خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,066
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
انیمه دکتر استون: دنیای جدید، یکی از بهترین انیمه‌های پخش‌شده در بهار امسال می‌باشد. این انیمه یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های سال 2023 محسوب می‌شد. با ما همراه باشید تا به معرفی انیمه دکتر استون بپردازیم.

انیمه دکتر استون: دنیای جدید، سری جدیدی از انیمه‌ی دکتر استون است که برای اولین بار در سال 2019 پخش شد. با توجه به موفقیت قابل توجه سری‌های قبلی، اکنون سری جدید این انیمه پرطرفدار بر روی آنتن رفته است. با توجه به زمان کوتاهی که از پخش آن می‌گذرد، این انیمه توانسته نمرات بسیار خوبی را از کاربران سایت‌های معتبری همچون IMDB و MAL دریافت کند. انیمه دکتر استون: دنیای جدید را شوهی ماتسوشیتا (Matsushita, Shuuhei)کارگردانی کرده است. جالب است بدانید که طراحی شخصیت‌های این انیمه نیز بر عهده بویچی (Boichi) بوده است. انیمه دکتر استون در کل بر اساس یک مانگای ژاپنی ساخته شده است.

ژانر انیمه دکتر استون، ماجراجویانه، کمدی و علمی-تخیلی می‌باشد. در ضمن دوست‌داران داستان‌های سفر در زمان نیز می‌توانند از تماشای این انیمه لـ*ـذت ببرند. در مورد زمان پخش انیمه دکتر استون باید گفت که این انیمه اخیراً، در تاریخ 6 آوریل 2023 (17 فروردین 1402) شروع به پخش کرده است. قسمت‌های جدید این انیمه در روزهای آتی بر روی آنتن خواهند رفت. بر اساس اعلام قبلی تعداد قسمت های انیمه دکتر استون: دنیای جدید، 11 قسمت است و مدت زمان پخش هر قسمت آن در حدود 24 دقیقه می‌باشد.

انیمه دکتر استون: دنیای جدید، به نوعی فصل سوم این انیمه پرطرفدار محسوب می‌شود که در طول هر سه فصل توانسته کیفیت و امتیازات بالای خود را حفظ کند. انیمه دکتر استون: دنیای جدید، یکی از محبوب‌ترین و مورد انتظارترین انیمه‌های بهار 1402 بوده است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی انیمه Dr. Stone، شخصیت‌ها و صداپیشگان آن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.


معرفی انیمه دکتر استون: دنیای جدید؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,066
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
داستان انیمه دکتر استون: دنیای جدید

انیمه دکتر استون: دنیای جدید، یک انیمه‌ی ماجراجویانه تمام عیار است. اگر از دوست‌داران انیمه‌های این سبک هستید یا از سفر در زمان لـ*ـذت می‌برید، به هیچ‌وجه از تماشای این انیمه عقب نمانید! داستان انیمه در مورد سنکو ایشیگامی (Senkuu Ishigami) و ریوسوی نانامی (Ryuusui Nanami) است، دو پسری که همراه با تیم‌شان سعی دارند حیات بشر را که به مدت چند هزار سال گذشته، به سنگ تبدیل شده‌اند، را نجات دهند.

سنکو و ریوسوی برای سفر به آن سوی جهان آماده می‌شوند، جایی که امیدوار هستند بتوانند علت این بحران را پیدا کنند. به لطف اختراع دوباره تکنولوژی GPS، آن‌ها می‌دانند که قرار است سفر ایمنی را در دریای آزاد تجربه کنند. همه‌چیز به خوبی و طبق برنامه پیش می‌رود تا اینکه سنکو یک پیام ترسناک از یک منبع مرموز و ناشناخته دریافت می‌کند. حالا او مصمم‌تر است تا به سفر ماجراجویانه خود برود و حقیقت را کشف کند. سنکو می‌داند که مناطق ناشخناخته‌ای که قرار است به آنجاها سفر کند، برای او و تیمش غافلگیری‌های عجیب و غریبی خواهند داشت، اما او مصمم است تا برای نجات و احیای نسل بشر هر چالشی را بپذیرد. به نظر شما آیا سنکو و تیمش، سربلند از این چالش بیرون خواهند آمد؟! آیا این سفر، باعث تجدید نسل انسان‌ها خواهد شد؟!


معرفی انیمه دکتر استون: دنیای جدید؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,066
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
شخصیت‌های انیمه دکتر استون: دنیای جدید و معرفی صداپیشگان

در بخش‌های بالایی به معرفی انیمه Dr. Stone و بررسی کامل و دقیق آن پرداختیم. سپس به خلاصه داستان این انیمه محبوب و پرطرفدار اشاره کردیم. در این بخش به معرفی شخصیت های انیمه دکتر استون: دنیای جدید، و صداپیشگان آن‌ها خواهیم پرداخت.

سنکو ایشیگامی

سنکو ایشیگامی (Senkuu Ishigami) شخصیت اصلی انیمه دکتر استون: دنیای جدید است. او شخصیتی با اعتماد به نفس بالا دارد و از علم و دانایی بالایی برخوردار است. سنکو سعی دارد خود را برای یک سفر دریایی به دنیای ناشناخته آماده کند. هدف او از این سفر این است که بتواند بشر را که به مدت چندین هزار سال به صورت سنگ درآمده است، نجات دهد.

صداپیشگی شخصیت سنکو ایشیگامی را در نسخه اورجینال ژاپنی میکاکو کوماتسو (Mikako Komatsu) برعهده دارد؛ در حالی که صداپیشه او در نسخه انگلیسی انیمه، آرون دیسموک (Aaron Dismuke) می‌باشد.

ریوسوی نانامی

ریوسوی نانامی (Ryuusui Nanami) نیز یکی دیگر از کاراکترهای انیمه Dr. Stone می‌باشد. او در یک گروه نانامی متولد شده است، گروهی که در تجارت کشتی مشغول است. ریوسوی از همان دوران بچگی بر روی انواع کشتی‌ها کار کرده است و به همین خاطر شناخت خوبی از سفرهای دریایی داشت. او با سنکو همراه می‌شود تا در این سفر پرمخاطره به کشف حقیقت و کمک به نسل بشر کمک کند.
صداپیشه این شخصیت در انیمه دکتر استون، ریوتا سوزوکی (Ryouta Suzuki) است. اما صداپیشگی این کاراکتر را در نسخه انگلیسی انیمه، کلیفورد چاپین (Clifford Chapin) بر عهده دارد.

جن آساگیری

جن آساگیری (Gen Asagiri) شخصیتی مربوط به قبل از دوران تحجر است. او یک روانشناس مشهور و حرفه‌ای است که در مجله‌های بسیاری فعالیت داشت. تسوکاسا بر این باور است که او می‌تواند همسفر خوب و مفیدی برای این سفر تحقیقاتی باشد و به همین دلیل او را احیاء می‌کند.
صداپیشگی این شخصیت را در نسخه اصلی انیمه، کنگو کاوانیشی (Kengo Kawanishi) برعهده دارد. در نسخه انگلیسی نیز برندون مکلنیس (Brandon Mclnnis) صداپیشگی آن را عهده‌دار است.

کروم

کروم (Chrome) نیز یکی از شخصیت‌هایی است که در طول انیمه با آن همراه خواهیم شد. وی یکی از نوادگان نسل انسان‌های مدرن است که از نظر علمی بسیار قدرتمند است. صداپیشگی کروم را در نسخه ژاپنی، جن ساتو (Gen Satou) برعهده دارد. اما صداپیشه این شخصیت در نسخه انگلیسی، مت شیپ‌من (Matt Shipman) است.

کوهاکو

کوهاکو (Kohaku) یک دختر جوان است که همانند کروم جزء نوادگان انسان‌های مدرن محسوب می‌شود. وی بسیار سریع و چابک است. از سوی دیگر کوهاکو قدرت بسیار بالایی دارد. به طوریکه کروم او را “گوریل” صدا می‌زند! صداپیشگی این شخصیت را در نسخه ژاپنی انیمه، مانامی نوماکورا (Manami Nimakura) برعهده دارد. اما در نسخه انگلیسی، فلسیا آنجل (Felecia Angelle) صداپیشه این کاراکتر است.

یوزوری‌ها اوگاوا

یوزوری‌ها اوگاوا (Yuzuriha Ogawa) یکی دیگر از کاراکترهای انیمه دکتر استون است. او یکی از دوستان سنکو است. از سوی دیگر تانجو نیز به او علاقه‌مند است. صداپیشه کاراکتر یوزوری‌ها در نسخه اصلی، کانا ایچینوسه (Kana Ichinose) است؛ در حالی که صداپیشگی او در نسخه انگلیسی برعهده بریتینی لائودا (Brittany Lauda) است.

تایجو اوکی

تایجو اوکی (Taiju Ooki) یکی از دوستان سنکو است که علاقه‌‌ای شدید به یوزوری‌ها دارد. او قبل از اینکه به نسگ تبدیل شود، قصد داشت تا احساسات خود را به یوزوری‌ها بگوید اما این امکان پیش نیامد. همین امر انگیزه‌ای برای او شد که پس از تحجر زنده بماند. تایجو بدنی قوی و قدرتمند دارد. او در شکار و سایر کارها به سنکو کمک می‌کند.
صداپیشگی این کاراکتر را در نسخه ژاپنی، ماکوتو فوروکاوا (Makoto Furukawa) برعهده دارد. اما در نسخه انگلیسی انیمه، این وظیفه برعهده، ریکو فاجاردو (Ricco Fajardo) است.


معرفی انیمه دکتر استون: دنیای جدید؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,066
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
امتیازات انیمه دکتر استون: دنیای جدید

تا این بخش از مقاله به معرفی انیمه Dr. Stone: New World و همچنین بررسی آن پرداختیم. سپس به خط‌داستانی این انیمه پرداختیم و شخصیت‌های آن را به شما معرفی کردیم. در این بخش از مقاله نیز قصد داریم تا به نقد انیمه دکتر استون: دنیای جدید و امتیازاتی که از سایت‌های معتبر کسب کرده، بپردازیم. سپس به تریلر انیمه Dr. Stone نیز اشاره خواهیم کرد.
با توجه به محبوبیت فصل‌های پیشین انیمه دکتر استون، انتظار می‌رود که این فصل نز همان روند را دنبال کند و محبوبیت زیادی در بین طرفداران دنیای انیمه داشته باشد. انیمه ستاره من در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 8.1 از 10 را از کاربران دریافت کرده است. در سایت MyAnimeList نیز این انیمه توانسته امتیاز 8.36 از 10 را از آن خود کند. باید منتظر بود و دید که آیا این انیمه در پایان پخش فصل سوم خود نیز قادر به حفظ این امتیاز بالا خواهد بود یا خیر؟!


کلام آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی مفصل فصل سوم انیمه دکتر استون پرداختیم. و به بسیاری از سوال‌ها از قبیل: انیمه دکتر استون چند قسمت است؟! تعداد فصل های انیمه دکتر استون؟! پاسخ دادیم. انیمه دکتر استون: دنیای جدید، با داستان جذاب خود و ماجراجویی شگفت‌انگیزش به راحتی توانسته توجه طرفداران دنیای انیمه را به سوی خود بکشاند. حالا باید منتظر پخش قسمت‌های بعدی این انیمه باشیم تا ببینیم سرانجام کار سنکو و تیمش در سفر به آن سوی دنیا چه خواهد بود؟!
البته این انیمه از یک تم سفر در زمان نیز برخوردار است که لـ*ـذت تماشای آن را بیشتر از پیش می‌کند. سری انیمه‌های دکتر استون از آغاز پخش خود با استقبال خوبی مواجه شدند و طرفداران پروپا قص خود را جذب کردند. اکنون فصل سوم این انیمه نیز به نظر بسیار جذاب می‌رسد. اگز شما هنوز انیمه دکتر استون: دنیای جدید را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر نسبت به دانلود انیمه Dr. Stone اقدام کنید تا از تماشای این انیمه سریالی زیبا جا نمانید!
منبع: plaza.ir


معرفی انیمه دکتر استون: دنیای جدید؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

 
  • تشکر
Reactions: SelmA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا