خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~NIKA~

مدیر آزمایشی تالار حقوق
مدیر آزمایشی
  
عضویت
12/6/23
ارسال ها
598
امتیاز واکنش
1,097
امتیاز
183
محل سکونت
by the waves of the sea
زمان حضور
14 روز 13 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
وکیل کلاهبرداری

به کمک وکیل کلاهبرداری می توان بسیاری از کلاهبرداری ها را از جمله کلاهبرداری در شرکت های با مسئولیت محدود، مشکلات مربوط به انحصار وراثت، جعل عنوان، سوء استفاده از ارز دریافتی از دولت، معرفی مال دیگری به عنوان مال خود را پیگیری کرد.

چه جرائمی حکم کلاهبرداری دارند؟
جرم های زیادی در حکم کلاهبرداری شناخته می شوند. اما یک سری جرائم قطعاً نیاز به وکیل پرونده کلاهبرداری دارند تا به طور دقیق و اصولی پیگیری شوند. مثلاً تبانی برای بردن مال دیگری یکی از جرائم کلاهبرداری محسوب می شود. بر اساس ماده یک قانون مجازات کسانی که برای بردن مال غیر تبانی می کنند در این زمینه قرار گرفته اند. تبانی معنای دیگری نیز در قانون دارد. مثلاً اگر دو شخص در دادگاه دعوایی را مطرح سازد و کسی با تبانی با یکی از طرفین دعوا قصد ضایع کردن حق طرف مقابل را داشته باشد کلاهبردار محسوب می شود.

انتقال مال غیر از موارد پر اهمیتی است که مجازات سنگینی دارد و بهترین وکیل کلاهبرداری نیاز است تا این مساله را به طور دقیق دنبال کند. در ماده یک مجازات در مورد این مسئله صحبت شده است. در صورتی که شخصی مال متعلق به دیگری را بدون اجازه مالک به فرد دیگری واگذار نماید کلاهبردار است. اگر شخصی این مال را قبول نماید در صورتی که علم به عدم مالکیت آن ندارد باز هم کلاهبردار محسوب می شود. این جرم نیاز بررسی چندین نکته دارد. در ابتدا باید معامله ای صورت بگیرد تا انتقال مال به غیر معنا پیدا کند. یعنی قرارداد و یا نظیر آن وجود داشته باشد و صرفاً تسلیم فیزیکی مال بدون انتقال حقوقی گزینه درستی محسوب نمی شود.

انتقال مال غیر هم برای اموال منقول و هم برای اموال غیر منقول معنا دارد. در صورتی که مالک اصلی پس از آگاهی از انتقال مال خود به شخص دیگر به معامله رضایت دهد موجب تخفیف در مجازات می شود و توقف تعقیب صورت نمی گیرد.

نقش وکیل در امور دعاوی کلاهبرداری
کلاهبرداری از دسته کارهایی محسوب می شود که اساس و پایه آن فریب و دروغ باشد. وکیل کلاهبرداری در تهران در چنین شرایطی می تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند. او تجربه و تخصص بالایی در زمینه جرم شناسی دارد. مثلاً دریافت گواهی انحصار ورثه بر خلاف واقع از جرائم کلاهبرداری رایج در کشور است که نقش وکیل خوب کلاهبرداری برای پیگیری این موضوع قطعاً تاثیر گذار است. به زبانی ساده تر هر کسی که می داند وارث قانونی فرد درگیری نیست اما به دروغ خود را به عنوان وارث جلوه دهد و گواهی حصر ورثه بگیرد یعنی کلاهبرداری کرده است. برای مثال فرض کنید شخصی صاحب 4 فرزند است. این شخص فوت می کند و پسر اول او خود را به عنوان تنها فرزند به شورای حل اختلاف معرفی می کند. در نهایت او می تواند گواهی انحصار ورثه دریافت نماید. در این صورت وکیل متخصص کلاهبرداری می تواند نقش مهمی داشته باشد.

بهترین وکیل کلاهبرداری در جرایم کلاهبرداری تحقیق پیوسته و کاملاً دقیق انجام می دهد. به این ترتیب در صورت اشتباه و فریبکاری، افراد فریبکار را پیدا کرده و تحویل می دهد. وکیل می تواند در مورد مزاجات فرد کلاهبردار نیز بهترین تصمیم گیری ها را داشته باشد. در امور کیفری، وکیل قطعاً بهترین انتخاب برای حق و حقوق محسوب می شود و نقش مهمی ایفا می کند.

منبع : دادارمنش


وکیل کلاهبرداری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا