خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~ASAL~

مدیر آزمایشی طبیعت و جانداران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
1/4/23
ارسال ها
847
امتیاز واکنش
1,012
امتیاز
153
زمان حضور
10 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
جاذبه های دیدنی هنگ کنگ
هنگ کنگ از شهرهایی است که با توجه به وسعت کم خود تراکم جمعیتی در آن خیلی زیاد است و هفت میلیون جمعیت دارد که در آپارتمان های بلند زندگی می کنند و تعجب برانگیز نیست که بیش از ۲۰۰۰ ساختمان در این شهر بیشتر از ۱۰۰ متر ارتفاع دارند و بیش از ۲۰۰ آسمان خراش هم در آن طولی بیشتر از ۱۵۰ متر دارند، هنگ کنگ یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل عمومی در منطقه را دارد که شامل قطار تندرو، اتوبوس، مینی بـ*ـو*س، تراموا و قایق می باشد و هر روز میلیون ها نفر را جابجا می کنند. میلیون ها گردشگر هر سال به هنگ کنگ می روند چون شهری است که به بهشت خریداران و قطب تفریحات مدرن معروف است و وقتی پای غذا هم در میان باشد بهترین غذاهای شرقی، غربی و آسیایی در این شهر پیدا می شود، هنگ کنک از سه ناحیه تشکیل شده: جزیره هنگ کنک، منطقه مسکونی کاولون و نیو تریتوریز که سرزمین های جدید است، هر ناحیه جاذبه های گردشگری معروفی برای بازدید دارد


هنگ کنگ، شهر آسمان خراش‌ها

 

~ASAL~

مدیر آزمایشی طبیعت و جانداران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
1/4/23
ارسال ها
847
امتیاز واکنش
1,012
امتیاز
153
زمان حضور
10 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
قله ویکتوریا
سوار قطار شوید و به قله ویکتوریا بروید، در حالی که چشم اندازی رویایی از این جاده دارید خود را به کوه برسانید و از بالای کوه هم چشم انداز تماشایی تری از مناظر اطراف داشته باشید.

قله ویکتوریا هنگ کنگ
خلیج ریپالس
در طول ساحل خلیج ریپالس گردش کنید مجسمه های زیبای زیادی در این ساحل وجود دارد که دیدن آن ها می تواند هیجان انگیز باشد.

خلیج ریپالس هنگ کنگ
پارک اقیانوس
پارک اقیانوس از معروف ترین پارک های هنگ کنگ است که در آن نمایشگاه ها، فعالیت های مفرح و جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد، بچه ها از این پارک خیلی خوششان می آید پس خودتان را آماده کنید که یک روز کامل در این پارک بمانید، پارک اقیانوس از سال ۱۹۷۷ باز شده و از برنامه های محافظت از حیوانات در منطقه حمایت می کند.

دره شادی
بیش از ۱۰۰ سال است که مسابقات اسب سواری جزئی از فرهنگ هنگ کنگ شده است و دره شادی هر سال در طول فصل مسابقات اسب سواری از سپتامبر تا ژوئن بسیار سرزنده و پرهیاهوست.

منطقه ساحلی آبردین
سری به بندر آبردین بزنید و کشتی های قدیمی ماهی گیری چینی را در آنجا تماشا کنید این کشتی ها خانه بسیاری از مردمی است که در بندر زندگی می کنند


هنگ کنگ، شهر آسمان خراش‌ها

 

~ASAL~

مدیر آزمایشی طبیعت و جانداران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
1/4/23
ارسال ها
847
امتیاز واکنش
1,012
امتیاز
153
زمان حضور
10 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
رستوران شناور جامبو
رستوران جامبو یکی از بزرگ ترین رستوران های شناور جهان است که از سال ۱۹۷۶ باز شده و غذاهای دریایی خوشمزه ای دارد چون غذای محبوب مردم هنک کنگ غذاهای دریایی است.

بندر ویکتوریا
اگر برای کریسمس و سال جدید در هنگ کنگ باشید می توانید بندر ویکتوریا را با تزئینات کریسمس، نورانی و پر زرق و برق ببینید چون در اینجا جشن های سال نو، بازارهای کریسمس و فستیوال های مختلف برگزار می شود.

خیابان هالیوود
نکته جالبی که درباره هنگ کنگ وجود دارد این است که تقریبا هر توریستی که به این شهر می آید حتما قبل از ترک آن به خرید می رود، برای خرید هر چیزی در این شهر جای مخصوصی وجود دارد؛ اگر علاقمند به اجناس آنتیک، سوغاتی و هدیه هستید می توانید آن ها را در مغازه های خیابان هالیوود پیدا کنید، برای خرید وسایل هنری و کاردستی به وسترن مارکت و برای خرید پوشاک، کیف و کفش مد روز به استنلی مارکت بروید.

منبع؛ الی گشت


هنگ کنگ، شهر آسمان خراش‌ها

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا