خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YaSnA_NHT๛

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
میکسر انجمن
کاربر V.I.P انجمن
  
  
عضویت
21/2/22
ارسال ها
2,773
امتیاز واکنش
13,812
امتیاز
373
محل سکونت
کنار موتورم!
زمان حضور
130 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
این گروه در سال۱۱ توسط کمپانی اس‌ام انترتینمنتتشکیل شد و در سال ۲۰۱۲ با ۱۲ عضو خود و در قالب دو زیرمجموعهٔ اکسو-کِی (به انگلیسی: Exo-K) و اکسو-اِم(به انگلیسی: Exo-M) شروع به‌کار کرد. زیرمجموعهٔ اول به زبان کره‌ای و زیرمجموعهٔ دوم به زبان چینی به فعالیت می‌پرداخت. پس از ترک دو عضو در سال ۲۰۱۴ و یک عضو در سال ۲۰۱۵، اعضای دیگر تحت عنوان اکسو تاکنون به فعالیت خود ادامه داده‌اند و هم‌اکنون این گروه با ۹ عضو به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

موسیقی آنها ژانرهایی مانند کی-پاپ، پاپ، هیپ هاپ و آراندبی را در کنار ژانرهای موسیقی مانند دنس الکترونیکدر خود جای داده‌است. اکسو موسیقی خود را به زبان‌های کره ای، چینی و ژاپنی اجرا می‌کند. این گروه به صورت متوالی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ به عنوان یکی از ۵ چهره تأثیرگذار در لیست سلبریتی قدرتمند کره توسط فوربز قرار گرفته‌است و از طرف رسانه‌ها نیز به عنوان «پادشاهان کی-پاپ» شناخته شده‌اند.

اوّلین تک‌آهنگ اکسو، «ماما»، در آوریل ۲۰۱۲ منتشر[۲][۳]و با موفقیت قابل‌توجهی مواجه شد. نسخهٔ اکسو-ام تنها یک روز پس از انتشار، در جداول چینی صدرنشین شد و موزیک ویدئوی «ماما» از اکسو-کی در جدول جهانی یوتیوب به مقام هفتم دست یافت.[۴]
آلبوم چندآهنگهٔ «MAMA» در سال ۲۰۱۲ و آلبوم استودیویی «XOXO» در سال ۲۰۱۳، درسطح جهانی بیش از ۱٫۵ میلیون نسخه فروخت.[۵][۶] اکسو جوان‌ترین گروهی بود که در جشنوارهٔ موسیقی ام‌نت آسیا، عنوان بهترین آلبوم سال را از آن خود کرد،[۷] همچنین سریع‌ترین رکورد فروش را در طی ۱۲ سال گذشته داشت.[۸] دو تک‌آهنگ اصلی آلبوم «XOXO", "گرگ» و «غرش»، در برنامه‌های موسیقی هر سه شبکهٔ اصلی کره جنوبی در ردهٔ اول جای گرفت،[۹] همچنین تک‌آهنگ دوم در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ کی-پاپ بیلبورد در جایگاه سوم قرار گرفت.[۱۰] سومین آلبوم چندآهنگهٔ گروه با عنوان «Overdose»، در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و در جدول هفتگی بیلبورد ۲۰۰، به رتبهٔ ۱۲۹ آلبوم‌ها دست یافت.
منبع: ویکی پدیا


معرفی گروه EXO

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: Delvin22

YaSnA_NHT๛

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
میکسر انجمن
کاربر V.I.P انجمن
  
  
عضویت
21/2/22
ارسال ها
2,773
امتیاز واکنش
13,812
امتیاز
373
محل سکونت
کنار موتورم!
زمان حضور
130 روز 12 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


عکس اعضای گروه اکسو


معرفی گروه EXO

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا