خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
وب دیزاین چیست و چه کاربردی دارد؟



وب دیزاین برنامه ای برای طراحی و ایجاد وب سایت های HTML5 و بنرهای تبلیغاتی است. این یک نرم افزار مستقل برای ویندوز، مک و لینوکس است. Google Web Designer یک ویرایشگر WYSIWYG (آنچه می بینید طراحی و ایجاد وب سایت را تمرین کنند. ویژگی‌های اتوماسیون GWD به شما آزادی طراحی بدون نگرانی در مورد نمایشگر را می‌دهد، زیرا مدل‌های GWD و گرافیک‌های حرکتی می‌توانند در همه دستگاه‌ها اجرا شوند. برخی از ویژگی های GWD در زیر مورد بحث قرار گرفته است. وب دیزاین ابزار چرخش سه بعدی را برای آزمایش تأثیر یک عنصر در هر مورد ارائه می دهد. برای چرخاندن آن، می توانید به سادگی کلیک کنید تا آن را در هر جهت بچرخانید. بنابراین، Google Web Designer این انتظار را برای کاربران ایجاد می کند که یک فضای نوشتن سه بعدی ایجاد کنند. نرم افزار GWD یک ویژگی خوب برای تبدیل صفحه به فایل HTML دارد. برای تبدیل خودکار به HTML، می توانید هر صفحه گوگل درایو را در این برنامه وارد کرده و آنها را به HTML تبدیل کنید. گوگل درایو به عنوان یک پلت فرم پشتیبان یا به اشتراک گذاری اسناد شناخته می شود. اما GVD از آن به روشی بسیار نوآورانه برای انتشار اسناد استفاده می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد طرح خود را در هر رایانه یا مرورگر تلفن همراه مشاهده کنید. همچنین Google Web Designer را در میان ویرایشگرها منحصر به فرد می کند.

ویژگی ها و کاربرد وب دیزاینر

نرم افزار GWD دارای گزینه های انیمیشن بسیاری مانند قالب بندی انیمیشن، رویدادهای جدول زمانی، کلید زدن خودکار با حالت های انیمیشن است. این برنامه شامل دو نوع انیمیشن سریع و پیشرفته است.


وب دیزاین چیست؟

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
در حالت انیمیشن سریع، می توانید با افزودن یک صحنه تمام صفحه جدید، یک انیمیشن در یک صحنه ایجاد کنید. اما در حالت پیشرفته، کنترل بهتری روی تک فریم ها دارید. در این حالت، هر عنصر از دسته عناصر به طور جداگانه برای اصلاح نمایش داده می شود. ابزار Google Web Designer برای انتخاب رنگ‌های پیش‌فرض، یک پالت رنگی غنی ارائه می‌کند که از آن می‌توانید رنگ‌های سفارشی جدید یا پیچیده ایجاد کنید. شما همچنین می توانید آنها را به عنوان نمونه های سفارشی ذخیره کنید.
دکمه تصویر: این دکمه تصویر برای تشکیل یک دکمه با سه حالت بصری استفاده می شود.
برای تماس ضربه بزنید: این یکی دیگر از عناصر واضح برای شروع تماس یا پیام متنی است.
ناوبری گالری: این برنامه به شما امکان می دهد یک صفحه پیمایش را که به راحتی در یک گالری قابل کشیدن قرار می گیرد اضافه کنید.
گالری چرخ و فلک: گالری چرخ و فلک به شما امکان می دهد یک گالری چرخ فلک انعطاف پذیر و چرخشی برای چندین تصویر ایجاد کنید تا جلوه ای سه بعدی ایجاد کنید.

نتیجه

ایجاد تبلیغات آنلاین می تواند دردسرساز باشد، به خصوص اگر تجربه طراحی وب نداشته باشید. ابزارهایی مانند Google Web Designer این فرآیند را آسان می کند، کاری که کارمند نمی تواند آن را انجام دهد.
منبع: ویرگول


وب دیزاین چیست؟

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا