خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,088
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
جادوی خاکستری که به آن جادوی خنثی نیز می‌گویند، جادویی است که به دلایل خاص سودمند انجام نمی‌شود، اما بر روی اعمال کاملاً خصمانه نیز متمرکز نیست. به عنوان قرار گرفتن در یک زنجیره بین جادوی سفید و سیاه دیده می‌شود. همچنین به آن جادوی خاکستری، جادوی خاکستری، جادوی خاکستری یا جادوی خنثی می‌گویند.


بررسی اجمالی

به گفته دی جی کانوی، تمرین‌کنندگان جادوی سفید از ایجاد هر گونه آسیب، حتی برای ایجاد نتایج مثبت اجتناب می‌کنند. جادوی خاکستری تمام اهداف مفید جادوی سفید را در بر می گیرد، اما در جهت خلاصی از شر جهان نیز کار می‌کند. آن فینین بیان می‌کند که بسیاری از تمرین‌کنندگان جادوی خاکستری این اصطلاح را به دلیل مبهم بودن آن و اجتناب از در نظر گرفتن سؤالات اخلاقی به کار می‌برند.

روی باورز جادوگر بریتانیایی با نفوذ دهه 1960، معنای متفاوتی به این اصطلاح داده است. برای باورز، این تکنیکی بود برای گیج کردن، گیج کردن، و گیج کردن همه کسانی که برای به دست آوردن قدرت بر آنها ملاقات می‌کرد. با انجام این کار، او همیشه در مورد آنها مطمئن تر از آنها در مورد او بود. باورز در مقاله خود تحت عنوان جادوگری واقعی دفاع می‌شود، چنین می‌گوید:

یکی از اصول اساسی جادوی خاکستری روانشناختی جادوگر این است که حریف شما هرگز نباید اجازه داشته باشد نظری در مورد شما تایید کند، بلکه باید همیشه بلاتکلیف بماند. این به شما قدرت بیشتری بر او می‌دهد، زیرا فرد بلاتکلیف همیشه ضعیف‌تر است. احتمالاً از این نگرش سردرگمی بسیاری در مسیر طولانی تاریخ سرچشمه گرفته است.»
منبع: ویکی‌پدیا


جادوی خاکستری

 
آخرین ویرایش:
  • عالی
Reactions: ZaHRa
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا