خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,770
امتیاز واکنش
33,209
امتیاز
473
زمان حضور
246 روز 5 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
کریستین زیمرمن

کریستین زیمرمن متولد: 4 دسامبر 1956 است . پیانیست برجسته لهستانی، کریستیان زیمرمن، در 5 سالگی نزد پدرش که او نیز پیانیست بود، شروع به یادگیری پیانو کرد. دو سال بعد او شاگرد آندری جاسینسکی شد و بعداً با او در کنسرواتوار کاتوویتس تحصیل کرد تا اینکه دوره آموزشی او به پایان رسید. در سال 1973 او در مسابقه بین المللی پیانو لودویگ ون بتهوون در هرادک کرالوف موفق به کسب افتخارات برتر شد. در سال 1975 او برنده جایزه اول مسابقه پیانو بین المللی Fryderyk Chopin در ورساو شد که شروع فعالیت بین المللی او بود. آرتور روبینشتاین در سال 1976 زیمرمن را به پاریس دعوت کرد و این برای پیشرفت این هنرمند جوان بسیار مهم بود

موسیقی برای کریستین زیمرمن هنر سازماندهی احساسات در زمان است. تفاسیر پیانیست لهستانی از همه چیز، از بتهوون و شوپن گرفته تا شوبرت و شیمانوفسکی، ظرافت‌های بیانی بی‌نهایت و وضوح زیربنایی داستان‌گویی او را از طریق موسیقی نشان می‌دهد. جایگاه زیمرمن در میان بزرگترین هنرمندان امروزی نه تنها به تازگی و اصالت اجراهای اوست، همیشه به شدت شخصی و با جزئیات دقیق آماده شده است. او ممکن است یک اثر را برای دهه‌ها مطالعه کند، هر جنبه‌ای را کاوش کند و قبل از معرفی آن به کارنامه رسیتال خود یا بردن آن به استودیو، به معنای آن فکر کند. رویکرد او به یک فرآیند پویا از تکامل خلاق تعلق دارد، فرآیندی که در آن انتقاد از خود، تأمل عمیق و شهود نقش مهمی ایفا می کند. او خاطرنشان می کند: «آخرین چیز - چیزی که هنر از آن ساخته شده است - در سالن کنسرت اتفاق می افتد.

اولین ضبط زیمرمن برای دویچه گرامافون،یک رسیتال شوپن، در سال 1977 منتشر شد. دیسکوگرافی او به عنوان یک هنرمند انحصاری لیبل زرد شامل بسیاری از ضبط های برجسته است، از جمله کنسرتوهای پیانوی بتهوون و برامس با وینر فیلارمونیک و برنشتاین. کنسرتوهای گریگ و شومان با فیلارمونیک برلین و کارایان. پیش درآمدهای دبوسی؛ و دو کنسرتو پیانوی شوپن با ارکستر فستیوال لهستان، گروهی دستچین شده از نوازندگان جوان برجسته لهستانی که توسط زیمرمن به مناسبت صد و پنجاهمین سالگرد مرگ شوپن در سال 1999 ایجاد شد.

او دو ضبط از کنسرتو پیانو ویتولد لوتوسلاوسکی ساخته است، اثری که برای او نوشته شده و به او تقدیم شده است. اولین مورد، که توسط DG در سال 1992 صادر شد، توسط آهنگساز اجرا شد. در سال 2015 با انتشار یک ضبط زنده که توسط فیلارمونیک برلین و راتل ساخته شد، دنبال شد. دیگر کارهای برجسته ضبط عبارتند از آلبومی از آثار مجلسی کنسرتو پیانوی برامس شماره 1 با راتل و فیلارمونیک برلین (2006)، و کنسرتو پیانو شماره یک بارتوک با ارکستر سمفونیک شیکاگو


کریستین زیمرمن | پیانیست

 
  • تشکر
Reactions: Dojham و Morad

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,770
امتیاز واکنش
33,209
امتیاز
473
زمان حضور
246 روز 5 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع
اولین آلبوم انفرادی زیمرمن برای بیش از بیست و پنج سال، ضبطی از سونات های پیانو D959 و D960 مرحوم شوبرت، توسط گرامافون آلمانی در سپتامبر 2017 منتشر شد. او این را با ادای احترام به یک صدمین سالگرد دوستش لئونارد برنشتاین دنبال کرد: ضبط زنده از آهنگساز. سمفونی شماره 2 "عصر اضطراب" که با فیلارمونیک برلین و سر سیمون راتل ضبط شد و در آگوست 2018 منتشر شد.

در دسامبر 2020، پیانیست در شرایط چالش برانگیز دوباره با راتل متحد شد تا کنسرتوهای کامل پیانو بتهوون را با ارکستر سمفونیک لندن به عنوان بخشی از جشن بتهوون 250 ضبط کند. اجراهای زنده آنها از LSO سنت لوک در DG Stage پخش شد و مورد تحسین گسترده قرار گرفت و آبزرور از "بازی بی نظیر و شوخ" زیمرمن استقبال کرد. کنسرتو شماره 1 برای دانلود و پخش در سالگرد غسل تعمید بتهوون، 17 دسامبر 2020 منتشر شد. فول آلبوم در 9 ژوئیه 2021 به صورت سی دی و وینیل و همچنین دیجیتال منتشر خواهد شد. نسخه لوکس (3 سی‌دی و 1 بلوری)، با فیلم‌های ویدئویی انحصاری از هر پنج کنسرتو و ترکیب ویژه دالبی اتمس از ضبط‌های کامل صدا و تصویر، در 5 نوامبر 2021 منتشر خواهد شد.

کنسرتوهای بتهوون در طول سال های 2020-2021 مورد توجه زیمرمن قرار داشت. او دویست و چهلمین فصل لایپزیگ گواندهاوس ارکستر را در سپتامبر با اجراهای شماره 3 زیر نظر آندریس نلسونز افتتاح کرد و سپس به نواختن سیکل های کامل با ارکستر فیلارمونیک لوکزامبورگ و گوستاوو گیمنو، ارکستر فیلارمونیک مونت کارلو و کازوکی رویال یامادا و کازوکی رویال یامادا پرداخت. ارکستر - دوباره با گیمنو. اجرای او با Rattle و LSO در لندن دوباره در دی جی صحنه همزمان با انتشار آلبوم جدید او (9 تا 11 ژوئیه) نمایش داده می شود.

کریستیان زیمرمن در سال 1956 در یک خانواده موسیقی در زابرزه در جنوب لهستان به دنیا آمد. او در کودکی توسط بسیاری از نوازندگانی که به خانه اش رفتند با موسیقی مجلسی آشنا شد و اولین کلاس های پیانو خود را در سن 5 سالگی از پدر پیانیست خود دریافت کرد. و متعاقباً به طور خصوصی و در کنسرواتوار کاتوویتس نزد آندری جاسینسکی تحصیل کرد. زیمرمن در سال 1975 با برنده شدن جایزه اول مسابقه بین المللی فریدریک شوپن در ورشو به موفقیت دست یافت. اگرچه این جوان 18 ساله به عنوان جوان ترین برنده مسابقه معتبر ظاهر شد، اما متوجه شد که برای توسعه هنر خود به زمان نیاز دارد. در سال 1976 توسط آرتور روبینشتاین افسانه ای دعوت شد تا با او در پاریس همکاری کند. بینش‌های هنری و روان‌شناختی تازه‌ای ناشی از دوره‌ی مطالعه‌ی نزدیک او با یکی از بزرگترین پیانیست‌های قرن بیستم، و همچنین از زمانی که با کلودیو آرو، امیل گیللز، اسویاتوسلاو ریشتر و آرتورو بندتی میکل‌آنجلی و دیگران گذراند، پدید آمد.


منبع: صبا


کریستین زیمرمن | پیانیست

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: Dojham و Morad

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,770
امتیاز واکنش
33,209
امتیاز
473
زمان حضور
246 روز 5 ساعت 34 دقیقه
نویسنده این موضوع








کریستین زیمرمن | پیانیست

 
  • تشکر
  • جذاب
Reactions: Dojham و Morad
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا