خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,769
امتیاز واکنش
10,741
امتیاز
328
محل سکونت
بوشهر
زمان حضور
44 روز 17 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
برنامه نویسی وب چیست؟ و چگونه آن را آغاز کنیم؟
اکنون بیش از هر زمان دیگری زمان خوبی برای شروع یادگیری برنامه نویسی وب به عنوان یک حرفه پردرآمد است..
برنامه نویسی وب یکی از شغل های برتر فناوری می باشد. و طبق پیش بینی های مراکز علمی معتبر این رشته در سال های آینده با افزایش استخدام برنامه نویسان روبه رو خواهد بود.
آنچه برنامه نویسی وب را متمایز می کند انعطاف پذیری آن در بازار کار در شرایط مختلف شبیه شرایط بیماری کرونا است. جدای از تجارت، تقاضا برای توسعه دهندگان در زمینه هایی مانند بانکداری آنلاین و آموزش از راه دور در حال افزایش است. زیرا این صنایع به گسترش و تکامل برای رفع نیازهای امروزی ادامه می دهند.
بنابراین کاملاً واضح است که تبدیل شدن به یک برنامه نویس وب در سال ۲۰۲۱ یک انتخاب هوشمندانه هم برای حال و هم در آینده است. بیاید ببینیم برنامه نویسان چه کاری انجام می دهند و چگونه می توان در این صنعت آغاز به کار کرد.
برنامه نویسان وب چه می کنند؟
برنامه نویسان وب (همچنین به عنوان توسعه دهنده، کدنویس یا مهندس شناخته می شوند )از زبان های برنامه نویسی فرانت اند برای ساخت وب سایت ها، برنامه ها یا اپلیکیشن ها استفاده می کنند. علاوه بر ساخت وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها، از کدنویس‌ها برای به‌روزرسانی برنامه‌های موجود برای هر مشتری یا مشخصات کارفرما نیز استفاده می‌شود. برنامه نویسی به مشتریان با توسعه front-end و back-end کمک می کند تا وب سایت ها، برنامه ها یا اپلیکیشن های خود را به پیش برند.
این برنامه ها از زبان هایی مانند JavaScript، C++، Swift، HTMl/CSS و غیره استفاده می کنند. به طور خلاصه، برنامه نویسان وب، نمایش بصری وب در اینترنت را ایجاد می کنند. اکنون که می دانید برنامه نویسان وب چه کاری انجام می دهند، قدم بعدی شناسایی مهارت های مورد نیاز برای شروع حرفه ای به عنوان یک برنامه نویس وب است.

منبع: کارماتیو


برنامه نویسی وب چیست؟

 

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
2,769
امتیاز واکنش
10,741
امتیاز
328
محل سکونت
بوشهر
زمان حضور
44 روز 17 ساعت 57 دقیقه
نویسنده این موضوع
برای اینکه یک برنامه نویس وب باشید به چه مهارت هایی نیاز دارید؟
برای شروع یک حرفه پردرآمد و به دست آوردن اولین شغل برنامه نویسی خود، باید چند زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح می دهیم). صنعت در حال گسترش و تغییر است، بنابراین مهم است که اشتیاق به یادگیری کدنویسی داشته باشید.
بله، احتمالاً باید جاوا اسکریپت، HTML/CSS و سایر زبان‌ها را یاد بگیرید، اما مهارت‌های نرمی مانند ارتباطات، کار گروهی، مدیریت پروژه و مدیریت زمان همگی مهم هستند.
هر برنامه نویس که برای کار خود ارزش قائل باشد، همچنان به یادگیری ادامه می دهد و روندها، زبان‌ها و فرآیندهای فعلی را حفظ می‌کند. توسعه دهندگان خوب همیشه در حال رشد هستند.
برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده یا برنامه نویس وب چه زبان های برنامه نویسی را باید بدانید؟
هنگام یادگیری برای توسعه‌دهنده یا برنامه‌نویس شدن، چندین زبان وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، بنابراین احتمالاً ایده خوبی است که آنها را مرور کنیم. زبان‌های کدنویسی مختلف را در زیر به تفصیل توضیح می‌دهیم که آنها در کدام دسته قرار می‌گیرند و همچنین برای چه مواردی استفاده می‌شوند.
جاوا اسکریپت
جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان در میان برنامه نویسان وب است و تقریباً برای هر کارکردی یک مهارت ضروری است. از بیش از 1.5 میلیارد وب سایت در جهان، جاوا اسکریپت در بیش از 95٪ آنها استفاده شده است. این یک زبان همه کاره است که اغلب در سمت سرور استفاده می شود. اکثریت قریب به اتفاق دستگاه‌ها از جمله iPhone، Android، Apple OSX، Microsoft Windows و تلویزیون‌های هوشمند بر روی جاوا اسکریپت نیز اجرا می‌شوند.
این زبان برای یادگیری سخت نیست، اما زبان اول برنامه نویسی وب است، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید.
پایتون
پایتون یک زبان برنامه نویسی محبوب است که یادگیری و استفاده از آن آسان است. این برنامه در زمینه های مختلفی از جمله محاسبات علمی، علم داده و یادگیری ماشین استفاده می شود. همچنین برای توسعه بسته های تصویربرداری دو بعدی و انیمیشن سه بعدی استفاده می شود. معمولاً در برنامه نویسی وب به عنوان بک اند استفاده می شود.

منبع: کارماتیو


برنامه نویسی وب چیست؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا