خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
ژانر انیمه perfect world فانتزی، درام، اکشن و ماجراجویی است که بسیار مورد متوجه مخاطبان در سراسر جهان قرار گرفت. انیمه جهان کامل را می‌توان در لیست برترین انیمه‌‌های جهان قرار داد که تماشای آن لحاظاتی مهیج را برای ما به ارمغان می‌آورد.
سریال انیمه جهان کامل محصول کشور چین است. زمان پخش انمیه perfect world به اوریل 2021 از شبکه Tencent برمی‌گردد. استودیو Shanghai Foch Film این انیمه را ساخته که اقتباسی از رمانی با همین نام به نویسندگی چن دونگ (Chen Dong) است. این انیمه 2 روز پس از پخش بیش از 100 میلیون بازدید داشت. نقد انیمه perfect world توانست امتیاز 7.8/10 منتقدین را به خود اختصاص دهد. تعداد قسمت های انیمه جهان کامل در فصل اول 78 قسمت است.

ما در این مقاله از وب‌سایت پلازا قصد داریم به معرفی انیمه perfect world بپردازیم. چنانچه از طرفدارن سرسخت انیمه‌ها هستید، خواندن مقاله انیمه جهان کامل برای شما جذاب خواهد بود.


معرفی انیمه perfect world ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: SelmA و YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
داستان انیمه جهان کامل

داستان فیلم حول محور شخصیت اصلی شی هائو (Shi Hao) یک نابغه موهبت داده شده از سوی بهشت می‌چرخد. او شاهزاده‌ای متعلق به جهانی منحصربه‌فرد است که توسط والدینش در سرزمین وحشی رها شد. در آنجا مردم قبیله‌ با کشتن هیولاها زندگی می‌کنند و روح نگهبان از آن‌ها محافظت می‌کند. شی هائو به‌خاطر طمع آدمی دچار حادثه‌ای خطرساز در زندگی شده، امّا توسط الهه دهکده سنگی (روح نگهبان) نجات پیدا می‌کند. مردم روستا در نبردها برای به رخ کشیدن قدرت خودشان با دیگر قبیله‌ها شرکت می‌نمایند. ماجراهایی که به‌واسطه جنگیدن با هیولاها و افراطی‌های پلید در کنار کشمکش بر سر قدرت با دیگر قبیله‌ها همچنان ادامه می‌یابد. همین امر باعث سفر شی هائو به سرزمین‌های ناشناخته می‌شود تا جایی‌که او با تمرین تائوئیسم به فردی تاثیرگذار مبدل شود تا بتواند جهان را تکان دهد. داستان این انیمه بسیار زیبا و شگفت‌آور است و هر چه مخاطب با داستان جلو می‌رود تماشای آن برایش جذاب‌تر می‌شود.

انیمه جهان کامل ابتدا با داستان مشکلات شی هائو آغاز می‌شود و سپس به تجارب نبردها و سفرهای او اشاره دارد. داستان این انیمه طوری پیش می‌رود که پیش‌بینی‌های زیادی درباره رشد و آینده شی هائو در ذهن تماشاچی ایجاد می‌شود. انیمه perfect world این فرصت را ایجاد می‌کند تا بسیاری از مخاطبانی که رمان اصلی را نخوانده‌اند، به سرعت با پس زمینه داستان ادغام شده به زندگی شی هائو قهرمان این انیمه علاقه‌مند شوند. در روند داستان وجود شخصیت‌های خاص در کنار خلق صحنه‌های زیبا مخاطب را با این انیمه سریالی همراه می‌کند.


معرفی انیمه perfect world ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: SelmA و YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
شخصیت های انیمه جهان کامل

شخصیت های انیمه perfect world با اتفاقاتی که سرنوشت برایشان رقم می‌زند، رشد می‌نمایند. در این انیمه شخصیت‌هایی هستند که در نگاه اول بسیار قوی به نظر می‌رسند، امّا با نقاط ضعف بی‌شمار خودشان در مبارزه هستند. در ادامه با کاراکترهای انیمه Perfect World آشنا می‌شویم.

1. شی هائو

شی هائو شخصیت اصلی انیمه perfect world است که توسط طمع انسان به زندگی سختی گرفتار شد. او توسط پدر و مادرش در سرزمین اجدادی قبیله شی پرورش یافت. وی از آن روستای بیابانی خارج شد تا با فراگیری تائوئیسم یک سیستم کشت قلمرو مخفی در بدن انسان را ایجاد نماید. شی هائو تلاش دارد تا منبع آشفتگی تاریک جهان را برای همیشه خاموش کند. او با هدف به وجود آوردن محیطی صلح آمیز برای نسل‌های بدی انسان دنیای منحصربه‌فرد خود (بهشت) را ترک کرد.

2. خدای بید

روح قربانی اجدادی دوران باستان جاودانه است که رابـ*ـطه خوبی با ارباب منطقه ممنوعه دارد. پس از شکست نه بهشت و ده سرزمین جاودانه، او به تنهایی به سرزمین‌های خارجی وارد شد و نه نفر را در داخل سرزمین‌ هلاک کرد. در طول دوران باستان با اوج هرج و مرج، نیروانا توسط دو پادشاه قدرتمند محاصره و توسط رعد و برق کشته شد. به موجب این اتفاق قانون خدای بید نابود گردید و او به اجبار همه چیز را از نو بنیان نهاد. در نهایت نیروانا زخمی روح قربانی روستای سنگی Nether شد و در آنجا به شکل یک درخت بید ریشه پیدا کرد. طولی نکشید که از یک درخت رعد و برق سیاه و سفید سوخته به سه هزار شکوفه حصیری بهبود یافت.

3. کائو یوشنگ

اولین زندگی کائو یوشنگ همان دوان دی بود که دارای سومین ساختار کشتار آدمی است و آن را در گوشت و خونش حک نمود. پس از مرگ، کائو یوشنگ به عنوان یکی از نه خدای آسمانی در عصر اساطیر، دوجی تیانزون زنده شد، که در یک زندگی به عنوان امپراتور جهان زیرین، بنیانگذار آسمان و زمین کفن پوش، تناسخ یافت. شی هائو وارد گوشه ابدی سرزمین مقدس دامنه تدفین شد و با او ملاقات نمود. کائو یوشنگ که در آینده به یک پری تبدیل شده و در تلاش جهت پیدا کردن امپراتور Huangtian است.

4. هوو لینگر

یکی از قهرمانان، شاهزاده خانم کشور آتش در قلمرو پایین بیابان، که از سوزاکو در سرزمین اجدادی قبیله آتش به ارث رسیده است. پس از تغییر بزرگ در زمین بایر، او با امپراتور آتش وارد ایالت سه هزار دائو شد. برای جلوگیری از اختلافات، او در یک جنگل توت آتشی در انزوا زندگی می‌کرد. چراکه شنیده بود شی هائو در نبرد جان باخته و خدایان هفتگانه به قلمروهای پایین فرود آمدند. او مخفیانه باغمی بزرگ و آرامگاهی برای شی هائو برپا کرد. بعدها هائو در قلمرو او را پیدا کرد و رابـ*ـطه بین آن‌ها به تدریج گرم شد. شی هائو پس از بازگشت از نبردش در مقابل شیانگو با هوو لینگر ازدواج کرد و باهم به بهشت رفتند.

5. چینگ یی

یکی از قهرمانان و تناسخ دوم یوچان است که در بازدید استعدادهای جوان در سرزمین بایر توسط شی هائو در خارج از پایتخت پادشاهی شی اسیر شد. او در زمان به اجبار با مادر شی با شی هائو ازدواج کرد و در همان زمان درگیری با استادش هم شروع شد. چینگ یی دوباره با شی هائو در آکادمی Tianxian متحد شد و با کمک او، Qingyueyan را بدست آورد.

6. جادوگر

از نوادگان طایفه تیانهو و فرقه جیتیان، حریف یوچان است. جادوگر از بدنی با روح پری و روباه برخوردار است و یکبار با کمک شی هائو دریای شمال را غارت کرد.

7. یون شی

دختری با لباس ارغوانی از کوه تیانشن، متعلق به نژاد انسان آسمانی است. او بارها با شی هائو ارتباط برقرار نمود و کم‌کم به وی علاقه‌مند شد. پس از صعود به آسمان و ادغام شدن با سنگ سرنوشت، به‌خاطر نفرت عمیق بین قبیله و شی هائو، رابـ*ـطه‌اش با او از بین رفت. بعدها با شی هائو به قلمرو پایین برگشت و یک زوج تائوئیست شد و پسری هم به دنیا آورد.

8. منگ تیانژنگ

او استاد شی هائو، بزرگ اکادمی خدای آسمانی، نخستین امپراتور نه اسمان و ده سرزمین از دوران باستان هرج و مرج است. هنگامی که منگ تیانژنگ به پری غبار سرخ در برابر آسمان تبدیل شد، تمام تلاش خود را کرد تا پری واقعی قدیمی را در سرزمین بیگانه بکشد و نه بهشت و ده مکان را نجات داد. متاسفانه حکیمان سابق مانند موزون، یه کیانیو و مو وودائو توسط یک تک تیرانداز ناشناس سرنگون شدند که در پایان توسط شی هائو نجات یافتند.

به‌طور کلی کارکترهای انیمه perfect world جملگی در روند داستان نقش بسزایی دارند و هرکدامشان از سرگذشتی مهیج برخوردار هستند. چنانچه شما این انیمه بسیار زیبا را هنوز تماشا نکرده‌اید حتماً همین حلا برای دانلود انیمه perfect world اقدام نمایید.


معرفی انیمه perfect world ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: SelmA و YeGaNeH

*NiLOOFaR*

مدیر آزمایشی اقلیم جادوگران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
25/3/23
ارسال ها
1,175
امتیاز واکنش
3,085
امتیاز
203
محل سکونت
دنیا خیال‌پردازی + Overthink
زمان حضور
59 روز 3 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
امتیازات انیمه جهان کامل

درواقع امتیازات انیمه perfect world گواهی کامل بر زیبایی و ارزشمند بودن این اثر محسوب می‌شود. وجود صحنه‌های اکشن و مهیج در کنار خط داستانی جذاب با کارترهای جالب همگی سبب شده‌اند تا منتقدان و تماشاچیان انیمه perfect world تحسین نمایند. این انیمه سریالی بسیار زیبا در سایت محبوب MyAnimeList امتیاز 7.41 را از سوی کاربران به دست آورد. شما تنها تا پس از تماشای تریلر انیمه wanmei Shijie ترغیب می شوید تا انتها این انیمه بسیار زیبا را دنبال نمایید. هم چنین انیمه جهان کامل در سایب IMDb امتیاز 7.61 را به خود اختصاص داده است.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی انیمه perfect world پرداختیم. این انیمه سریالی زیبا و پرطرفدار از جایگاه ویژه‌ای بین مخاطبین و منتقدین برخوردار است. ماجراها و دردسر‌هایی که شخصیت اصللی این انیمه شی هائو پشت سر می‌گذارند و در کنار شخصیت‌‌پردازی جذاب و قوی کارکترها، توانست طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کند. با تمام این اوصاف بهتر است هر چه زودتر تماشای انیمه جهان کامل را شروع کنید تا شما هم ساعتی مهیج را در زمان دیدن این انیمه تجربه نمایید.

منبع: plaza.ir


معرفی انیمه perfect world ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

 
آخرین ویرایش:
  • عالی
  • تشکر
Reactions: SelmA و YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا