خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
مقاله امروز رو با یک سوال شروع می کنیم. آیا تا به حال پیش آمده که از فروشگاه های مختلف لوازم آرایشی با دست هایی پر از تست رنگ انواع رژ لـ*ـب مختلف بیرون آمده باشید؟ اگر چنین تجربه ای دارید پس شما هم از ما هستید. تست رنگ رژ لـ*ـب های مختلف بسیار جذاب و سرگرم کننده است و در کنار اینکه انتخاب رنگ مناسب نیز کار سخت و طاقت فرسایی است می تواند گذر ساعت را سریع تر کرده و روز شما را سپری کند. در این مقاله ما می خواهیم پر طرفدار ترین و بهترین رنگ هایی رژ لـ*ـب که در ال 2023 بسیار ترند شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده اند را به شما همراهان دوست داشتنی معرفی نماییم. با ما باشید.

پر طرفدار ترین رنگ های رژ لـ*ـب از زبان متخصصین حوزه میکاپ

به عنوان اولین فردی که رانمای ما در نوشتن این مقاله بود باید به سرکار خانم سپیده الهی، یکی از میکاپ آرتیست های معروف در استان کردستان است که چندین شعبه مختلف از سالن های زنجیره ای را مدیریت می کند، اشاره کنیم نظر ایشان در رابـ*ـطه با بهترین و پر طرفدار ترین رنگ های رژ لـ*ـب در بین مراجعه کننده هایشان به صورت زیر است :

رژ لـ*ـب رنگ نود کالباسی
نشان برترین و پر طرفدار ترین رنگ ها را از میان طیف گسترده ای از رنگ های مختلف رژ لـ*ـب که تقریبا بیشتر خانم های جوان، مسن، دختر خانم ها و افراد با سلیقه های مختلف به آن علاقه دارند باید به رژ لـ*ـب ها نود کالباسی داد. این رنگ، انواع مختلفی دارد، به عنوان مثال نمونه های پر رنگ، کم رنگ، بسیار مخملی و .. انواع رژ لـ*ـب نود می باشند. به صورت کلی هر گاه به دنبال پر طرفدار ترین رژ لـ*ـب ملایم بودید، رنگ نود کالباسی را باید در نظر داشته باشید. از جمله مزیت های رنگ کالباسی این است که به بیشتر لباس ها و به بیشتر چهره ها می آید، زیرا در واقع کمی مشابه رنگ لـ*ـب های خودتان است. اما این را نیز باید بدانید که باید با دقت کافی رژ لـ*ـب نود مناسب پوست و هماهنگ با رنگ چهره تان را انتخاب کنید.

چندین مدل از بهترین و زبا ترین رژ لـ*ـب مابع های کالباسی نود بسیار زیبا موجود در فروشگاه اینترنتی بانه گالری از برند بارین بیوتی را در ادامه مشاهده می نمایید، همه این رنگ ها در صفحه فروشگاه وبسایت، موجود و قابل خرید می باشند.


۸ رنگ رژ پرطرفدار سال ۲۰۲۳

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
رژ لـ*ـب رنگ قرمز نود گلگون
دومین رنگ پرطرفدار از نظر سپیده، که اتفاقا همانند بسیاری از مشتریان و همراهان عزیز ما علاقه شدیدی به رنگ های نود دارد، رژ لـ*ـب های نود گلگون می باشد، با خرید یک رژ لـ*ـب مخملی زیبا و دخترانه گلگون می توانید آرایشی بسیار دلربا داشته باشید و در مهمانی ها بدرخشید. در واقع رژ لـ*ـب های رنگ گلگون نود، برای دختر خانم هایی که به آرایش علاقه ای ندارند نیز مناسب است، زیرا می توانند تنها یک کرم مرطوب کننده به صورتشان زده، کمی موهایشان را کنار زده و یک رژ لـ*ـب گلگون زیبا به لـ*ـب هایشان بزنند. با این کار به نظر می رسد که آرایشی نکرده و در عین حال لـ*ـب هایی درخشان و خوشرنگ خواهید داشت.

انتخاب و پیدا کردن این نمونه از پرطرفدار ترین رنگ رژ لـ*ـب در سال 2023 یعنی رنگ های نود گلگون کمی سخت است، زیرا کمتر برندی از آنها تولید می کند، اما ما به عنوان نمایندگی فروش محصولات بارین بیوتی نمونه ای با کیفیت و زیبا و قیمت مناسب از آن را در ادامه برای شما قرار داده ایم :

در ادامه چندین نمونه دیگر از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین رنگ هایی که در سال 2023 افراد بیشتری نسبت به خرید آن تمایل نشان داده اند را نیز بر اساس آمار و داده های فروشگاه به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

رژ لـ*ـب رنگ ارغوانی
ارغوانی یکی از رنگ های جدیدی است که حقیقتا برای هر فردی زیبا است، مهم نیست که شما سن کمی دارید یا سنتان بالا است. رژ لـ*ـب ارغوانی همیشه جوا است و بر روی هر لبی می تواند معنی خاصی داده و زیبایی منحصر به فردی را نشان دهد.

خوبی رنگ ارغوانی و دلیل اینکه به یکی از پر طرفدار ترین رن های رژ لـ*ـب در سال 2023 تبدیل شده است، این است که برای دخترا خانم ها و خانم هایی مناسب است که پوست خنثی ای دارند، و یا ته رنگ چهره خود را خوب نمی دانند. در این صورت شما می توانید انواع مختلف رنگ های ارغوانی و حتی صورتی مایل به ارغوانی و توتی را به ترتیب برای پوست های به نظر متوسط، برای پوست های روشن تر و برای پوست های تیره تر استفاده نمایید.

رژ لـ*ـب مایع بارین بیوتی شماره 025
این رنگ از رژ لـ*ـب بارین بیوتی را باید پرطرفدار ترین رنگ رژ لـ*ـب این برند دانست، این رنگ که در واقع یکی از طریف های ارغوانی می باشد و می توان آن را بنفش رز دانست، سایه هایی از رنگ قرمز را نیز در خود دارد و به لطفا سایه هایی از رنگ بنفش که دارد، با آرایش های خنک بسیار سازگار است و در روز های سرد زمستانی می تواند جلوه ای به شدت زیبا و جذاب به شما بدهد.


۸ رنگ رژ پرطرفدار سال ۲۰۲۳

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
رژ لـ*ـب محبوب قرمز
از همه این رژ لـ*ـب ها و رنگ که بگذریم، نوبت به رنگ قرمز می رسد، پر طرفدار ترین رنگ رژ لـ*ـب در طول تمامی ادوار، تمامی رنگ هایی که در بالا نیز معرفی شدند به نوعی، سایه هایی از رنگ قرمز را در خود دارند. اگر به این رنگ علاقه ندارید، مطمئنا تا به امروز آن را با لباس مشکی امتحان نکرده اید، رژ لـ*ـب رنگ قرمز می تواند بر روی پوست های روشن و سفید همراه با لباس مشکی و یا قرمز مشابه رژ لـ*ـب، فوق العاده ترین ترکیب ممکن را به وجود آورد.


رژ لـ*ـب های رنگ شکلاتی
اما از همه این ها که بگذریم، یکی از پر طرفدار ترین رنگ های رژ لـ*ـب دخترانه که کمی به قول معروف تینیجری تر است و در میان دختر خانم های نوجوان و جوان با استایل های امروزی تر، راحت و لش بسیار ترند است، رژ لـ*ـب های متمایل به سمت رنگ قهوه ای یا همان شکلاتی می باشند. این رژ لـ*ـب را بیشتر با استایل های خیابانی می توانید استفاده کنید، زیرا ترکیبات فوق العاده خوبی را می تواند به وجود آورد. چندین نمونه رژ لـ*ـب رنگ شکلاتی زیبا از برند بارین بیوتی را می توانید در ادامه ببینید.

رژ لـ*ـب صورتی
اما آن دسته از دختر خانم هایی که به دنبال بهترین و پر طرفدار ترین رنگ رژ لـ*ـب دخترانه می گردند و برای استایل خیابانی آن را نمی خواهند و دوست دارند برای مهمانی پیش رو از آن استفاده کنند، می توانند طیف های مختلف رنگ صورتی را انتخاب کنند. رنگ صورتی، به ویژه صورتی کم رنگ براق می تواند لـ*ـب های شما را بسیار پر انرژی و کودکانه تر نشان دهد و استایل دخترانه شما را زیبا تر از آن چه که تصور می کنید نشان دهد، حتی بسیاری از خانم های جوانی که به ارایش دخترانه علاقه دارند از رژ لـ*ـب های صورتی استفاده می کنند.

رژ لـ*ـب بنفش
شاید کمی غیر ممکن به نظر برسد، اما بر روی پوست های روشن و سفید، استفاده از رژ لـ*ـب بنفش بسیار بسیار بسیار عالی است، شاید بنفش از پر طرفدار ترین رنگ های رژ لـ*ـب نباشد، اما مطمئنا در میان خانم هایی که همه رنگ ها را می شناسند و از آن ها استفاده کرده اند. مطمئنا بی از 95% از آنها این رنگ را بهترین انتخاب برای خانم های سفید پوست می دانند. حتی اگر چشم هایتان رنگی است و مشکی نیست، نیز می توانید از این رژ لـ*ـب استفاده کنید و اتفاقا ترکیب آن را کامل تر نمایید.

منبع: بانه گالری


۸ رنگ رژ پرطرفدار سال ۲۰۲۳

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا