خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~ASAL~

مدیر آزمایشی طبیعت و جانداران
مدیر آزمایشی
  
عضویت
1/4/23
ارسال ها
847
امتیاز واکنش
1,012
امتیاز
153
زمان حضور
10 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
آشنایی با ارکیده گوست

ارکیده گوست یا ارکیده شبح مانند، بومی فلوریدا، کوبا و باهاما است. می‌توان گفت که مهمترین علت شهرت و خاص بودن این گل، شکل ظاهری آن است زیرا درست شکلی شبح مانند دارد. گلبرگ‌های این گیاه سفید رنگ و کشیده هستند. گل ارکیده گوست بسیار نادر است و متاسفانه در معرض انقراض قرار دارد. گفته می‌شود که ازدیاد زباله‌ها در طبیعت و کم شدن گرده‌افشانی این گیاهان توسط پروانه‌ها دلایل اصلی کم شدن تعداد این نوع گل‌هاست.
است. ارکیده ها همیشه در محیط تالاب رشد می کنند


آن ها می توانند به عنوان گونه های در معرض خطر ارکیده در نظر گرفته شوند که اجازه جابجایی از محیط طبیعی را ندارند. آن ها می توانند تنها زمانی رشد کنند که به یک گیاه دیگر متصل شوند که درخت میزبان نامیده می شود. بر روی درخت میزبان ریشه های سبز، سفید و خاکستری دشوارتشخیص داده می شوند.

آن ها برگ هایی ندارند و تنها می توانند در ماه های آوریل تا اوت، درست سه هفته شکوفه کنند. این گل ها را می توان از طریق بوی آن ها به هنگام شکوفه دادن تشخیص داد و آن ها بوی صابونی مانند تولید می کنند. ارکیده شبیه به پرچم سفید است که در هوا پرواز می کند و یا بعضی وقت ها شبیه شبحی که در هوا پرواز می کند به نظر می آید . این گل دارای سه گلبرگ سفید و سه کاسبرگ است.



این گیاه می تواند تنها یک گل را در یک زمان تولید کند اما در موارد بسیار نادر، آن ها می توانند بیش از ده گل تولید کنند، که می تواند به اندازه 4 تا 5 اینچ رشد داشته باشد و نزدیک به 10 تا 14 روز طول بکشد.


منشا و تاریخچه

ارکیده گوست، اولین بار در سال 1844 توسط ژان جولی کشف شد. ارکیده معروف بهepiphyte است. نام علمی: Epipogium aphyllum یا Dendrophylax lindenii.
مکان پیدایش:
می‌توان در جنگل‌های پرگل فلوریدا و کوبا آن را یافت. ارکیده جزء نادرترین گل‌هاست. کشت این گیاه در خارج از محیط‌های طبیعی، سخت‌تر است. ارکیده‌ها همیشه در محیط تالاب رشد می‌کنند.



آن‌ها می‌توانند به‌عنوان گونه‌های در معرض خطر ارکیده در نظر گرفته شوند که اجازه جابه‌جایی از محیط طبیعی را ندارند. آن‌ها می‌توانند تنها زمانی رشد کنند که به یک گیاه دیگر متصل شوند که درخت میزبان نامیده می‌شود. بر روی درخت میزبان، ریشه‌های سبز، سفید و خاکستری دشوار تشخیص داده می‌شوند. آن‌ها برگ‌هایی ندارند و تنها می‌توانند در ماه‌های آوریل تا اوت، درست سه هفته شکوفه کنند. این گل‌ها را می‌توان از طریق بویشان به هنگام شکوفه‌دادن تشخیص داد که بوی صابونی‌مانند تولید می‌کنند.


ارکیده گوست

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا