خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
کوتاه کردن موها چه برای آقایون و چه برای خانوم ها معمول با وسیله های مختلفی مثل قیچی، تیغ، ماشین ریش تراش و ... انجام میشه. هر کدوم از این وسیله ها بافت مخصوصی روی موها ایجاد میکنن و استفاده از این وسیله ها با توجه به جنس موها، مدل مو مورد نظر، مهارت آرایشگر مو و ... بستگی داره. در کنار روش های مختلف کوتاهی مو، روشی وجود داره که در این روش از قیچی ها یا شانه های تیغ دار برای کوتاه کردن و یا خرد کردن موها استفاد میشه که به اون پیتاژ کردن مو میگن . با ما در این قسمت همراه باشید و با پیتاژ کردن موها و تفاوت اون با کوتاهی مو با قیچی بیشتر آشنا بشید!
کوتاه کردن موها چه با قیچی و چه با تیغ های مخصوص نیاز به مهارت خاصی داره. پیتاژ کردن موها هم یه تکنیکه که باید علاوه بر مهارت، اعتماد به نفس و تجربه زیادی برای استفاده از این روش داشته باشید تا نتیجه کار خوب بشه. برای پیتاژ کردن موها ابزارهای مخصوصی وجود داره که با استفاده از اون موها به خوبی خرد میشن و جای قیچی روی موها نمیمونه و به خاطر همینه که معمولا آرایشگران از این وسیله کاربردی برای خرد کردن انتهای مو و همچنین کم حجم کردن موهای پرپشت و یا پرحج نشان دادن موهای کم پشت استفاده می کنند. با استفاده از شونه های تیغ دار موها به هر اندازه که تمایل داشته باشید کوتاه و خرد میشه و در نهایت شکل و ظاهر خیلی خوبی برای موها به وجود میاد.


پیتاژ مو

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum و Mahla_Bagheri

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
استفاده از این روش برای ایجاد مدل مو لایه ای و خرد و همچنین مدل مو کوتاه و پیکسی گزینه خیلی خوبه و در نهایت هیچ جای برشی روی موها باقی نمونه و یه مدل مو حرفه ای و زیبا خواهید داشت.
. برای شروع کار اول باید موها رو طبق روشی که برای کوتاهی موها وجود داره تقسیم بندی کنید تا کوتاهی مو در همه قسمت های سر به یک شکل انجام بگیره.

مدل مو کوتاه و پیکسی مدرن برای تابستان

2. شانه مخصوص پیتاژ کردن موها رو به آرومی در دست بگیرید. بهتره که این ابزار رو از نوع با کیفیت و دارای ایمنی خوب انتخاب کنید تا مشکلی در حین انجام کار ایجاد نکنه. برش زدن موها باید از انتهای مو شروع بشه. بهتره با برش های کم شروع کنید. چرا که هر بار میتونید به عقب برگردید و موهای بیشتری رو برش بزنید. پس پیتاژ کردن موها رو به آرومی ادامه بدید تا به نتیجه مورد نطر برسید.
3. با استفاده از یه شونه دندانه ریز موها رو با زاویه 45 در جه به سمت بالا نگه دارید و تیغه مخصوص پیتاژ کردن مو رو در انتهای مو با حرکت نوسانی تکون بدید تا موها خرد بشن.
4. این کار رو در همه ی قسمت های سر انجام بدید تا به نتیجه مورد نظر خودتون برسید. در این روش هیچ الگویی برای مدل موها وجود نداره و این دید و مهارت شماست که باعث میشه موها خرد و زیبا بشن.
منبع: زیبامون


پیتاژ مو

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum و Mahla_Bagheri
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا