خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

n@ziii

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/4/20
ارسال ها
273
امتیاز واکنش
10,230
امتیاز
303
سن
19
زمان حضور
55 روز 2 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
راهكار هاي درمان سرماخوردگی با آویشن؟
درمان سرماخوردگی با آویشن یکی از روش‌های بسیار توصیه‌شده در طب سنتی برای درمان این مشکل است. این داروی گیاهی هم بصورت عرق آویشن و هم پودر آویشن در بازار موجود است. خاصیت دارویی و خوراکی این محصول باعث شده تا این محصول هم به مصرف غذایی و هم درمانی برسد. در این مطلب سعی داریم تا شما را با خواص بی‌نظیر آویشن در درمان سرماخوردگی و رفع مشکلات ناشی از آن آشنا نماییم.

علائمی از سرماخوردگی که به راحتی با آویشن رفع می‌شود:

یکی از علائم شایع در سرماخوردگی سرفه است آویشن با داشتن خاصیت آنتی سپتیک و بیوتیک سرفه را تا میزان زیادی بر طرف می‌کند.
مصرف عرق آویشن باعث خلط‌آوری می‌شود این امر خلط سـ*ـینه را بر طرف می‌کند و امکان تنفس را برای بیمار راحتر می‌کند. خرید عرق آویشن
خاصیت ضد التهابی آویشن به رفع التهاب دهان و گلو کمک می‌کند.
آویشن به دلیل خاصیت ضد عفونی کنندگی که دارد تا حد زیادی عفونت و چرک بدن و گلو را از بین می‌برد.
موارد ممنوعیت درمان سرماخوردگی با آویشن

با وجود مزایایی که این محصول بی‌نظیر در درمان بیماری‌ها از جمله سرماخوردگی دارد، باید توجه داشته باشید که این محصول را در شرایط خاص مثل زمان بارداری مصرف نکنید. چرا که امکان خطر سقط‌جنین وجود دارد. علت سقط‌جنین توسط آویشن می‌تواند ناشی از طبیعت گرم و خشک این محصول باشد.
علاوه بر زنان باردار کودکان زیر 5 سال و افرادی که مشکلات تیروئیدی دارند نیز نباید برای درمان از آویشن استفاده نمایند. اگر هم نیاز به مصرف بود حتماً این محصول را با عسل ترکیب کرده و این‌گونه از آن برای درمان بهره ببرند. از جمله دیگر کسانی که استفاده از آویشن برای آن‌ها ممنوعیت دارد کسانی است که عمل جراحی در پیش دارند چرا که آویشن انعقاد خون را به تأخیر انداخته و برای بیمار مشکلاتی را ایجاد می‌کند.


درمان سرماخوردگی با آویشن

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

n@ziii

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/4/20
ارسال ها
273
امتیاز واکنش
10,230
امتیاز
303
سن
19
زمان حضور
55 روز 2 ساعت 15 دقیقه
نویسنده این موضوع
نحوه مصرف آویشن برای درمان سرماخوردگی
همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد آویشن یا به‌صورت عرق یا پودر شده قابل دسترسی است. برای استفاده از این محصول در درمان سرماخوردگی میتوان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که در زیر به چند مورد از این روش ها میتوان اشاره کرد.
شما می‌توانید این محصول را به صورت دمنوش به مصرف برسانید. در این روش مقداری از پودر آویشن را بجوشانید و بگذارید تا دم بکشد بعد از دم کشیدن مقداری نبات داخل آن بیندازید تا طعم آن را دل‌چسب‌تر نمایید سپس در طول روز دوبار آن را مورد استفاده قرار دهید. مورد دیگری که میتوان در ترکیب دمنوش این محصول استفاده کرد تا مطلوب تر شود استفاده از عسل است شما می‌توانید بعد از تهیه دمنوش آویشن آن را با مقداری عسل ترکیب نمایید سپس به مصرف رسانید. خرید عسل
روش دیگر استفاده از آویشن برای درمان سرماخوردگی به صورت بخور است برای پیشگیری از عفونت‌های مکرر که بیشتر ناشی از خشکی دستگاه تنفسی در سرماخوردگی می‌باشد با استنشاق بخور آویشن میتوان به این مشکل غلبه کرد.
آخرین روشی که میتوان از محصول آویشن برای درمان سرماخوردگی استفاده کرد به صورت خوراکی در آشپزی است در این روش مقداری از محصول پودر شده آویشن را داخل غذا ریخته و همراه با غذا به مصرف برسانید. این اتفاق نتنها طعم غذای شما را خوش طعم تر می‌کند بلکه به تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می‌کند.

سایر خواص آویشن

در کنار درمان سرماخوردگی با آویشن باید اشاره کرد که آویشن خواص فوق‌العاده دیگر نیز دارد به‌طور خلاصه در زیر به آن اشاره می‌کنیم .

  • نشاط‌آوری
  • درمان تنگی نفس
  • درمان سرفه‌های خشک
  • خاصیت ضد سرطانی
  • مناسب برای کاهش علائم عادت شدی
منبع: عطاری آنلاین لوتوس


درمان سرماخوردگی با آویشن

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا