خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
ترسناک ترین جاهای دیدنی کیش می توانند یکی از متفاوت ترین سفرها را برای شما به ارمغان بیاورند و چهره ای جالب از این جزیره را نشان می دهند. احتمالا شما هم چیزی درباره ترسناک ترین جاهای دیدنی کیش به گوشتان نخورده باشد اما ما در این مقاله می خواهیم شما را با این اماکن آشنا کنیم و قطعا بازدید از آنها می تواند سفر با تور کیش را هیجان انگیزتر کند. البته که قبل از خواندن ادامه مطلب، باید خدمتتان متذکر شد که اگر از جن و روح می ترسید این صفحه را ببندید و ادامه آن را نخوانید.
قلعه جنی؛ از ترسناک ترین جاهای دیدنی کیش
قلعه جنی در کیش اولین مکانی است که می خواهیم به شما معرفی کنیم. این قلعه یکی از ترسناک ترین اماکن دیدنی در کیش و ایران است و کمتر کسی از مسافران جزیره چیزی راجع به آن شنیده است. آدرس دقیق آن واقع در جاده جهان, نرسیده به کشتی یونانی است و شاید معروفیت این کشتی در نزدیکی آن باعث گمنام بودنش است. قلعه جنی در گذشته محل استقرار نیروهای نظامی بوده اما در دهه چهل شمسی در آن اتفاق عجیب و خوفناکی می افتد که باعث می شود سربازان واقع در این قلعه به این نتیجه برسند که توسط اجنه تسخیر شده است.

روزی هنگامی که سربازان نگهبان شیفت صبح وارد قلعه می شوند متوجه می شنود که چند سرباز با صورت های کبود و با چهره های بهت زده و خیره به یکدیگر روی زمین افتاده و مردند. بعد از این اتفاق وحشتناک سربازان و سرهنگ ها نسبت به صداهای عجیب در این قلعه شکایت داشتند و در آخر به بهانه قدیمی بودن آن جا را تخلیه میکنند. پس از آن افسانه تسخیر شدن این قلعه توسط اجنه سـ*ـینه به سـ*ـینه بین مردم چرخید؛ به طوری که امروز مردم محلی کیش به هیچ وجه حاضر نیستند از این مکان دیدن کنند. پس حتما قبل از بازدید از قلعه جنی کیش به این مسئله توجه کنید که شما دراین بازدید تنها هستید و کسی از بومیان کیش شما را همراهی نمی کند.

نکته بعدی این است که درهای این قلعه قفل هستند ولی عدم وجود نگهبان این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید از فاصله در ها وارد آن شوید. توصیه دیگر ما این است که از این جاهای دیدنی ترسناک کیش در شب دیدن نکنید چون در شب صدای همهمه و خش خش ممکن است شما را شدیدا بترساند.

قلعه وحشت؛ جدیدترین جاذبه ترسناک کیش
در صورتی که شما از بازدید قلعه جنی ترس دارید و فقط به دنبال تفریح با تجربه هیجان و افزایش زیاد آدرنالین هستید، قلعه وحشت کیش یکی دیگر از انتخاب های خوب به شمار می رود. قلعه وحشت واقع در بلوار داریوش در پشت محوطه هتل ارم, یک مسیر 100 متری است که در داخل آن شور و هیجان زبادی انتظار شما را میکشد. در داخل آن تارهای مصنوعی عنکبوت ها وجود دارد و حتی ممکن است آن ها به صورت شما بریزند و موجب ترس و وحشت شما شود. برای این که اتفاقات داخل این قلعه برای شما تازه و جدید باشد، ما از ادامه توضیح درباره این مسئله خودداری میکنیم و اجازه می دهیم که خودتان آن را تجربه کنید.

نکاتی که باید قبل از بازدید توجه کنید این است که ساعت بازدید از این مجموعه از ساعت 18 تا 2 بامداد می باشد و این که سناریو این قلعه به دو صورت کم اکشن و فول اکشن برگزار می شود که با توجه به سن و میزان هیجانی که انتظارش را می کشید می توانید سناریوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته که انتخاب فول اکشن برای افراد زیر 14 سال مجاز نیست.
منبع: virgool.io


ترسناک ترین جاهای دیدنی کیش

 
  • تشکر
Reactions: Mahla_Bagheri و Morad
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا