خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,086
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
در جادوی تشریفاتی ، فرمول جادویی یا کلمه قدرت کلمه ای است که اعتقاد بر این است که اثرات ماوراء طبیعی خاصی دارد.آنها کلماتی هستند که معنای آنها اصول و درجاتی از درک را نشان می دهد که اغلب به سختی می توان آنها را با استفاده از اشکال دیگر گفتار یا نوشتار منتقل کرد. این یک ابزار مختصر برای انتقال اطلاعات بسیار انتزاعی از طریق یک کلمه یا عبارت است.
این کلمات اغلب به خودی خود معنایی ذاتی ندارند. با این حال، هنگامی که ساختارشکنی می شود، هر حرف منفرد ممکن است به مفهومی جهانی که در سیستمی که فرمول در آن ظاهر می شود، اشاره داشته باشد. به‌علاوه، در گروه‌بندی حروف خاص با هم می‌توان توالی‌های معنی‌داری را نشان داد که برای سیستم معنوی که از آنها استفاده می‌کند (به عنوان مثال، سلسله مراتب معنوی، داده‌های تاریخ‌نگاری یا مراحل روان‌شناختی) ارزش دارند.

قدرت یک فرمول تنها از طریق مدیتیشن طولانی در سطوح معنایی آن توسط شعبده باز قابل درک و قابل استفاده است. هنگامی که اینها توسط شعبده باز درونی شدند، آن شخص می تواند از فرمول تا حداکثر اثر استفاده کند.

از آنجایی که بیشتر این ترتیبات جایگزین منشأ خود را در قبالا هرمتیکی دارند ، بسیاری از فرمول‌های ذکر شده در زیر را می‌توان با استفاده از تکنیک‌های مختلف کابالای عبری مانند gematria (یا isopsephy )، تموره و notaricon برای تجزیه و تحلیل آنها به بهترین شکل درک کرد.


فرمول

آبراکادابرا _ طلسم رایجیکه در زمان های قدیم برای درمان تب و التهاب استفاده می شد.


ABRAHADABRA . این فرمول توسط نویسنده و غیب‌شناس آلیستر کراولی ابداع شد ، که آن را به عنوان "کلمه ابدیت ، که به معنای کار بزرگ انجام شده است" توصیف کرد.

ABRAXAS . آگاپه یک کلمه یونانی به معنای "بالاترین شکل عشق، صدقه " که در isopsephy یونانی 93.

AGLA . یک noṭariqōn ( مخفف کابالیستی ) برای אַתָּה גִּבּוֹר לְעוֹלָם אֲדֹנָי ‎ ʾAtā gībōr lānhoyʍr خداوندا، تا ابد توانا هستی.» هر روز در گووروت ، دومین برکت آمیده، دعای مرکزی یهودیان، گفته می شود.

الهیم . این یک املای عبری ترجمه‌شده از الوهیم، نام خدا یا «خدایان» در این مورد است، زیرا این نام جمع مذکر از یک اسم مؤنث است. به گفته کراولی، این فرمول بهترین فرمول برای تقدیس است، زیرا "نفخۀ رحمت است، در عین حال چنان نیرومند است که می تواند به گل رس و نور به تاریکی زندگی بخشد."

آراریتا . به گفته کراولی، "فرمولی از جهان ماکرو کیهان که در برخی از عملیات بسیار عالی نور درونی نیرومند است ."


فرمول جادویی

 
آخرین ویرایش:
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ZaHRa

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,086
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
AUMGN . به دلایل نمادین و اعدادی ، آلیستر کراولی aum را به فرمول جادویی Thelemic تطبیق داد و یک "g" بی صدا (مانند کلمه " gnosis ") و یک "n" بینی به m اضافه کرد تا حرف ترکیبی "MGN" را تشکیل دهد. "g" سکوتی را که قبلاً فقط با پایانه "m" دلالت می‌کرد، آشکار می‌کند، در حالی که "n" نشان‌دهنده آواز بینی است که به نفس زندگی دلالت می‌کند و با هم به معنی دانش و نسل هستند. اوم به این شکل گسترده در سراسر نوشته‌های جادویی و فلسفی کراولی ظاهر می‌شود، به ویژه در مراسم عرفان او ظاهر می‌شود . کراولی در بخش F از " لیبر سامخ "، و به تفصیل در فصل 7 جادو (کتاب 4) درباره نمادگرایی آن به طور خلاصه بحث می کند .

بابالون . الهه ایدر تلما که به گفته لیبر سامخ ، نامش به معنای "دروازه خدای بزرگ بر روی" است.

هریلیو . در Liber XV، The Gnostic Mass استفاده شده است.

IAO _ ایزیس – آپوفیس – اوزیریس.

IHVH . به YHVH مراجعه کنید.

INRI . عبری : ינרי یود، نون، رش، ید. ترجمه عبریفرمول عیسی مسیحی، پادشاه یهودیان ، این فرمول جادویی نشان دهنده گذر از زندگی به مرگ و رستاخیز است که در بسیاری از مراسم از جمله صلیب گل سرخ و آیین کوچک هگزاگرام توسط هر دو OTO ، A∴ استفاده می شود. A∴ ، و هرمتیک Order of Golden Dawn.

IPSOS _ واژه عصر معات دیگر املای عبارتند از IPSOSh، IPShOS، IPShOSh از Liber Pennae Praenumbra توسط Nema.

JAHBULON . به گفته فرانسیس ایکس کینگ در آیین های مخفی OTO ، این کلمه در دو مراسم Ordo Templi Orientis استفاده می شود : لژ کمال ، که در آن نامزد درجه چهارم را دریافت می کند (که به آن جادوگر و همراه کامل می گویند. طاق سلطنتی مقدس خنوخ )؛ و درجه آغازگر کامل (یا شاهزاده اورشلیم ) که بین درجات چهارم و پنجم قرار دارد. کینگ در کتاب خود متن آهنگی را چاپ می کند که حاوی کلمه " جهبلون " است.

LAShTAL...

LVX . لیت = کلمه لاتین; لوکس یا سبک بخشی از فرمول «تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی» که در آیین Adeptus Minor از نظم هرمتیک طلوع طلایی استفاده می‌شود، که در آن به شیوه‌ای تشریفاتی توصیف شده است، که هر حرف را با یک خدا شکل مصری مرتبط می‌کند. . شاید با گنجاندن بخش آغازین مراسم هگزاگرام در کتاب 1989 دونالد مایکل کریگ ، جادوی مدرن، در میان جامعه غیبی محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

میتراس...


فرمول جادویی

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ZaHRa

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,086
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
NOX . به گفته کراولی، "توضیح داده شده است که این سه گانه در شب زندگی می کند، شب پان، که به طور عرفانی NOX نامیده می شود، و این O در این کلمه با O شناخته می شود. N نماد تاروت، مرگ و Xیا X است . صلیب علامت فالوس است . NOX به 210 اضافه می کند که نماد کاهش دوگانگی به وحدت و از آن جا به منفی بودن است و بنابراین هیروگلیف کار بزرگ است.

روشن _ به نظر می رسد نام عبری هلیوپولیس ، از یک کلمه اصلی به معنای "ستون" یا "ستون" است. این شهر ادعا می کرد که تپه اولیه را در خود جای داده است که آتوم (گاهی اوقات با تپه شناخته می شود) جهان را ایجاد کرده است. با شماره گذاری کراولی، ON برابر با کلمه عبری Samekh (یک تکیه گاه یا تکیه گاه) است که به عنوان نام یک حرف عبری نیز عمل می کند.

تلما . از نظر کراولی، "ث - بابالون و جانور به هم پیوستند؛ - به نویت ؛ L - کار انجام شده در عدالت ؛ E - جام مقدس ؛ M - آب در آن؛ a - نوزاد در تخم ( هارپوکراتس روی نیلوفر آبی) "

VIAOV . تغییرات موضوعی IAO که شمارش آن با استفاده از gematria برابر با 93 است.

ویتریول _ Visita Interiora Terrae Rectificando Invenies Occultem Lapidem ("از قسمت های داخلی زمین دیدن کنید: با اصلاح سنگ پنهان را پیدا خواهید کرد"). [24] فرمول کیمیاگری باستانی: [11] اسید سولفوریک توسط کیمیاگران اروپایی قرون وسطی "روغن ویتریول" نامیده می شد، زیرا از برشته کردن "ویتریول سبز" ( سولفات آهن (II) ) در یک توتگاه آهنی تهیه می شد . اولین اشارات مبهم به آن در آثار وینسنت بووه ، در Compositum de Compositis منسوب به سنت آلبرتوس مگنوس ، و در شبه گیبر Summa perfectionis ظاهر می شود.(تمام قرن سیزدهم میلادی).

XNOUBIS...

YHVH
. فرمول تتراگرامتون به نام چهار حرفی عبری خدا، یهوه یا یود، هه، واو، هه (יהוה) اشاره دارد. این حروف به نمادهای چهار بخشی متعدد از جمله عناصر کلاسیک، جهت های اصلی، لباس های تاروت و غیره نسبت داده شده اند. این فرمول اغلب با پیوستن پدر (Yod) به مادر (Heh) برای تولید پسر (Vav) و دختر (Heh) نشان داده می شود. در یوگا می توان این فرمول را به عنوان توصیف اتحاد سوژه و ابژه برای ایجاد حالت متعالی ذهن و خلسه ناشی از آن دید.

YHShVH ، همچنین به عنوان پنتاگراماتون شناخته می شود.
منبع: ویکی‌پدیا


فرمول جادویی

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و ZaHRa
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا