خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
IMG_20230531_005348_482.jpeg
در سریال مامان بد یک حادثه غم انگیز، حافظه دادستانی جاه طلب را به دوران کودکی و 7 سالگی‌اش برمی‌گرداند و او و مادرش را مجبور می‌کند تا برای بهبود رابـ*ـطه خود سفری دوباره را آغاز کنند. با بررسی سریال The Good Bad Mother 2023 همراه پلازا بمانید.

لی دو هیون مانند یک آفتاب پرست است. فقط یک ماه پیش، او بینندگان را در سریال The Glory جادو کرد و این‌بار به عنوان یک دادستان خونسرد، کاملا بی عیب و نقص است.رنجش می‌تواند عمیق باشد. احساسات انسانی پیچیده است و در این بازی بقا برای تبدیل به «ثروتمندترین» و یا «قدرتمندترین» شدن، این احساسات انتزاعی و غیرقابل لمس ما هستند که اغلب باعث آزار ما می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که با جریان حرکت کنید یا برخلاف جزر و مد شنا کنید. در هر صورت عواقبی در پی خواهد داشت.

سریال مادر خوب بد درباره این رنج‌های عاطفی است و فرصتی برای مکث و تنظیم مجدد را برای شخصیت‌هایش به ارمغان می‌آورد. یک پسر خشمگین، یک مادر سختگیر و یک شانس دوباره برای رستگاری. سریال کره ای مامان بد با کارگردانی شیم نا یون (Shim Na Yeon)، سازنده سریال زیبای “Beyond Evil ” این‌بار از رشته‌هایی احساسی برای بافتن یک درام دیدنی از واقعیت‌های زندگی استفاده می‌کند. زمان پخش سریال مامان بد نیز از 26 آپریل 2023 آغاز شده و هنوز از شبکه JTBC در حال پخش است. با معرفی سریال The Good Bad Mother 2023 همراه ما باشید.


نقد و معرفی سریال مامان بد (The Good Bad Mother 2023)

 

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
داستان سریال مامان بد

در خلاصه سریال مادر خوب بد آمده است که: وقتی یک مادر مجرد شوهرش را در سنین جوانی از دست داد، تنها ماند تا پسرش را بزرگ کند. برای اطمینان از اینکه او در نهایت فقیر یا ناتوان نخواهد شد، او رویکردی سختگیرانه را در پیش گرفت که رابـ*ـطه آن‌ها را بسیار تیره کرده است. پسرش بزرگ شد تا یک دادستان موفق و جاه طلب شود، اما پس از یک تصادف غم انگیز که او را با توانایی‌های شناختی یک کودک 7 ساله رها می‌کند، دنیای آن‌ها زیر و رو می‌شود. مادر و پسر باید سفری دوباره را با هم انجام دهند تا رابـ*ـطه خود را اصلاح کنند و نقش خود را در زندگی یکدیگر دوباره تثبیت کنند. سریال مادر خوب بد داستانی احساسی و دلچسب از تاب آوری، عشق و خانواده است.

بازیگران سریال کره ای مامان بد

در ادامه هنرپیشه های سریال مامان بد را معرفی می‌کنیم.

لی دو هیون در نقش چوی کانگ هو

لی دو هیون متولد 11 آپریل 1995 است. دو هیون بخاطر بازی در سریال ” Hotel del Luna 2019″ در کنار آی‌یو، سریال “18 Again” در کنار کیم ها نئول، سریال “Sweet Home 2020” محصول نتفلیکس در کنار سونگ کانگ و در سریال “The Glory 2022″ محصول نتفلیکس در کنار سونگ هه کیو، آهسته آهسته اما تاثیرگذار و به یادماندنی به شهرت و محبوبیت رسیده است و این‌بار نیز در سریال مادر خوب بد با نقشی متفاوت، توانایی بازیگری خودش را به نمایش گذاشته است.

لی دو هیون در مصاحبه‌ای درباره نقش جدید خود گفت: «وقتی برای اولین بار فیلمنامه را خواندم، بلافاصله فکر کردم که می‌خواهم این چالش را قبول کنم. فیلمنامه بسیار گرم و شفابخشی بود.» او ادامه داد: «چوی کانگ هو تحت فشار مادرش دادستان می‌شود. سپس یک روز، او تصادف غیرمنتظره ای را تجربه می‌کند و زندگی جدیدی را با مادرش آغاز می‌کند. وی افزود: «تفاوت دوران دادستانی او با جوان شدنش مشخص است، اما من سعی کردم این موضوع را کاملا کودکانه و شاید نامناسب جلوه دهم. هدف من این بود که ظاهر شخصیتم را با شخصیت‌های دیگر متمایز کنم.”


نقد و معرفی سریال مامان بد (The Good Bad Mother 2023)

 

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
را می ران در نقش جین یونگ سون

را می ران متولد 6 مارس 1975 است. این بازیگر کهنه‌کار از سال 2005 تا بحال در فیلم و سریال‌های بسیاری حضور داشته است. از آخرین آثار او می‌توانیم به سریال “Black Dog: Being A Teacher 2019″، سریال “Miracle That We Met 2018″، سریال ” Avengers Social Club 2017″ و سریال زیبای “Reply 1988” اشاره کنیم.

آن ایون جین در نقش لی می جو

آن ایون جین متولد 6 می 1991 است. این بازیگر را می‌توانید در عناوین دیگری مانند سریال “The One and Only 2021″، سریال ” More Than Friends 2020″ و سریال “Kingdom 2019” دنبال کنید.

یو این سو در نقش بنگ سام شیک

یو این سو بازیگر شخصیت منفی و جذاب سریال “همه ما مرده‌ایم” و جادوگر دوست‌داشتنی سریال “کیمیای روح” این‌بار با بازی در سریال مامان بد به تلویزیون بازگشته است. یو این سو متولد 25 مارس 1995 است و در سریال “Fly High Butterfly 2022″ و سریال ” At a Distance, Spring Is Green 2021″ نیز حضور دارد.

دیگر بازیگران سریال مامان بد عبارتند از:

چوی مو سونگ در نقش سونگ وو بیوک

جونگ وونگ این در نقش اوه ته سو

هونگ بی را در نقش اوه ها یونگ

کانگ مال گیوم در نقش مادر می جو

کی سو یو در نقش دختر می جو

پارک دا اون در نقش پسر می جو

کیم وون هه در نقش رییس روستا

سئو یی سوک در نقش مادر سام شیک

جانگ وون یونگ در نقش پدر سام شیک


نقد و معرفی سریال مامان بد (The Good Bad Mother 2023)

 

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
بررسی و نقد سریال
The Good Bad Mother 2023


این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

این از معدود دفعاتی است که برای یک درام ناتمام نقد می‌نویسیم. اما به قدری تحت تأثیر عملکرد لی دو هیون در این نمایش قرار گرفتیم که احساس کردیم همین امروز باید این معرفی و بررسی را منتشر کنیم. داستان سریال کره ای مامان بداز جایی آغاز می‌شود که زوجی معمولی و عاشق در یک روستا کنار هم یک مزرعه پرورش خوک را اداره می‌کنند و منتظر تولد اولین فرزندشان هستند. بخاطر المپیک و رد شدن مسیر دو ماراتن از نزدیکی مزرعه پرورش خوک، باید آنجا را تعطیل کنند. اما زمانی که این زوج جابه‌جا شدن را نمی‌پذیرند، طی یک حادثه تلخ یون سونگ (را می ران)، همسرش را درحالی که باردار است از دست می‌دهد. یون سونگ پسرش چوی کانگ هو (لی دو هیون) را به تنهایی و با باز کردن یک مزرعه خوک در روستایی جدید، بزرگ می ‌کند. او که احساس می‌کند مورد ظلم سیستم قرار گرفته است، آرزو می‌کند تا کانگ‌هوی خود را به دادستانی قدرتمند تبدیل کند که هیچ‌کس نمی‌تواند به او آسیبی برساند.

او تصمیم می‌گیرد مادر بدی باشد که هیچ فرصتی برای استراحت و آرامش کانگ هو باقی نمی‌گذارد. مادری سرسخت که از خشونت غیرقابل توجیه علیه کانگ هو استفاده می‌کند تا او را طوری تربیت کند که به فردی موفق تبدیل شود. کانگ هو حتی اجازه ندارد یک وعده غذایی کامل بخورد تا هنگام مطالعه احساس خواب آلودگی نکند. او یک‌بار هم به اردو نرفته و اجازه مرخصی از درس خواندن ندارد. وقتی به دلیل «بی پدر بودن» مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، مادرش از او می‌خواهد که سکوت کند و در عوض روی بالا رفتن از نردبان و شکست ناپذیر شدن به عنوان دادستان تمرکز می‌کند. راه او را مادرش تعیین کرده است. مادری بی‌رحم، سلطه‌گر و طلبکار که انتظار دارد پسرش دقیقا مطابق روشی که او می‌گوید زندگی کند.


حالا کانگ هو بزرگ شده و با تمام روزهای کودکی، نوجوانی و جوانی‌اش که همه را برای دادستان شدن از دست داده، به فردی سرد و جاه‌طلب تبدیل شده که به دیگران اهمیتی نمی‌دهد و فقط به دنبال قدرت و ثروت بیشتر و انتقام گرفتن از قاتل پدرش است. پدری که اگر زنده بود اجازه نمی‌داد زندگی پسرش انقدر دردناک باشد. در میان تمام روزهای سرد و تاریک کانگ هو در سریال کره ای مامان بد ، فقط یک نور امید و گرمای دلچسب وجود داشت. می جو ( آن ایون جین)، دختری که در همان روستا و دقیقا در روز تولد کانگ هو به دنیا آمده و از کودکی همیشه کنارش بوده. می جو همیشه عاشق کانگ هو بود و از او مراقبت می‌کرد و در روزهای سختی که کانگ هو از مادرش جدا شده بود و به تنهایی برای دادستان شدن درس می‌خواند کنار او بود. اما کانگ هو پس از دادستان شدن او را رها کرد تا مسیر انتقامش را طی کند.

درست در روزی که کانگ هو بزرگ‌ترین ضربه ممکن را به مادرش زد و از او خواست فرمی را امضا کند که نشان می‌دهد کانگ هو دیگر پسر او نیست، و چند روز مانده به ازدواجش با دختر سیاستمداری قدرتمند، تصادف می‌کند، به کما می‌رود و پس از بهوش آمدن بخاطر آسیب نخاعی توانایی حرکت، راه رفتن و همچنین حافظه‌اش را تا دوران 7 سالگی بطور کامل از دست می‌هد. حالا کانگ هویی را داریم که نفرتش از مادرش را به‌ یاد ندارد، تبدیل به کودکی 7 ساله شده و حتی نمی‌تواند به تنهایی غذا بخورد! و باید برای تماشای ادامه این سریال زیبا منتظر قسمت‌های پایانی آن بمانیم.


نقد و معرفی سریال مامان بد (The Good Bad Mother 2023)

 

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
همان‌طور که از دیگر سریال‌های کره ای انتظار می‌رود، مطمئنا فراز و نشیب‌های بسیاری بر سر راه کانگ هو، مادرش و اهالی روستا پیش خواهد آمد. می جو با دو فرزند دو قلو و شیرینش به فضای سریال شادابی را هدیه می‌دهد. سام شیک (یو این سو) شخصیت متفاوتی را به تصویر می‌کشد و تمام اهالی عجیب و غریب روستا به طرز دل‌نشین و دوست‌داشتنی ای حس و حال فراموش نشدنی‌ای را برای بیننده رقم می‌زنند. کانگ هو با فرزندانی که نمی‌داند متعلق به او هستند به عنوان فردی 7 ساله دوست شده! افرادی که از بدست آوردن حافظه دوباره او می‌ترسند به روش‌هایس مختلفی سعی در کشتن او دارند. پدرخوانده‌اش با دو بادیگارد عجیب و دست و پا چلفتی به دنبال مدارکی برای بدست آوردن منافع خودش است و مادرش بیمار است و معلوم نیست چند روز دیگر زنده می‌ماند. ژانر سریال مامان بد درام، کمدی و برشی از زندگی است و همه این اتفاقات باعث می‌شوند تماشای سریال تحت این ژانر برای بیننده‌ها هیجان‌انگیز و جذاب باشد.

نمرات سریال مادر بد در سایت آی‌ام‌دی‌بی 8.1 از 10 و در سایت مای دراما لیست 8.5 از 10 است. تعداد قسمت های سریال مامان بد نیز 14 اپیزود است. و اگر هنوز تماشای این سریال زیبا را آغاز نکرده‌اید، با دانلود سریال مادر خوب بد می‌توانید از درامی به‌یادماندنی لـ*ـذت ببرید.
منبع: plaza.ir


نقد و معرفی سریال مامان بد (The Good Bad Mother 2023)

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا