خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر لی جون کی در درامی حضور داشته باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آن اثر فوق‌العاده باشد. سریال کره ای زندگی دوباره من 2022 درباره دادستانی است که فرصتی دوباره برای مجازات سیاستمداری فاسد و قدرتمند پیدا می‌کند.

سریال کره ای زندگی دوباره من 2022 اقتباس تلویزیونی از یک رمان وب محبوب با همین نام، انتقام دادستان کیم هی وو (لی جون گی) را دنبال می‌کند که در جریان تعقیب فساد جو ته سئوپ (لی کیونگ یانگ)، که دنیای سـ*ـیاسی و تجاری کره را اداره می‌کند، به قتل رسید. اما این جمله گیج کننده است. اگر شخصیت اصلی مرده است، چگونه می‌تواند انتقام بگیرد؟ یک توضیح ویژه در پشت این ماجرا وجود دارد: هی وو فرصتی برای زندگی دوباره پیدا می‌کند. سریال Again My Life 2022 نقشه او برای انتقام را، از خود ۲۰ ساله‌اش تا روزی که دادستان می‌شود، ترسیم می‌کند. پس اگر درباره این درام کنجکاو شده‌اید، با معرفی سریال کره ای ۲۰۲۲ زندگی دوباره من همراه ما باشید.

داستان سریال کره ای زندگی دوباره من 2022

سریال Again My Life 2022 داستان یک دادستان جوان و یک سیاستمدار فاسد است. کیم هی وو (لی جون گی) در تحصیلاتش خوب نیست، اما با تلاش و اراده، در نهایت امتحان وکالت را پشت سر می‌گذارد. هی وو یک دادستان خونگرم است که از ضعیفان مراقبت می‌کند و همیشه حقیقت را دنبال می‌کند. او درباره سیاستمدار قدرتمند جو ته سئوب (لی کیونگ یانگ) تحقیق می‌کرد. اما در نهایت در تلاش برای سرنگون کردن این سیاستمدار فاسد، جان خود را از دست می‌دهد. اما او فرصتی دوباره به‌دست می‌آورد و به گذشته سفر می‌کند تا از جو ته سوب انتقام بگیرد. او به 15 سال قبل بازمی‌گردد و تلاش می‌کند همه چیز را تغییر دهد.

بازیگران سریال Again My Life 2022

در ادامه به معرفی بازیگران سریال کره ای زندگی دوباره من 2022 می‌پردازیم.

لی جون کی در نقش هی وو

لی جون کی این بار در نقش کیم هی وو یک دادستان خوش تیپ، باهوش و درستکار بازی می‌کند که همیشه برای افراد ناتوان مبارزه می‌کند، اما در نهایت در تلاش برای سرنگون کردن یک سیاستمدار فاسد جو ته سئوب، جان خود را از دست می‌دهد. از دیگر آثاری که جون کی در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توانیم سریال “Flower of Evil 2020″، سریال “Lawless Lawyer 2018″، سریال “Moon lovers 2016” و سریال “Gunman in Joseon 2014” را نام ببریم.

لی کیونگ یانگ در نقش جو ته سوب

جو ته سئوب یک سیاستمدار فاسد است که از موقعیت و قدرت خود برای کارهای غیرقانونی استفاده می‌کند. اما در انظار عمومی، او صادق ترین سیاستمدار است و همه او را تحسین می‌کنند، به جز کسانی که چهره واقعی او را می‌دانند! در سال‌های اخیر، هر سریالی که می‌خواهد شخصیتی منفی، فاسد و غیرقابل تحمل را به تصویر بکشد، لی کیونگ یانگ را صدا می‌زند! کافی است به اسامی سریال‌های دیگری که این بازیگر در آن‌ها حضور دارد نگاهی بیاندازید: سریال “The King of Pigs 2022″، سریال “Adamas 2022“، سریال “Why Her 2022” و سریال “The World of Married 2020”.

کیم جی اون در نقش هی آ

کیم هی آه کوچکترین دختر گروه چئون ها و مدیر موسسه تحقیقات اقتصادی چئون ها است. او دوست کیم هی وو از دوران دانشگاه است. چندی پیش کیم جی اون را در سریال “The veil 2021” در کنار نام گونگ مین دیدیم و حالا سریال درحال پخش دیگری در کنار همین بازیگر به نام “One Dollar Lawyer 2022” دارد. او همچنین در سریال “Doctor Prisoner 2019” و سریال “Children of Nobody 2018” بازی کرده است.

کیم جه کیونگ در نقش هان می

شما هم هنوز کیم جه کیونگ را با نام ورونیکا پارک در سریال “The Secret life of My Secretary 2019” به یاد می‌آورید؟ اگر این‌طور است، احتمالا از این به بعد هم او را به عنوان هان می، عزرائیلی که هی وو را به زندگی بازگرداند به خاطر خواهید آورد. از دیگر درام های کیم جه کیونگ می‌توانیم به سریال”The Devil Judge 2021″، سریال “Bad Papa 2018” و سریال “Life on mars 2018” اشاره کنیم.

جونگ سانگ هون در نقش مین سو

لی مین سو دوست و ارشد هی وو است. او یک دانشجوی سابق پزشکی است که ابتدا به دانشکده هنر و سپس موسیقی منتقل شد و در نهایت در دانشگاه هانکوک در رشته حقوق تحصیل کرد. جونگ سانگ هون در عناوین دیگری مانند سریال “Cheat on Me if you Can 2021″، سریال “Birthcare Center 2020″، سریال “Love Affairs in The afternoon 2019” و سریال “Big Forest 2018” حضور داشته است.


نقد و معرفی سریال کره‌ای زندگی دوباره من(Again My Life)

 
  • تشکر
Reactions: SelmA و MĀŘÝM

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
بررسی سریال زندگی دوباره من

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

روند این روزهای سریال‌های کره ای “شعف” است. هیچ کس منتظر نمایشی نیست که در آن شخصیت اصلی پس از تحمل سختی‌های بی شمار به سختی موفق شود بر آن پیروز شود. در سریال Again My Life قهرمان داستان با توانایی خود در درک زیرکانه موقعیت، شرورها را بدون مشکل از بین می‌برد. و حتی اندازه انتقام او استثنایی است. به همین دلیل است که توانست بینندگان زیادی را با خود همراه کند.

شرور جو ته سئوپ فقط یک سیاستمدار نیست. او “قدرت مطلق” در کره است که محافل سـ*ـیاسی و تجاری را در چنگ خود دارد. اگر درام دیگری بود، دادستان هی وو فساد ته سئوپ را کشف می‌کرد و او را طبق قانون مجازات می‌کرد. با این حال، هی وو قبلاً یک بار همین روش را امتحان کرده بود و کشته شده بود. کسی که به او فرصتی دوباره داد، به هی وو گفت که تبدیل به یک هیولا شود تا دیو را پایین بیاورد. از این نقطه به بعد، داستان قسمت‌های گذشته هی وو را باز می‌کند و جای پایی برای انتقام او ایجاد می‌کند.

روشی که هی وو در سریال کره ای زندگی دوباره من 2022 برای سرنگون کردن دیو انتخاب کرد، بسیار با طراوت است. مانند زندگی قبلی خود، او در یک کالج معتبر تحصیل می‌کند و دادستان می‌شود، سپس صاحبان قدرت را متقاعد می‌کند که در کنار او باشند و بهترین استفاده را از آنها می‌کند. او به یک سرمایه گذار معروف املاک نزدیک می‌شود و او را از سرمایه گذاری اشتباه باز می‌دارد و همچنین مانع از دست دادن تجارت یک کالای امیدوارکننده به یک شرکت بزرگ می‌شود. او به دادستانی کمک می‌کند که در زندگی اولش با او در ارتباط بود، و او را متحد خود می‌کند. و تمام این ماجراها تنها به این دلیل امکان پذیر بود که هی وو اتفاقات 15 سال آینده را می‌داند.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای زندگی دوباره من 2022 برایتان گفتیم، هی وو دادستانی است که به دلیل روش درست خود شناخته شده است. در دوران مدرسه، او با قلدری مواجه شد، بنابراین تصمیم گرفت مبارزه را یاد بگیرد و او یک مبارز سابق MMA است. نمرات او در مدرسه‌اش پایین‌ترین بود، اما او مبارزه کرد و در نهایت در دانشگاه هانگوک پذیرفته شد. روزی او با فعالیت‌های غیرقانونی جو ته سئوب آشنا می‌شود، بنابراین تصمیم می‌گیرد تا در مورد این قدرت مطلق فاسد تحقیق کند. او همچنین یک شاهد کلیدی را متقاعد کرد که شهادت دهد، اما متاسفانه، جو ته سئوب افراد خود را برای کشتن شاهد و هی وو می‌‎فرستد.

هی وو متوجه می‌شود که مرده است و روحش با یک عزرائیل زن ملاقات می‌کند. او به هی وو فرصتی دوباره پیشنهاد می‌کند اما شرط او این است که ته سئوب را در این زندگی تنبیه کند. او همچنین به او توصیه می‌کند که تبدیل به یک هیولای بدتر شود. پس از آن هی وو خود را در 15 سال قبل می‌بیند که فارغ التحصیل دبیرستان بود.

صحنه‌هایی که او طغیان احساسات دارد نیز تحسین برانگیز است. هی وو پس از شروع به احیای زندگی خود، دوباره با پدر و مادرش که در یک تصادف جان باختند، متحد می‌شود. پس از 15 سال با پدر و مادرش ملاقات می‌کند، آنها را در آ*غو*ش می‌گیرد و اشک می‌ریزد زیرا تصمیم می‌گیرد هرگز آنها را بیهوده از دست ندهد. و این صحنه محبت آمیز و دل انگیز جنبه متناقضی از هی وو را نشان می‌دهد که بسیار دقیق و با احتیاط به نظر می‌رسید و تمام این‌ها فاصله را با بینندگان کم می‌کند. در نهایت هی وو موفق می‌شود والدینش را نجات دهد. پرونده پدر و مادرش در زندگی قبلی‌اش حل نشده بود، اما این بار او می‌داند قاتل پدر و مادرش کیست. هی وو از خاطرات گذشته خود استفاده می‌کند و آینده افرادی را که دوست دارد تغییر می‌دهد.

سریال زندگی دوباره من ۲۰۲۲ فقط یک بازی انفرادی از هی وو نیست. مانند یک فیلم کپر، چندین شخصیت با هدف مشترک با هم کار می‌کنند تا لذتی را ارائه دهند که فراتر از انتظارات بینندگان است. داستان‌های شخصیت‌های زندگی دوم هی وو که بین گذشته و حال به عقب و جلو می‌روند، وقتی همه با هم ارائه می‌شوند، لـ*ـذت را دوچندان می‌کنند.

لی جون کی پس از حدود دو سال به دنیای کیدراما بازگشته است و بله، او با چنین قدرتی مثل همیشه نمایش را بدون نقص رهبری می‌کند. به ویژه اینکه چگونه با وجود زندگی دوم خود وانمود می‌کند که چیزی نمی‌داند جالب است. هی وو همه چیز را در مورد آینده اطرافیانش و رویدادهای بزرگ آینده در کره می‌داند. بنابراین او به طور ضمنی یک اطلاعات حیاتی را در اختیار مردم قرار می‌دهد تا خود را در موقعیتی سودمند قرار دهد. در این روند چهره پوکر لی جون گی خودنمایی می‌کند.

به این ترتیب، حضور لی جون گی در سریال دوباره زندگی من 2022 قدرت مطلق است. او داستان را مانند یک فیلمنامه نویس دیگر در درام بازسازی می‌کند و به بینندگان احساس رضایت دراماتیک می‌دهد. او باید برای ایفای چنین نقش مهمی احساس فشار کند، اما به شخصیتش اجازه می‌دهد تا با مهارت بازیگری که پس از سال‌ها تجربه به آن دست یافته است، به طور طبیعی در داستان جای بگیرد. تنها عیب لی جون کی این است که او بسیار جوان به نظر می‌رسد و جدا کردن گذشته (در 20 سالگی) از آینده (در 35 سالگی) غیرممکن است.

یک ناامیدی جزئی در روند توسعه وجود دارد. از آنجایی که طرح اساساً حول محور هی وو است، شخصیت‌های فرعی به چشم نمی‌آیند. همچنین در برخی موقعیت‌های درگیری، به جای استفاده از چیزی که فقط او در اختیار دارد، از مشت‌هایش استفاده می‌کند. اما این مشکل با تبدیل شدن مجدد هی وو به دادستان تا حدودی حل می‌شود.

از آخرین باری که برای انتقام کسی او را تشویق کردیم خیلی می‌گذرد. این انتقامی که هی وو جان خود را بر سر آن به خطر انداخت و نقشه کاملی را در نظر گرفته بود، چگونه محقق خواهد شد؟ از آنجایی که ژانر سریال کره ای زندگی دوباره من 2022 رمز و راز را با قانون و اتفاقی فانتزی ترکیب کرده‌است، لـ*ـذت تماشای آن چندین برابر می‌شود. تعداد قسمت های سریال Again My Life 2022 نیز 16 قسمت است و می‌تواند به خوبی هیجان‌انگیز بودن را در تمامی طول پخش حفظ کند تا برای بینندگان خسته کننده نشود.
منبع: plaza.ir


نقد و معرفی سریال کره‌ای زندگی دوباره من(Again My Life)

 
  • تشکر
Reactions: SelmA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا