خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
85
امتیاز واکنش
1,920
امتیاز
178
سن
20
زمان حضور
11 روز 2 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
637574525127234245b6f8f63edbe5ed2a.jpeg

سریال: دلباخته در شهر|Lovestruck in the City
ژانر: عاشقانه
شمار قسمت‌ها: ۱۷
بازیگر‌ان: جی چانگ-ووک ، کیم جی وون
کیم مین-سوک
هان جی-اون
ریو کیونگ-سو
سو جو یون
سال انتشار: ۲۲دسامبر 2020
خلاصه داستان: در مورد یک معمار پرشور به نام پارک جه وون (با بازی جی چانگ-ووک) است که از خیابان‌های کوچک شهر و جمع آوری وسایل مختلف لـ*ـذت می‌برد. او زنی را که یک روز قلبش را ربود و ناگهان ناپدید شد هنوز هم فراموش نکرده و امیدوار است بار دیگر او را ملاقات کند.


معرفی و خلاصه سریال‌های کره‌ای

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
  • عالی
Reactions: Delvin22، Z_Hananeh، Z.A.H.Ř.Ą༻ و یک کاربر دیگر

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
85
امتیاز واکنش
1,920
امتیاز
178
سن
20
زمان حضور
11 روز 2 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
koreii_blogix_ir_.jpeg

نام سریال: دبلیو|W, دو جهان
ژانر: فانتزی، عاشقانه، کمدی،دلهره‌آور، اکشن.
شمار قسمت‌ها: ۱۷
سال انتشار: ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۶
بازیگران: لی جونگ سوک در نقش کانگ چول
هان هیو جو در نقش اوه یون جو
هیون سئونگ مین در نقش نوجوانی یون جو
پارک مین هه در نقش کودکی یون جو
خلاصه: سریال دبلیو درباره‌ی درگیری بین "دو جهان" است: دنیای واقعی و جهان موازی در داخل یک وبتون، که عنوان سریال تلویزیونی نیز از آن گرفته شده است.

این مجموعه حول محور وبتونی به نام "W"، نوشته اوه سونگ مو، می‌گردد که این وبتون مانند واقعیتی جداگانه خود به خود شکل می گیرد."W" به قدری در کره جنوبی مشهور می‌گردد که نسخه‌های چاپ شده آن به پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل می‌شود.
خط داستانی وبتون "W" از جوانی شخصیت اصلی داستان یعنی کانگ چول (لی جونگ سوک) که هم جوانی خوش قیافه و باهوش و هم تیرانداز ماهری است، آغاز می‌شود. او در کره جنوبی به دلیل پیروزی در مسابقات تیراندازی در طول بازیهای المپیک ۲۰۰۴ آتن مشهور می‌شود. اما زمانی که قاتلی ناشناس خانواده اش را قتل‌عام می‌کند، محبوبیتش از بین می‌رود و او به اشتباه متهم به این جنایت می‌شود. فرد شرور دیگری به نام هان چول هو (پارک وون سانگ) برای کسب محبوبیت سـ*ـیاسی به این پرونده رسیدگی می‌کند و از دادگاه می‌خواهد که مجازات اعدام را برای کانگ چول تعیین کند. کانگ چول پس از تلاش های فراوان، از این جنایت تبرئه می‌شود. او که به خاطر از دست دادن خانواده اش افسرده شده است، تصمیم به خودکشی در رودخانه هان می‌گیرد، اما از این کار منصرف شده و تصمیم می‌گیرد تا قاتل اصلی را بیابد و بقیه زندگی اش را وقف مبارزه با جرم و جنایت بکند.
ده سال بعد، کانگ چول به یک مولتی میلیونر تبدیل می‌شود. او "پروژه W" را با هدف گرفتن عامل اصلی مرگ خانواده اش آغاز می‌کند. بخشی از این پروژه شرکت پخش تلویزیونی وی است که با نام "W" نامگذاری شده‌است، اول کلمه‌های "کی" و "چرا" (همچنین عنوان وبتون). یک شب، او یک تماس تلفنی مشکوک دریافت می‌کند و همان قاتل وی را در پشت بام پنت هاوس او به شدت زخمی می‌کند. بعد از آن وقتی دختر تصویرگر، اوه یون جو، (هان هیو-جو) به‌طور تصادفی وارد دنیای کمیک می‌شود، چیزهای عجیب و غریب‌تری اتفاق می‌افتد. داستان حول محور این سؤال می‌چرخد که آیا داستان زندگی کانگ چول می‌تواند پایان خوشی داشته باشد یا نه.


معرفی و خلاصه سریال‌های کره‌ای

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22، Z_Hananeh، Z.A.H.Ř.Ą༻ و یک کاربر دیگر

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
85
امتیاز واکنش
1,920
امتیاز
178
سن
20
زمان حضور
11 روز 2 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
file_279589.jpeg

نام سریال: وقتی تو خواب بودی| While You Were Sleeping
ژانر: جنایی ، حقوقی ، درام ، فانتزی ، هیجان انگیز ، عاشقانه و کمدی.
شمار قسمت‌ها: ۳۲
سال انتشار: 2017
بازیگران: Suzy Bae, Jong-Suk Lee, Hae-In Jung, Sang-Yeob Lee
خلاصه: داستان این سریال یک داستان فانتزی است که در آن شخصی بر اثر یک اتفاق توانایی بدست می اورد که او بسیار عذاب می دهد و کم کم در می یابد که او می تواند از این توانایی که به دست آمده برای اهداف خود درست استفاده کند تا بتواند در این راه جان انسان ها را نجات دهد و انسانیت را به انجام برساند. خواهیم دید که او این توانایی را به دلایل نامعلومی به دست آورده اما چیزی که در این بین مشخص است این است که او باید از این توانایی و قابلیتی که به دست آورده در راه خیر و خوب استفاده کند تا بتواند انسان شریفی باشد.درباره ی شخصی به نام نام هونگ چو است که که یک روزنامه نگار است. او 29 سال دارد و امیدوار است بتواند در زندگی خود تغییراتی را حاصل کند اما مشکلی که در این بین وجود دارد این است که او در حال حاضر بی کار است و کسی که بی کار باشد نمی تواند هیچ تغییری در هیچ چیزی اعمال کند و تنها خودش حاصل تغییرات خواهد شد. با دانلود سریال کره ای وقتی تو خواب بودیخواهیم دید که او طی اتفاقاتی که برایش رخ می دهد قابلیتی شگفت انگیز را به دست می آورد و می تواند حوادث ناگواری که در آینده رخ می دهند را در خواب های خود ببیند و آنها را پیش بینی کند.
هونگ چو با شخصی به نام جه چان آشنا می شود که یک دادستان تازه کار است و قصد دارد به او بگوید که چه می بیند تا بتواند به کمک او کاری را به انجام برساند. جه چان دادستانی تازه کار است و او هم مانند هونگ چو 29 سال دارد و با این که ظاهری سرد و جدی دارد اما در برخیس اوقات او کارهایی می کند که باعث می شود این شک برانگیخته شود که او فردی ساده لوح است. حالا باید دید این دو نفر در کنار هم چکار خواهند کرد و به چه کارهایی دست خواهند زد آیا آنها موفق می شوند از اتفاقات ناگواری که در آینده قرار است رخ دهد جلوگیری کنند یا این که آنها نمی توانند هیچ کاری انجام دهند و همه چیز طبق روال قدیمی خود پیش خواهد رفت.


معرفی و خلاصه سریال‌های کره‌ای

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22، Z_Hananeh و Z.A.H.Ř.Ą༻

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
85
امتیاز واکنش
1,920
امتیاز
178
سن
20
زمان حضور
11 روز 2 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
250px-Snowdrop_TV_series.jpeg

سریال: گل برفی|Snowdrop
ژانر: عاشقانه_ کمدی سیاه_ملودرام
نویسنده: یو هیون-می
کارگردان: جو هیون-تاک
بازیگران: جونگ هه-این_کیم جیسو_یو این-نا_جانگ سونگ-جو_یون سه-آه_کیم هه-یون_جونگ یو-جین.
کشور سازنده: کرهٔ جنوبی
زبان اصلی: کره‌ای
شمار قسمت‌ها: ۱۶
خلاصه: گل برفی» داستان مردمان عادی است که قربانی قدرت‌طلبی حاکمان شده‌اند. در این اثر جاسوسان کره شمالی، افرادی از کره جنوبی را در یک خوابگاه دخترانه گروگان می‌گیرند اما در نهایت همه‌ی افراد حاضر در خوابگاه متوجه می‌شوند جان هیچ‌کدامشان برای حکومت دو کشور اهمیتی ندارد و تلاش می‌کنند تا با کمک یکدیگر راه نجات را پیدا کنند.داستان در سال ۱۹۸۷ زمانی که کرهٔ جنوبی توسط حکومتی دیکتاتور اداره می‌شد، اتفاق می‌افتد. لیم سوهو و اون یونگ-رو هر دو دانشجو هستند. روزی سوهو، غرق در خون، به ناچار به خوابگاه دخترانه‌ای پناه می‌برد. در آنجا یونگ-رو با وجود خطر زیاد تصمیم می‌گیرد به سوهو کمک کند…«گل برفی» داستانی سـ*ـیاسی است که ماجرای عاشقانه‌ای را نیز در بطن خود دارد. حوادث این قصه واقعی نیستند اما به طور کلی به دوره‌ای تاریخی در سال‌های پایانی دهه 80 میلادی در کره جنوبی اشاره دارد. در این دوره به دلیل نارضایتی‌های مردمی تظاهرات‌هایی صورت گرفت، دانشجویان نیز نقش مهمی در این تظاهرات داشتند. این اثر در یک خوابگاه دانشجویی اتفاق می‌افتد، «اون یونگ‌رو» دانشجوی سال اول ادبیات انگلیسی است که در یک قرارگروهی همراه با دوستانش پسری به نام «ایم سوهو» را ملاقات می‌کند که خود را دانشجوی دانشگاه برلین معرفی می‌کند. «اون یونگ‌رو» و «ایم سوهو» در نگاه اول به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند اما فرصت ملاقاتی دوباره پیش نمی‌آید. تا اینکه یک روز نیروهای امنیتی کره جنوبی با اسلحه وارد خوابگاه دخترانه می‌شوند و اعلام می‌کنند که یک جاسوس کره شمالی در این خوابگاه پنهان شده‌است. «یونگ‌رو» «سوهو» را در حالتی که تیر خورده و زخمی شده در اتاق خود پیدا می‌کند اما تصور می‌کند او یک دانشجوی معترض است و نیروهای امنیتی به دروغ به او اتهام جاسوسی زده‌اند. «یونگ‌رو» و دوستانش به «سوهو» کمک می‌کنند تا پنهان شود و در نهایت به سختی او را از خوابگاه فراری می‌دهند اما حقیقت این است که «سوهو» واقعاً جاسوس کره شمالی است و در تعقیب و گریزی دیگری با نیروهای امنیتی ناچار می‌شود تا با دو همرزم خود مجدداً به خوابگاه دانشجویان برگردد. خوابگاه توسط نیروهای امنیتی محاصره می‌شود و جاسوس‌های کره شمالی دانشجویان را گروگان می‌گیرند تا به خواسته‌های خود برسند. در این قسمت «اون یونگ‌رو» متوجه هویت حقیقی «ایم سوهو» می‌شود.
منبع: ویکی پدیا سایت کودومو


معرفی و خلاصه سریال‌های کره‌ای

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22، Z_Hananeh و Z.A.H.Ř.Ą༻

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
85
امتیاز واکنش
1,920
امتیاز
178
سن
20
زمان حضور
11 روز 2 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
kdrama1koreii_blogix_ir___grand_prince_poster.jpeg

نام سریال: شاهزاده بزرگ| نام‌های دیگر
Grand Prince: He Yearns for Love
The King
ژانر: تاریخی، عاشقانه، ملودرام
نویسنده: جو هیون کیونگ
کارگردان: کیم جونگ مین
بازیگران: یون شی-یون، جین سه یون، جو سانگ ووک
کشور سازنده: کره جنوبی
زبان اصلی: کره‌ای
شمار قسمت‌ها : ۲۰
خلاصه: سریال شاهزاده بزرگ سریالی زیبا روایتگر زمان چوسان است. سریالی جذاب هم پایه ی درخشش یا جنون و سرزمین بادها منتها اینبار در زمان چوسان. سریالی که شروعش همانند پرنسس جامیونگ گو و ملکه کی بود و بیننده را بیشتر وادار کرد تا ببیند که چه شد سرنوشت شخصیت های سریال به اینجا رسید. چه شد که جا هیون سه سال از اون سونگ جدا شد و بعداز سه سال او را هنگام مرگ پادشاه (برادر بزرگتر اون سونگ) می بیند. چه شد که جین یانگ طمع پادشاهی دارد و برای رسیدن به این امر حتی حاضر شد برادرش اون سونگ را به کام مرگ بفرستد و برادر بزرگترش (پادشاه) و مادرش را بکشد.
سریال بعداز دیدار جاهیون و اون سونگ، فلش بک میخوره به چندین سال قبل. زمان نوجوانی اون سونگ و جین یانگ. اینجاس که می فهمیم جین یانگ چرا طمع پادشاهی داره. اون یه شاهزاده بد اقبال بوده که فقط به خاطر اینکه دومین فرزند پادشاه بوده، از قصر انداختنش بیرون. کسی که عقده بی مادری داره و عموش اونو بزرگ کرده تا از همه کسایی که اونو به این روز انداختن، انتقام بگیره. و این انتقام صرفاً با پادشاه شدن جین یانگ (لی کانگ) تحقق پذیره.
سریال هنگام شروع مثلث عاشقانه اون سونگ، جاهیون و جین یانگ رو نشون داد. و کم کم که سریال جلوتر میره، به دوستی ناگیوم و جاهیون و خواهر ناگیوم پی می بریم. کسانی که باهم یه مثلث عاشقانه رو درست کردن. خواهر ناگیوم عاشق اون سونگه و جاهیون هم همینطور. اما خواهر ناگیوم خیلی زود دست از عشقش برمیداره و فقط میمونه ازدواج جاهیون و اون سونگ که دست بر قضا جورچنی ها حمله میکنن و ماجرای اصلی از همین جا شروع میشه.
طبیعتاً زوج های اصلی سریال نباید همین اول به هم برسن پس سریال ادامه پیدا میکنه تا اینکه اون سونگ برای کشورش به جنگ میره غافل از اینکه بدونه جین یانگ چه نقشه ای براش کشیده.
کم کم یه مثلث عاشقانه دیگه داره درست میشه. روشی‌گه که یه دختر جورچنیه، داره عاشق اون سونگ قصه ی ما میشه.
بالاخره اون سونگ و جاهیون همو می بینن و این اتفاق دشمنی و کینه جین یانگ رو نسبت به اون سونگ بیشتر میکنه. تا جایی که مراسم ازدواج اون سونگ و جاهیون رو تشکیل میده و میخواد، این مراسم بشه روز مرگ اون سونگ.
کمی از ماجرای عاشقانه فاصله بگیریم و بریم سراغ سـ*ـیاست های دربار. درباریانی که دو طرف هستن. نصفی سمت ملکه مادر و پادشاه و نصف دیگه سمت جین یانگ و یانگ آن. این دو عمو و برادر زاده (جین یانگ و یانگ آن) هردو بهشون ظلم شده. با این تفاوت که یانگ آن برای کشور از پادشاهی دست کشید ولی جین یانگ میخواد هرطوری که شده پادشاه بشه. چون به خیال خودش با پادشاه شدنش هم میتونه همه چیزو داشته باشه و هم جاهیون رو. اما سرنوشت که فقط طرف نقش های منفی نیست بعضی وقتا ممکنه به نفع نقش های مثبت سریال باشه.
منبع: سایت یوآن بلاگ


معرفی و خلاصه سریال‌های کره‌ای

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22، Z_Hananeh و Z.A.H.Ř.Ą༻

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
85
امتیاز واکنش
1,920
امتیاز
178
سن
20
زمان حضور
11 روز 2 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
2022-03-31-21-21-22-022_h91z.jpeg

نام سریال: سر آستین قرمز| The Red Sleeve
ژانر: عاشقانه, درام, تاریخی
کارگردان: Jung Ji-in
نویسنده: Jung Hae-ri
تهیه کننده: Kim Do-kyun
نام بازیگران: Lee Jun-ho ( لی جون هو) Lee Se-young ( لی سه یونگ) Kang Hoon (کانگ هوون)
کشور سازنده: کره جنوبی
کمپانی سازنده: NPIO Entertainment
جوایز و افتخارات: برنده تمامی جوایز نامزد شده MBC Awards
مخاطب اثر: بزرگسال
زبان اصلی: کره ای
شمار قسمت‌ها: ۱۷
خلاصه: داستان این فیلم بر اساس تاریخ واقعی کره‌جنوبی است. البته که بعضی از اتفاقات سریال زاییده‌ی تخیل نویسنده هستند. تمرکز اصلی داستان بر رابـ*ـطه پادشاه یی‌سان و یکی از بانوان دربار، سونگ دوک‌ایم، است. دوک ایم بر خلاف بقیه بانوان دربار، خواندن و نوشتن بلد است و برای دیگر بانوان دربار داستان می‌خواند. او روحیه‌ای آزاد دارد و دوست ندارد در قید و بند باشد. از طرف دیگر ولیعهد یی سان، همیشه در حال تلاش برای کسب اعتماد پدربزرگش است. پدر یی سان به دلیل جنون و شک به بانوان دربار با دستور سلطنتی سالها پیش کشته شده‌است و همین موضوع باعث شده تا پدربزرگ یی سان، هرلحظه نگران این باشد که او نیز مانند پدرش به جنون برسد و کار اشتباهی کند. پدربزرگ یی سان بی اندازه به او علاقه‌مند است و هر اقدامی که می‌کند برای محافظت از او است.
یی سان و دوک ایم اولین بار یکدیگر را در کودکی ملاقات کرده‌اند و دوک ایم به یی سان کمک کرده تا از مخمصه‌ای فرار کند اما حالا که یی سان ولیعهد و دوک ایم بانوی دربار است، آن‌ها یکدیگر را نمی‌شناسند. دوک ایم به واسطه داشتن سواد خواندن و نوشتن و همچنین خط خوبش مسئول کتابخانه دربار است. اولین ملاقات دوباره آن‌ها نیز در کتابخانه رقم می‌خورد. دوک ایم فکر می‌کند یی سان منشی ولیعهد است و با پیش داوری اجازه نمی‌دهد تا یی سان خودش را معرفی کند و با او تند برخورد می‌کند.
آن‌ها روزها با هم در ارتباط بودند و اتفاقات زیادی را پشت سر می‌گذارند بدون اینکه دوک ایم از هویت واقعی شخص مقابلش مطلع باشد. کم‌کم علاقه‌ای بین آن‌ها شکل می‌گیرد اما با فاش شدن هویت واقعی یی سان برای او، این علاقه کمرنگ شده و جای آن را حس تعهد پر می‌کند. دوک ایم سعی می‌کند بانوی دربار وفاداری برای ولیعهدش باشد و از آن فراتر نرود. با اینکه برای او سخت است اما هرکاری که از دستش بربیاید برای ولیعهد انجام می‌دهد. در این بین اما یی سان به دوک ایم علاقه قلبی پیدا کرده و می‌خواهد که با او ازدواج کند. اما ازدواج پادشاه یک مملکت با بانوی دربار امکان پذیر نیست و اگر این ازدواج صورت بگیرد، دوک ایم تبدیل به ملکه نخواهد شد و تنها یکی از زنان پادشاه خواهد بود که اختیارات یک زن رده‌بالای دربار را ندارد و آزادی‌های یک خدمتکار را نیز از دست داده‌است. دوک ایم بخاطر همین دلایلی که ذکر شد و روح آزادی که داشت، بارها ابراز علاقه پادشاه را رد کرد و حتی یکبار بعد از رد کردن پادشاه به طور گستاخانه‌ای که کسی جرئتش را نداشت، خودسرانه برای نجات دوستش اقدام کرد و همین باعث شد پادشاه که از دست او بسیار عصبانی بود، او را از قصر اخراج کند. اخراج دوک ایم و این دوری برای هردو آن‌ها سخت بود، تا اینکه پادشاه برای کاری از قصر خارج می‌شود و دوک ایم را در خانه خواهرش ملاقات می‌کند. آن‌ها هردو عاشق و خشمگین و دلتنگ هستند. مادر پادشاه دستور برگشت دوباره دوک ایم به قصر را می‌دهد و او را خدمتکار عقد جدید سلطنتی منصوب می‌کند. عقد جدید نیز که از علاقه بین این دو آگاه است سعی می‌کند به هر نحوی دوک ایم را آزار دهد. در آخر دوک ایم در برابر ابراز علاقه‌های مکرر و خالصانه یی سان تسلیم می‌شود و به عنوان عقد سلطنتی با او ازدواج می‌کند. اما بخت با آن دو یار نیست و عمر دوک ایم بسیار کوتاه است و تنها کمی بعد از ازدواج با یی سان از دنیا می‌رود.
منبع: ویکی پدیا/کدومو


معرفی و خلاصه سریال‌های کره‌ای

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22، Z_Hananeh و Z.A.H.Ř.Ą༻

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
85
امتیاز واکنش
1,920
امتیاز
178
سن
20
زمان حضور
11 روز 2 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
2000_crop_5e7903fd92129_5e7903f7a5733-200x300.webp

نام سریال: شریک مشکوک
ژانر: درام، عاشقانه، معمایی، حقوقی
کارگردان: Park Sun-ho
نویسنده: Kwon Ki-young
نام بازیگران: Ji Chang-wook - Nam Ji-hyun - Choi Tae-joon - Kwon Nara
کشور سازنده: کره جنوبی
کمپانی سازنده: The Story Works
تعدادقسمت‌ها: 20
سال انتشار: 2017
نام شخصیت ها:
نو جی‌ووک: دادستان عادلی که پدر و مادرش را در آتش‌سوزی از دست داده‌است.
اون بونگ‌هی: وکیل کارآموزی که به اشتباه به قتل متهم می‌شود.
جی اون‌هیوک: وکیل و دوست دوران کودکی جی‌ووک است.
چا یوجونگ: او نیز دوست کودکی جی‌ووک است و قبلا با او در رابـ*ـطه عاشقانه بوده‌است.
خلاصه:سریال «شریک مشکوک» سریالی در ژانر درام و حقوقی است که به پرونده یک قتل سریالی می‌پردازد. این سریال ترس و خشونت اندکی دارد و برای پرهیز از تماشای ناهنجاری‌ها، نسخه پالایش شده را تماشا کنید.
اون بونگ‌هی که دوران کارآموزی خود را پیش دادستان نو جی‌ووک می‌گذراند، به اشتباه متهم یک پرونده قتل می‌شود. داستان جی‌ووک که اطمینان دارد او قاتل نیست، از آبرو و شغل خود می‌گذرد و از او رفع اتهام می‌کند. مدت‌ها می‌گذرد و دوباره آن‌ها یکدیگر را به واسطه همان پرونده ملاقات می‌کنند و سعی می‌کنند به دنبال قاتل اصلی بگردند. هرچه تحقیقات آن‌ها پیش می‌رود، شاخه‌های جدیدی به پرونده اضافه می‌شود و تعداد مقتولین بیشتر می‌شود. در آخر موفق می‌شوند که قاتل را دستگیر و وادار به اعتراف تمام جرم‌‌هایش کنند.


جی‌ووک و بونگ‌هی طی حل این پرونده به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند، اما مسیر رابـ*ـطه آن‌ها هموار نیست. جی‌ووک پدر و مادرش را در یک حادثه آتش‌سوزی از دست داده‌است و متهم ردیف اول قتل آن‌ها پدر بونگ‌هی است. هردوی آن‌ها بعد از پی بردن به این موضوع از هم فاصله می‌گیرند اما با بررسی‌هایی که جی‌ووک روی پرونده انجام می‌دهد، مشخص می‌شود اتهام فقط یک تهمت ناروا از سمت دادستان کل بوده تا بتواند پرونده را مختومه کند و آتش‌سوزی بر اثر یک تصادف اتفاق افتاده‌است.
منبع: سایت کدومو


معرفی و خلاصه سریال‌های کره‌ای

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22 و Z_Hananeh

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
85
امتیاز واکنش
1,920
امتیاز
178
سن
20
زمان حضور
11 روز 2 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
MV5BODNmNzhlYzItYjJjMC00YTUyLWJhMTQtZWRmY2JhM2RiNTljXkEyXkFqcGdeQXVyMTAwMzM3NDI3._V1_FMjpg_UX1000_-212x300.jpeg

نام سریال: گل شیطان
ژانر: جنایی، عاشقانه، معمایی
کشور سازنده: کره جنوبی
کمپانی سازنده: Monster Union, Studio Dragon
سال انتشار: 2020
تعداد قسمت‌ها: 20
جوایز و افتخارات: جایزه بهترین هنرمند در جشنواره هنرمند آسیا 2020، بکسانگ بهترین کارگردانی در جشنواره بکسانگ 2021
مخاطب اثر: بزرگسال
کارگردان: Kim Cheol-kyu
نویسنده: Yoo Jung-hee
نام تهیه کننده: Yoo Sang-won
نام بازیگران: Lee Joon-gi, Moon Chae-won, Jang Hee-jin, Seo Hyun-woo
نام شخصیت ها:
دو هیون‌سو (بک هی‌سونگ): پسر کوچک یک قاتل زنجیره‌ای است که پس از مرگ پدرش متهم به قتل شده اما فرار کرده و حالا با هویت فردی دیگر زندگی می‌کند و همسر یک افسر پلیس است و دختری کوچک دارد.
چا جی‌وون: همسر دوهیون‌سو و افسر پلیس است. او از هویت واقعی همسر خود اطلاع ندارد.
کیم موجین: دوست کودکی هیون‌سو است که در حال حاضر یک خبرنگار جنایی است. موجین اولین کسی است که متوجه تغییر هویت هیون‌سو می‌شود.
دو هه‌سو: خواهر بزرگ‌تر هیون‌سو است و موجین به او علاقه دارد.
خلاصه: گل شیطان، اثری جنایی معمایی است که کشمکش یک مرد متهم به قتل و همسرش که افسر پلیس است را به تصویر می‌کشد. این اثر میزان خشونت و ناهنجاری بالایی دارد اما تلاش شخصیت‌ها برای اثبات بی‌گناهی عزیزان خود و اعتماد به خانواده دارای پیام و الگوی مثبت است.
دو هیون‌سو» فرزند یک قاتل زنجیره‌‌ای و مبتلا به اختلال ضداجتماعی بودن است که پس از مرگ پدرش، متهم به قتل شده و فرار کرده‌است. او بعد از مدتی در طی یک تصادف با خانواده‌ای آشنا می‌شود که فرزندشان در کماست و حاضر می‌شوند هویت فرزندشان را به دو هیون‌سو بدهند تا به عنوان پسر آن‌ها، بک هی‌سونگ، زندگی کند. همسر دو هیون‌سو، «چا جی‌وون» یک افسر پلیس است و از هویت واقعی و گذشتۀ او خبر ندارد. آن‌ها زندگی خوبی دارند و صاحب یک فرزند هستند. پس از هجده سال از وقوع قتل‌های زنجیره‌ای پدر هیون‌سو، در اثر اتفاقاتی، پروندۀ این ماجرا مجدداً در ادارۀ پلیس گشوده می‌شود و همسر هیون‌سو یکی از افسران این پرونده است. در طی بازگشایی پرونده، هیون‌سو به عنوان همدست پدر خود معرفی می‌شود و همسرش نیز به تدریج هویت واقعی او را کشف می‌کند. در چنین وضعیتی هیون‌سو تلاش می‌کند که با پیدا کردن همدست واقعی پدرش، خودش را تبرئه کند اما در هر مرحله با مشکلاتی مواجه می‌شود و نمی‌تواند سرنخ‌های لازم را بیابد و یا پلیس با او همکاری نمی‌کند. در نهایت بعد از مشکلات فراوان پلیس موفق می‌شود که قاتل واقعی را شناسایی کند
منبع: سایت کدومو


معرفی و خلاصه سریال‌های کره‌ای

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: همراز س و Delvin22
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا