خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
تاپ کراپ زنانه یکی از لباس های کوتاه زنانه است که بسیار در استایل خانم ها استفاده می شود. در این مقاله متوجه مشیم که با کراپ چه لباسی بپوشیم؟ شلوار جین مناسب با کراپ و نیم تنه چیست؟ همچنین ایده هایی برای استایل با کراپ را به شما میدیم که امیدواریم از اون ها ایده بگیرید و در استایل تون استفاده کنید.

کراپ تاپ چیست؟
کراپ تاپ لباسی کوتاه هست که معمولا ناف یا قسمت میانی بدن را نشان می دهد و در واقع قسمت نیم تنه بالایی بدن را پوشش می دهد. کراپ تاپ ها در اندازه های مختلفی هستند که برخی با آستین و برخی بدون آستین هستند. کراپ تاپ ها را می توانید با دامن میدی یا شلوار جین زنانه فاق بلند ست نمایید.

شما حتی می توانید با بریدن قسمت پایینی تیشرت تان یک کراپ داشته داشته باشید.

کراپ تنوع بسیار بالایی دارند که از آنها در باشگاه بدنسازی، در مهمانی، در خانه و… استفاده می شود. لباس کراپ در دو نوع ورزشی و فانتزی تولید می شود که تفاوت ان دو در جنس پارچه آنهاست.

کراپ ورزشی
کراپ و نیم تنه های ورزشی همانطور که از اسمشان پیداست برای ورزش تولید می شوند. این کراپ ها، جنس نرم و کشی دارند و از دو لایه و پد تولید می شود. پد برای بالا نگه داشتن سـ*ـینه ها استفاده می شود تا موقع ورزش از افتادگی سـ*ـینه ها جلوگیری کند.

همچنین کراپ های ورزشی قابلیت جذب عرق بالایی دارند تا ورزشکاران در طول ورزش با مشکل عرق کردن دچار نشوند. همچنین کراپ های ورزشی دارای بند از پشت یا از شانه هستند که به بدن میچسبند تا در هنگام ورزش راحت باشید.

کراپ فانتزی
لباس کراپ فانتزی دخترانه برای داشتن استایل کژوال و نیمه رسمی بسیار مناسب است. کراپ های کمی بلند را می توانید با ژاکت یا مانتو کتی و مانتو های جلو باز استفاده کنید. همچنین با شلوارک و شلوار و دامن هم می توانید ست کنید.


ست لباس با کراپ

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
جنس کراپ و نیم های فانتزی معمولا، نخ، تور یا پلاستیک هستند که معمولا با طراحی های خلاقانه آنها را زیبا و فانتزی می کند.

با کراپ تاپ چه چه لباسی بپوشم؟
برای داشتن استایل شیک در استایل اسپرت و راحت و هم در استایل مجلسی ایده هایی برای ست کردن کراپ با شلوار جین و مانتو را در ادامه به شما می دهیم:

کراپ سفید با شلوار جین زنانه
کراپ سفید یکی از انتخاب های اولیه برای داشتن استایل شیک هست. کراپ سفید را می توایند با شلوار جین زنانه ست کنید. فرقی نمی کند با شلوار بگ جین می خواهید ست کنید یا شلوار جین دمپا گشاد با هر دو استایل شیکی می توانید داشته باشید.

همچنین کراپ های فانتزی بدون آستین را می توانید با لگ چرم و یا لگ شاین با کفش پاشنه بلند با کت تک یا مانتو کتی برای استایل مجلسی استفاده کنید.

کراپ با دامن ماکسی
یک کراپ با دامن ماکسی ترکیب خوبی می شود. دامن ماکسی خود را می توانید از جنس جین یا پارچه ای و یا لمه انتخاب کنید. اگر در تابستان دوست داشتید دامن بپوشید، دامن کوتاه با کراپ هم انتخاب خوبی هست.

کراپ را می توانید با شلوارک و کتانی برای زمانی که می خواهید استایل راحتی داشته باشید هم استفاده کنید.

ست کراپ و شلوار
امروزه تنوع در لباس کراپ و نیم تنه زنانه بسیار زیاد شده است. شما می توانید از ست کراپ و شلوار در استایل تان استفاده کنید. اگر در زمستان هستید می توانید با ست نیم تنه کراپ با شلوار که جنس دورس یا تدی دارد استفاده کنید و بسیار شیک و گرم است و مناسب برای هوای سرد زمستانی.

منبع: امیر وی‌آی‌پی


ست لباس با کراپ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا