola tricolor var. hortensis )
یکی دیگر از گلهای زمستانی، پانسی است. اینها برخی از محبوب ترین گل ها برای خرید در فروشگاه های باغ هستند و دلیل خوبی هم دارند. پانسی ها انواع مختلفی دارند، بنابراین می توانید دقیقاً چه رنگ هایی را در باغ خود می خواهید انتخاب کنید. مانند گل همیشه بهار، پانسی ها در گلدان رشد می کنند و می توانند در داخل خانه نیز رشد کنند. بستگان نزدیک آنها، بنفشه ، گلی مشابه گل زمستانی است.

پامچال انگلیسی ( Primula vulgaris )

پامچال گل مورد علاقه انگلستان است . گل پامچال انگلیسی انتخاب خوب دیگری برای گل باغ زمستانی است. اینها اغلب در اواسط تا اواخر زمستان شکوفا می شوند، اگرچه در آب و هوای سردتر تا اوایل بهار آنها را نخواهید دید. گل پامچال انگلیسی انتخاب خوبی برای باغبانان مبتدی است زیرا بسیار سخت تر از پسرعموهایش، پری و پامچال چینی است.



4. یاس زمستانی ( Jasminum nudiflorum)

این گیاه زینتی چینی یک انتخاب عالی برای باغ شماست. یاس زمستانی درخت انگوری است که به راحتی استقرار می یابد و زمین های زیادی را می پوشاند. گلها در اوایل ژانویه قبل از شروع رشد برگها شکوفا می شوند. برای گیاهی که مراقبت از آن آسان است آن را در آفتاب کامل قرار دهید و هر زمستان گل های زرد روشن تولید کنید.



10 گیاه برتر برای رشد در باغ زمستانی

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

~ASAL~

مدیر آزمایشی طبیعت و جانداران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
1/4/23
ارسال ها
847
امتیاز واکنش
1,012
امتیاز
153
زمان حضور
10 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
. هلبورس ( Helleborus spp.)

هیبریدهای مختلفی از هلبورها وجود دارد که همگی دارای شکوفه های زمستانی هستند که می توانند چندین ماه دوام بیاورند! از آنجایی که گل های آنها به سمت پایین آویزان است، بهتر است آنها را در یک تـ*ـخت گل برجسته یا حتی در دامنه تپه بکارید. به این ترتیب می توانید از گل های رنگارنگ در ماه های سرد زمستان به طور کامل لـ*ـذت ببرید.



6هازل جادوگر ( Hamaelis virginiana )

این درختچه بزرگ در میان باغبانان مورد علاقه است و دلیل خوبی هم دارد. فندق جادوگر می تواند تا 30 فوت ارتفاع و 15 فوت عرض داشته باشد، بنابراین اغلب به عنوان یک درخت در نظر گرفته می شود. مهم نیست که چقدر بزرگ می شوند، این گیاهان در زمستان گل های زرد فراوانی دارند. آنها همچنین فوق العاده معطر هستند و به باغ زمستانی شما عطر خوبی می دهند. فندق جادوگر خواص دارویی مختلفی نیز دارد. از جمله داروهای دیگر می تواند به تسکین پوست حساس کمک کند .


آندرومدای ژاپنی ( Pieris japonica )

درختچه دیگری با شکوفه های زمستانی فراوان، آندرومدای ژاپنی است. این گیاه همیشه سبز در اواخر پاییز جوانه های گل قرمز تیره می روید که تا زمانی که در اوایل بهار باز شوند روی گیاه می مانند. دسته های گل فواره مانند می توانند لهجه های زیبا (و مقداری عطر) را به باغ زمستانی شما اضافه کنند.
کاملیا ( Camellia spp.)

کاملیا یکی از معروف ترین گل های زمستانی است. هر شکوفه می تواند برای هفته ها از اواخر پاییز تا بهار ادامه داشته باشد، بنابراین آنها در تمام زمستان به شما رنگ می دهند. این بوته های محبوب که در اصل از شرق و جنوب آسیا هستند، اکنون در سراسر جهان یافت می شوند. عادت جمع و جور آنها باعث می شود به راحتی با گیاهان دیگر باغ شما سازگار شوند. بیش از 3000 گونه در یک آرایه قابل توجه از رنگ ها، شکل ها و اندازه ها وجود دارد.
کروکوس ( Crocus spp.)
ممکن است این گل ها را از چمن ها و پارک های محله خود بشناسید. آنها گلهای محبوب و مقاومی هستند که در بیشتر جاها نشانه مطمئنی از بهار هستند. حتی گاهی در اوج زمستان گل می دهند. لامپ ها را می توان از بسیاری از فروشگاه های باغ خریداری کرد. پس از کاشت، معمولاً در پاییز، تا زمانی که شرایط مناسب برای شکوفه دادن و شکوفایی فراهم شود، به حالت خواب می روند.

داگ وود ( Cornus s )
اگرچه این گل دقیقاً یک گل نیست، انواع مختلفی از چوب سگ وجود دارد که رنگ بسیار مورد نیاز را به باغ زمستانی اضافه می کند. ساقه و شاخه های این درختچه های کوچک می تواند قرمز روشن یا زرد باشد. آنها واقعاً می توانند برجسته شوند، به خصوص در میان برف تازه زمستانی. فقط کافی است یک بار آن را بکارید تا از رنگ های گرم این گیاهان زمستان پس از زمستان لـ*ـذت ببرید.

منبع:
PlantSnap


10 گیاه برتر برای رشد در باغ زمستانی

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا