خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,997
امتیاز واکنش
35,195
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 23 ساعت 48 دقیقه
نویسنده این موضوع

مشکل انتقال فایل به پوشه obb و Data اندروید ۱۱ مشکل بزرگ برای کاربران گوشی های اندرویدی می باشد ، این مسئله بصورت مشکل عدم دسترسی به پوشه دیتا و obb در اندروید ۱۱ و ۱۲ می باشد ، این بدین معنا می باشد که کاربر امکان انتقال فایل یا پوشه به این دو پوشه سیستمی را ندارد ، مشکل انتقال فایل به پوشه obb در گوشی های شیائومی بزرگتر از سایر برند ها می باشد ، در ادامه راه حل هایی برای حل مشکل کپی نشدن فایل در گوشی اندروید ۱۱ به بالا ارائه نماییم .

دلایل مشکل انتقال فایل به پوشه data در اندروید ۱۱

دلیل اصلی عدم اجازه دسترسی به پوشه دیتا در اندروید ۱۱ و یا خالی بودن پوشه دیتا در اندروید ۱۱ به بالا مسائل امنیتی در سیستم عامل اندروید می باشد ، در گذشته با دسترسی کاربر به این پوشه ها مشکل دستکاری شدن و یا پاک شدن فایل های سیستمی وجود داشت و ممکن بود اطلاعات یک برنامه مهم بصورت ناخاسته پاک شود و کارکرد گوشی به مشکل بر می خورد .

از این رو در اندروید ۱۱ به بعد شرکت گوگل توسعه دهنده سیستم عامل اندروید دسترسی به پوشه دیتا در اندروید ۱۱ را محدود کرد و در نگاه اولیه کاربر با ورود به این دو پوشه فضایی خالی مشاهده می کند و امکان انتقال فایل به پوشه data در اندروید ۱۱ برای کاربران بصورت عادی وجود ندارد .


حل مشکل کپی نشدن فایل در گوشی اندروید

۲ راه حل کلی برای حل مشکل انتقال فایل به پوشه obb در اندروید ۱۱ و ۱۲ وجود دارد . یکی از آن ها استفاده از کامپیوتر جهت انتقال فایل ها به پوشه های مورد نظر و دیگری استفاده از برنامه های مدیریت فایل جانبی اندروید می باشد .

روش اول برای حل مشکل کپی نشدن فایل در پوشه obb و data

اولین روش حل این مشکل استفاده از برنامه های جانبی مدیریت فایل اندروید می باشد ، در ادامه ما به معرفی چند مورد از این برنامه ها که محدودیت های اندروید ۱۱ را بر طرف می کنند می پردازیم ، در صورتی که هر یک از برنامه ها برای شما کار نکرد می توانید موارد دیگر را تست کنید .

برنامه cx file manager
برنامه cx file manager یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل اندروید می باشد که به سادگی قادر به حل مشکل کپی نشدن فایل در گوشی اندروید ۱۱ به بالا می باشد ، کار با این برنامه بسیار ساده می باشد و محیط کاربر پسند همراه با امکانات گسترده ای دارد .

این برنامه توسط تیم ام آی فلش بر روی گوشی Redmi Note 11 کاملا تست شده و پاسخگو می باشد .


حل مشکل انتقال فایل به پوشه obb و Data اندروید ۱۱ و ۱۲

 

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,997
امتیاز واکنش
35,195
امتیاز
473
زمان حضور
259 روز 23 ساعت 48 دقیقه
نویسنده این موضوع
برنامه ZArchiver Donate
دومین برنامه پیشنهادی ما به شما برای رفع این مشکل ، ZArchiver Donate می باشد . این برنامه هم مانند برنامه قبلی علاوه بر انتقال فایل به پوشه obb ، امکانات زیاد دیگری را در خود گنجانده که آن را به یکی از بهترین فایل منیجر های اندروید ۱۱ تبدیل می کند .

روش دوم برای حل مشکل کپی نشدن فایل در پوشه obb و data
دومین روش و ساده ترین روش برای رفع این محدودیت استفاده از کامپیوتر یا لپتاب جهت انتقال فایل ها به این پوشه ها می باشد ، شما به سادگی با وصل کردن گوشی خود با کامل گوشی به کامپیوتر یا لپتاب می توانید اقدام به انتقال فایل های مورد نظر به پوشه های دلخواه نمایید .

سوالات متداول پیرامون مشکل انتقال فایل به پوشه data و obb
چگونه محدودیت های اندروید ۱۱ را برداریم ؟
مشکل خالی بودن پوشه دیتا در اندروید و عدم نمایش فایل ها در این پوشه ها و کپی نشدن فایل در این دو پوشه بـ*ـو*سیله کامپیوتر و برنامه های مدیریت فایل جداگانه قابل حل می باشد که در بالا بصورت مفصل توضیح داده ایم


منبع: miflash.ir


حل مشکل انتقال فایل به پوشه obb و Data اندروید ۱۱ و ۱۲

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا