خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
84
امتیاز واکنش
1,854
امتیاز
178
سن
19
زمان حضور
11 روز 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
سلام به کاربران عزیز انجمن
تو این تاپیک قراره فیلم و سریال‌های ایرانی رو معرفی کنیم:hee_hee:


معرفی فیلم و سریال های ایرانی

 

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
84
امتیاز واکنش
1,854
امتیاز
178
سن
19
زمان حضور
11 روز 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
سریال شهرزاد

Shahrzad-S03E16-400x650.jpeg

یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه‌ها در شبکه نمایش خانگی ایران است همچنین یکی از سریال‌های ایرانی محبوب در کشورهای همسایه ایران.
علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار ،امیرحسین فتحی، مهدی سلطانی، فریبا متحصص، رویا نونهالی و..... از بازیگران این مجموعه هستند.
ژانر این مجموعه: درام، رمانتیک، تاریخی، جنایی.
این مجموعه شامل ۲۸ قسمت در فصل اول، ۱۵ قسمت در فصل دوم و ۱۶ قسمت در فصل سوم است که از سال ۹۴ تا ۹۷ پخش شده است.
خلاصه:

دو نقش اصلی شهرزاد و فرهاد رابـ*ـطه عاشقانه‌ای دارند ،در دوران دکتر مصدق فرهاد درگیر اتفاقات سـ*ـیاسی میشود و مدتی را در حبس می‌گذراند، این بین اتفاقاتی در خوانواده دیوان سالار رخ می‌دهد که زندگی شهرزاد و دیگر نقش های این سریال را تغیر میدهد....
منبع: وکی پدیا


معرفی فیلم و سریال های ایرانی

 
آخرین ویرایش:

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
84
امتیاز واکنش
1,854
امتیاز
178
سن
19
زمان حضور
11 روز 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
Ghahve.Tork_-1.jpeg

سریال: قهوه ترک
ژانر: ماجرایی، درام، عاشقانه
نویسنده: محمد رضایی راد
بازیگران: سارا رسول‌زاده، بهاره کیان افشار ،فرید سجادی حسینی، پیام احمدی‌نیا، امیر جعفری،
حامد بهداد، مجتبی پیرزاده، شاهرخ فروتنیان، محمد ولی‌زادگان،
عرفان ناصری.
شمار قسمت: ۲۰
درحال پخش
روزهای پخش: چهارشنبه
خلاصه: قهوه ترک روایت زندگی و دنیای متفاوت دو خواهر دو قلو به نام های ترانه و طنین است. بر خلاف طنین که بسیار آرام و موجه به نظر می رسد ترانه سر پر شر و شور و عصیان گر و بی پروا و جسوری دارد.
ترانه (با بازی سارا رسول زاده) پرستار بیمارستان است اما بخاطر آن چه که اتفاق افتاده و هنوز بر ما معلوم نیست کارش را از دست می‌دهد و در کنارش با یک گروه موسیقی خیابانی نیز همکاری و فعالیت دارد.
آشنایی ترانه از طریق فضای مجازی با شخصی به نام پرهام( با بازی مجتبی پیر زاده) آغازگر تغییر مسیر زندگی ترانه ست چون سخنان پرهام این رویا و باور را در ضمیر ناخودآگاه ترانه نهادینه می‌کند که خود را به ترکیه و بعد آلمان نزد پرهام برساند و این شروع سفر و مهاجرت غیر قانونی و قاچاق ترانه به سمت ترکیه برای رسیدن به هدف ها و آمال و آرزوهایش است.
سفری پر مخاطره که در سکانس هایی شاهد شرایط سخت و طاقت فرسای مهاجرت غیر قانونی و همینطور وضعیت کولبر ها که برای بدست آوردن نان چه خطرات سخت و ناگواری را به جان می‌خرند،هستیم. ترانه با سختی و مشکلات فروان،و از طرق شخصی به نام فرزان خود رو به استانبول می رساند.
اتاق ترانه در هتل با فضایی بسیار رمانتیک و عاشقانه توسط پرهام آماده و مهیا شده ترانه در حالی که آنچه را می بیند نمی‌تواند باور کند تمام خستگی و ناملایمات سفر و سختی ها و اتفاقات ناگوار را به فراموشی می سپارد و خود را غرق در عشق پرهام می بیند اما این تازه شروع ماجرا ست و آنچه که قرار است در سریال شاهد باشیم.
منبع: فیلیمو


معرفی فیلم و سریال های ایرانی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: لاله ی واژگون

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
84
امتیاز واکنش
1,854
امتیاز
178
سن
19
زمان حضور
11 روز 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
The-Lion-Skin.jpeg

سریال: پوست شیر
ژانر:
اجتماعی، جنایی ،معمایی
نویسنده: جمشید محمودی رضا بهاروند
کارگردان: جمشید محمودی
بازیگران:هادی حجازی‌فر_پانته‌آ بهرام_مهرداد صدیقیان_علیرضا کمالی_پردیس احمدیه_ژیلا شاهی_ شهاب حسینی
شمار فصل‌ها: ۳
شمار قسمت‌ها: ۲۴
خلاصه: نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستانش رضا و صدرا، عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.پوست شیر راوی ماجرای گم‌شدن و سپس کشته‌شدن ساحل است و این ماجرا را به‌صورتِ موازی ازطریق نعیم و محب (شهاب حسینی) پی‌گیری می‌کند. دو مردی که یکی حالا و دیگری در گذشته دخترشان را از دست داده‌اند. دو قربانی که هر یک به‌گونه‌ای به‌دنبالِ انتقام‌گرفتن‌اند. نعیم، برآمده از دل محلات پایین‌شهر و پرورش‌یافته‌ی فرهنگ الواتی، با کمک دوست‌ش رضا (علی‌رضا کمالی‌نژاد)؛ و محب، افسر آگاهی و متناسب با شغل‌ش، ازطریق قانون. سریال در روند جلو رفتن داستان خود، این سؤال را در ذهن ایجاد می‌کند و می‌پروراند که آیا قانون برای یافتن و مجازاتِ جانیانی این‌چنینی کافی است یا خیر؟ در بزنگاه‌هایی، این‌طور به‌نظر می‌رسد که این نعیم و دارودسته‌ی اوست که توانسته بر پلیس پیشی بگیرد و زودتر به اطلاعات یا سرنخ‌هایی از ماجرا دست پیدا کنددر پوست شیر نیز با چنین مضمونی روبه‌روییم. عشق نافرجام صدرا و ساحل یا حتی نعیم و لیلا. هر چند می‌توان گفت که مضمونِ «عشق نافرجام» به عشق پدروفرزندی نیز گسترش یافته است و می‌توان نعیم و محب را هم در این وضعیت درگیر دانست.
سال ۱۴۰۱ پوست شیر را روانه‌ی شبکه‌ی نمایش خانگی کردند. سریالی که از همان قسمت آغازین، به‌دلیل معرفی شخصیت کاریزماتیک نعیم (با بازی هادی حجازی‌فر) و داستان کلی خود (راز کشته‌شدن دختر نعیم)، توجه زیادی را به خود معطوف کرد و ایده‌پردازی‌های مختلفِ مخاطبان درباره‌ی قاتل واقعی یکی از چیزهایی بود که باعث شد نام فیلم همیشه در شبکه‌های اجتماعی مطرح و جزو ترندها باشد.
منبع: ویکی پدیا


معرفی فیلم و سریال های ایرانی

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: لاله ی واژگون

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
84
امتیاز واکنش
1,854
امتیاز
178
سن
19
زمان حضور
11 روز 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
soghot_poster_01-214x300.jpeg

نام سریال:سقوط
ژانر: امنیتی
کارگردان/ مولف: سجاد پهلوان‌زاده
نویسنده/ مترجم: اعظم بهروز
نام تهیه کننده: محمدرضا منصوری
نام بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابایی، امین میری، وحید آقاپور، رزاق رادان، پانته‌آ قدیریان
نام شخصیت ها:
ژاکان: پسر جوانی که بعد از تشکیل زندگی مشترک مشکلات اقتصادی او را به سمت تفکرات داعشی کشاند.
آیسان: دختر جوانی که در پی گرایش همسرش به داعشیان با فریب همسرش به موصل مهاجرت کردند و چالش‌های او در بین داعشیان شروع می‌شود.
کشور سازنده: ایران
کمپانی سازنده: فیلیمو
معرفی: «سقوط»، مینی سریال جاسوسی‌معمایی به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده است. زندگی ساده و بی‌آلایش آیسان بعد از وصال به همسرش ژاکان را روایت می‌کند که در نهایت به تفکرات داعشی او ختم می‌شود و جریانات سخت و پرچالش او را بعد از ورود به موصل به نمایش می‌گذارد. آیسان در طی این اتفاقات و همزمان با مرگ همسرش درحالی که در بین داعشیان زندگی می‌کنددر تلاش است تا به هر قیمتی خودش و فرزندش را از این مخمصه نجات دهد.
خلاصه: ژاکان و آیسان زوج جوانی هستند که بعد از چالش‌ها و مخالفت‌های بسیار، موفق به ازدواج با یکدیگر شدند. ژاکان بعد از سال‌ها تحمل سختی‌های معیشتی در کنار همسرش، برای جبران آن به دنبال کار مناسبی می‌گردد که در این مسیر به تفکرات داعش و داعشیان گره می‌خورد. او بعد از گرایش به داعش همسرش را با طراحی نقشه‌ای به شهر موصل برد و خودش به به تعبیری به جهاد می‌پردازد و بعد از مدتی در طی حملات جنگی کشته می‌شود و همسرش به تنهایی با فرزند نوزاد خود در تلاش است تا به هر قیمتی خود را از این مخمصه نجات دهد اما مرگ ژاکان او را مجبور به ازدواج با دیگر "مجاهدان داعشی" می‌کند که در طی این اتفاقات بعد از تلاش‌های مکرر آیسان برای ارتباط با مامورین امنیتی ایران آن‌ها را در مسیر نجات خود قرار می‌دهد.


معرفی فیلم و سریال های ایرانی

 
  • تشکر
Reactions: لاله ی واژگون

Delmah_malek

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/9/22
ارسال ها
84
امتیاز واکنش
1,854
امتیاز
178
سن
19
زمان حضور
11 روز 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
irs01_960x1280_NQBKMkB7_3600978_1676662977847817810-225x300.jpeg

نام سریال: رهایم کن
ژانر: عاشقانه، درام، احساسی
کارگردان/ مولف: شهرام شاه حسینی

نویسنده/ مترجم: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی
نام تهیه کننده: مجید مولایی
نام بازیگران: محسن تنابنده، هدی زین‌العابدین، هوتن شکیبا، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی
معرفی:
نام شخصیت ها: حاتم: پسر ارشد خانواده نایب‌سرخی‌ها که پسر کوچکی مبتلا به سندروم داون دارد. مدیریت معدن و اموال پدری، رسیدگی به وضعیت خواهر و برادرش، همچنین توجه به زندگی فردی خودش از جمله مسئولیت‌های اوست.
مارال: دختر جوانی است که در خانه نایب‌سرخی‌ها کار می‌کند و از فرزند حاتم پرستاری می‌کند. مارال و حاتم به یکدیگر علاقه‌مندند و می‌خواهند با هم ازدواج کنند.
نغمه: همسر اول حاتم که به خاطر اینکه می‌خواست فرزندش را بکشد، حاتم او را از خانه بیرون کرده و بعد از وضعیت‌های نامناسبی که داشته، الان با کسی ازدواج کرده که قدرت، نفوذ و ثروت بسیار زیادی دارد.
یونس: برادر مارال که عضو تشکیلات مخالف و تروریستی شده و کشته می‌شود.
هاتف: برادر حاتم است که خودش را از خانواده‌اش مستقل کرده و در یک باشگاه بولینگ در تهران کار می‌کند. او رازهای خودش را دارد که در سریال کم‌کم آشکار می‌شود.
افسانه: خواهر حاتم و هاتف که یکی‌یک‌دانۀ پدرشان است. او عاشق دانیال، یکی از خواننده‌های مشهور، است و با اشتباهی که مرتکب می‌شود، ماجراهای بدی را شروع می‌کند.
بهرام: کافه‌چی کافۀ حاتم که رانندۀ خانوادۀ نایب‌سرخی نیز هست. او از جریان افسانه باخبر است و نیت اخاذی از آن‌ها را دارد.
خلاصه: سریال «رهایم کن» که از شبکه نمایش‌خانگی پخش شده است، روایتگر ماجراهای خانواده نایب و پسر ارشد آن، حاتم، در دهه پنجاه شمسی است. این سریال در ژانر درام و عاشقانه، دارای خشونت و ناهنجاری‌های متعددی مثل سرخوشی، روابط نامعقول، خودکشی، قتل و... است و تماشای آن به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.حاتم نایب‌سرخی، مردی درون‌گرا و کم‌حرف، پشتیبان اعضای خانواده‌اش و عهده‌دار رسیدگی به اموال پدرش که خان روستا بوده، است. او می‌خواهد با مارال، پرستار پسرش، ازدواج کند و به او علاقه‌مند است. خانوادۀ نایب‌سرخی، خانواده‌ای پر داستان و پر ماجرا است. خواهر حاتم، افسانه، عاشق یکی از خواننده‌های معروف آن زمان، دانیال، است و با دعوتنامه‌ای که از سوی او دریافت می‌کند برای دیدار با او به تهران می‌رود. او در خلال همین دیدار، با دانیال به هتل می‌رود و با او رابـ*ـطه برقرار می‌کند. بعد از آن متوجه می‌شود که این رویۀ همیشگی دانیال بوده و حالا افسانه نمی‌داند چگونه به زندگی‌اش ادامه دهد. او اقدام به خودکشی می‌کند ولی زنده می‌ماند. هاتف، برادر حاتم، خودش را از زیر بلیت پدرش درآورده و به تهران رفته که تنها زندگی کند. او در یک کلوب بولینگ کار می‌کند و رازهایی دارد که در طی داستان فاش خواهد شد. مارال، خواهر یونس است و در خانۀ پدری حاتم از پسر حاتم نگهداری می‌کند. مارال و حاتم می‌خواهند با یکدیگر ازدواج کنند. در این بین برادر مارال، یونس، که عضو یکی از گروه‌های مخفی است، اقدام به ترور کسی می‌کند که این ترور ناموفق می‌ماند. وقتی می‌خواهد فرار کند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد، او را می‌کشند.

حاتم صاحب یک معدن ذغال‌سنگ است که تعدادی از کارگران در آن کهربا پیدا کرده‌اند و مخفیانه در حال استخراج کهربا هستند. برای اینکه این راز فاش نشود، عبدالله که یکی از کارگران معدن بود را نیز می‌کشند و سربه‌نیست می‌کنند. داستان اصلی این فیلم همراه با خرده‌داستان‌هایی روایت می‌شود که هریک از شخصیت‌ها درگیر آن هستند. خشونت و ناهنجاری بسیاری نیز در خلال هر داستان وجود دارد.


معرفی فیلم و سریال های ایرانی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا