خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~MOHADESE~

مدیر تالار فرهنگ
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
21/4/21
ارسال ها
1,430
امتیاز واکنش
4,941
امتیاز
298
محل سکونت
دنیای خواب...
زمان حضور
126 روز 15 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
آشنایی با فستیوال آتش بازی تایلند
تعداد جشنواره هایی که در کشور تایلند برگزار می شود زیاد است و این خود یکی از دلایل جذب گردشگران از سراسر جهان به سمت این کشور آسیایی می باشد. تایلندی ها در اجرای مراسم های مربوط به جشنواره های خودشان به جرات می توان که گفت سنگ تمام می گذارند و همین سبب می شود تا علاقمندان بسیاری برای اینکه سالانه در مراسم برگزاری این جشنواره ها حضور داشته باشند اقدام نمایند و با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را در موقع مناسب به این فستیوال ها برسانند. فستیوال آتش بازی تایلند در تاریخ ۲۴ و ۲۵ می برگزار می شود.

آنچه که جالب است در خصوص کشور تایلند بدانید این است که این کشور به سرزمین لبخندها معروف است و همین موضوع سبب شده تا فستیول های مختلفی در این کشور برگزار شود پس زمان ورود به این کشور فراموش نکنید که حتما لبخند به لـ*ـب داشته باشید. در هر ماه از سال که بخواهید به شهرهای مختلف تایلند سفر کنید، شاهد فستیوال های متنوعی خواهید بود که ساکنین آن در حال آماده شده برای جشن و یا برپایی مراسم آن هستند.

فستیوال آتش بازی تایلند همه ساله در ۲۴ و ۲۵ می (۳ و ۴ خرداد) در شهر پاتایا برگزار می شود یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین جشنواره هایی است که در این شهر برگزار می شود.

پاتایا از شهر ساحلی کوچک است که در شرق خلیج تایلند قرار دارد و از مناطق پربازدید این کشور می باشد. این شهر نزدیک ترین تفریحگاه ساحلی به بانکوک است و به همین دلیل کسانی که به بانکوک می روند می توانند دسترسی راحتی به این شهر داشته باشند. این شهر ساحلی دارای جاذبه‌های زیادی از جمله جزیره‌ی مرجانی، باغ‌های زیبا، مراکز فرهنگی مذهبی و موزه‌های دیدنی است که دست کم ارزش یک بار بازدید را دارند. در این شهر فستیوال های مختلفی برگزار می شود که فستیوال آتش بازی تایلند هم یکی از آن هاست.


فستیوال جذاب و مهیج آتش بازی در پاتایا

 

~MOHADESE~

مدیر تالار فرهنگ
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
21/4/21
ارسال ها
1,430
امتیاز واکنش
4,941
امتیاز
298
محل سکونت
دنیای خواب...
زمان حضور
126 روز 15 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
نمایش آتش بازی در قایق های مخصوص و در وسط آب ها اجرا می شود که هر گروه ۲۰ دقیقه فرصت دارند تا هنر بازی با آتش خود را به رخ دیگر گروه ها برسانند. کسانی برای تماشای این جشنواره به تایلند آمده اند با دیدن این حرکات عجیب و خلاقانه سر ذوق می آیند و صدای تشویق های خود شور و هیجان ویژه ای را در محل برگزاری این جشنواره پدید می آورند. درست در زمانی که این جشنواره در حال برگزاری است در سایر نقاط ساحلی این شهر تایلندی با اجرای نمایش های گروهی و روشن کردن هزاران فشفشه رنگی به هوا پرتاب می ‌شوند و منظره‌ ای خارق ‌العاده را پدید می ‌آورند. تماشای بازی فشفشه ‌ها از طریق رستوران ‌ها و هتل‌ های اطراف امکان ‌پذیر است؛ بیشتر بینندگان ترجیح می‌ دهند این نمایش زیبا را از طریق برج ‌های بلند پاتایا مشاهده کنند.

در کنار مراسم جذاب و دیدنی آتش بازی که در این جشنواره برگزار می شود، از نوازندگان معروف این شهر هم درخواست می شود که با اجرای بهترین اجراهای خود در سواحل این شهر سبب برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بشوند. نکته جالب ‌توجه اینکه تماشای این فستیوال جذاب رایگان است و تمامی افراد می‌توانند در آن شرکت کرده و شبی خاطره‌انگیز و پر از هیجان را در خاطرات خود به ثبت برسانند. پس شما می توانید با خیال راحت و بدون پرداخت هیچ هزینه ای در یکی از جذاب ترین برنامه های این کشور شرکت کنید.

در تمام طول مدتی که این مراسم اجرا می شود مسئولیت برگزاری تمامی آتش بازی ها با شهرداری پاتایا است، بنابراین شرکت کنندگان این مراسم می توانند در امنیت کامل از اجرای برنامه های آتش بازی و اجرای موسیقی های زنده نهایت لـ*ـذت را ببرید. مراسم آتش بازی رأس ساعت ۸ و با اجرای موسیقی زنده آغاز می‌شود و تا نیمه‌های شب ادامه پیدا می‌کند.
جالب است بدانید که فستیوال آتش بازی تایلند قدمتی طولانی دارد و علاوه بر تایلند در کشور های مختلف دنیا هم به مناسبت های مختلف برگزار می شود. از جمله ی این کشورها، ایران است که در جشن چهارشنبه سوری در ایران به مناسبت پایان سال هموطنان به خیابان ها آمده و با روشن کردن آتش اقدام به جشن گرفتن چهارشنبه آخر سال خود می نمایند. یک کشور دیگر که این مراسم را جشن می گیرد ژاپن است، هند و سنگاپور هم از جمله دیگر کشورهایی هستند که نمونه هایی از فستیوال های آتش بازی را در کشورشان برگزار می کنند.


منبع: االی گشت


فستیوال جذاب و مهیج آتش بازی در پاتایا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا