خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
امروز تنوع لباس زنانه بقدری زیاد شده که تصمیم برای خانم ها را سخت کرده است. اما استایل با کت کوتاه زنانه که انها را به اسم کت تک می شناسیم هر روز بیشتر و تنوع رنگ و مدل کت تک زنانه بیشتر و بیشتر میشود. البته تیپ با کت تک زنانه واقعا زیبا و شیک است و نه تنها در استایل کلاسیک و مجلسی می توانید استفاده کنید، بلکه در استایل اسپرت و خیابانی با ست کردن درست زیر کت تک زنانه می توانید تیپ های شیک با کت تک داشته باشید.

اما سوال اینجاست با کت تک زنانه چه شلواری بپوشیم؟ در ادامه مفصل به توضیح زیر کت تک زنانه چی بپوشیم، میپردازیم.

استایل با کت تک زنانه
ست کردن کت زنانه بسیار کار راحتی است برعکس که ممکن است شما فکر کنید، استایل با کت تک زنانه کوتاه کار سختی است، و از خودتان ممکن است بارها پرسیده باشید: زیر کت تک زنانه چی بپوشیم؟ اولین ایده ای که می توانید از آن استفاده کنید، شومیز است. البته شومیز تنها گزینه نیست و در ادامه ایده هایی برای استایل با کت تک زنانه به شما می دهیم.

کت تک زنانه با شومیز
برای ست کردن کت تک زنانه با شومیز ابتدا به مدل شومیز، قد ان، رنگ آن دقت کنید. برخی از شومیز ها یقه های باز یا گرد و … مختلفی دارند. همچنین کت تک کوتاه زنانه هم در مدل های اسلیم فیت و برخی اور سایز هستند. پس موقع استایل با کت تک زنانه به جزییات شومیز و مدل کت زنانه دقت کنید تا با یکدیگر ست باشند.

کت های زنانه را در چهار فصل می توانید استفاده کنید. البته برخی از انها مناسب زمستان و پاییز هستند و با لگ چرم زنانه ست می شوند. برخی دیگر هم جنس نازک تری دارند که برای فصل تابستان و بهار مناسب است و با شلوار جین زنانه ست های شیکی میسازند که در ادامه به معرفی کت تک با شلوار جین زنانه می پردازیم.


زیر کت تک زنانه چه بپوشیم؟

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
کت تک زنانه با تیشرت
یکی از تیپ های دیگری که می توانید با کت تک زنانه داشته باشید ست کت تک زنانه با تی شرت است. از تیشرت های ساده در رنگ های خنثی مثل سفید، طوسی، مشکی، کرم استفاده کنید. تی شرت های طرح دار انتخاب درستی با کت تک زنانه نیستند.

کت تک زنانه با سرهمی
بیشتر خانم های جوان علاقمند به ست کردن کت تک زنانه با سرهمی هستند. این ست شما را خاص و متفاوت جلوه می کند. بهتر است از کت های اسلیم فیت استفاده کنید. سرهمی تان بهتر است کاملا سایز و اندازه تان باشد تا جلوی بهتری داشته باشد. اگر اضافه وزن دارید بهتر است از سرهمی تیره و رنگ های تیره در استایل تان استفاده کنید تا لاغرتر بنظر برسید.

ست کردن سرهمی با کت تک زنانه بسیار مناسب دورهمی های دوستانه است و زمانی که میخواهید خودی نشان دهید انتخاب خوبی بشمار می رود. در این استایل می توانید از کفش پاشنه بلند و یا صندل های پاشنه دار و بندی استفاده کنید.

کت تک زنانه با دامن
ست کت تک زنانه با دامن در مهمانی ها بسیار کاربرد دارد و اگر تا حالا از این ست استفاده نکرده اید، بهتر است هرچه زودتر استفاده کنید تا شاهد جذابیت این استایل تان در مهمانی ها و مجالس رسمی و مهم تان باشید. قد کت و دامن تان را متناسب با هم انتخاب کنید. معمولا قد دامن را روی زانو بهترین قد ممکن برای دامن است و قد کت هم بهتر است تا روی کمر باشد.

استفاده از کفش های پاشنه دار هم در مهمانی جذابیت استایل تان را دو چندان می کند.

کت تک زنانه را با چه شلواری بپوشیم
یکی از مهمترین آیتم های ست کردن کت تک زنانه شلوار مناسب آن است. شما می توانید از شلوار جین زنانه، شلوار کتان و سایر مدل های شلوار پارچه ای استفاده کنید که مهترین شلوار هایی که با کت تک زنانه ست می شوند را آوریم تا بهترین خودتان را تجربه کنید.

کت تک زنانه با شلوار جین
از کت تک زنانه اسپرت در استایل اسپرت و با شلوار جین زنانه ست کنید. یکی از استایل های شیکی که می توانید با کت تک زنانه تجربه کنید، شلوار جین زنانه است. شما کت تک زنانه را با هر رنگی از شلوار جین می توانید ست کنید و دیگر دغدغه با کت کوتاه چه شلواری بپوشم را ندارید.

مثلا کت زنانه با شلوار جین دمپا (یا شلوار بوت کات زنانه) یکی از تیپپ های شیک است که استایل شما را جذاب تر از همیشه می کند. این ست هم برای استایل نیمه رسمی مناسب است و در برای تنوع دادن به استایل روزمره تان مثلا برای رفتن به خرید، پاساژ گردی یا رفتن به قرار ملاقات با فردی خاص می توانید از شلوار بوت کات زنانه استفاده کنید.


زیر کت تک زنانه چه بپوشیم؟

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
همچنین شلوار مام استایل زنانه هم یکی دیگر از تصمیمات و انتخاب های درستی است که می توانید با کت زنانه استایل کنید. در واقع مام استایل زنانه شلورای راحت است که با کت های اسپرت زنانه بخوبی ست می شود. در این استایل بهتر است از کمربند استفاده کنید تا ظاهری شیک و جسورانه داشته باشید.

در استایل کت تک زنانه با شلوار مام استایل می توانید از کفش پاشنه دار یا کتونی در استایل اسپرت استفاده نمایید.

اگر از علاقه مندان به استایل های اسپرت و گنگ هستید می توانید از شلوار بگ لی با کت تک سفید زنانه استفاده کنید. دلیل اینکه کت تک زنانه اینقدر بین خانم ها محبوب است این است که دست تان را برای ست کردن با هر شلواری باز می گذارد و می توانید از انواع شلوار جین زنانه و پارچه ای استفاده کنید.

شلوار بگ زنانه یکی از شلواری ترند امسال است و با کت تک زنانه تیپ های بی نظیری را می توانید تجربه کنید. بهترین رنگ با کت تک زنانه استفاده از شلوار بگ ذغالی، شلوار بگ یخی و آبی تیره است. در این استایل بهتر است از کتونی سفید استفاده کنید.

کت تک با شلوار کتان
کت تک زنانه را می توانید با شلوار کتان هم ست کنید. بهتر است از رنگ های خنثی در ست کردن کت تک زنانه استفاده کنید تا ظاهری شیک داشته باشید. همچنین از شلوار هایی استفاده کنید که اسلیم فیت هستند تا ظاهر شیکی به شما بدهد.

زیر کت مشکی زنانه چی بپوشیم
کت مشکی زنانه یکی از رنگ های شیک و پرکاربرد است که در انواع تیپ ها و استایل های زنانه مورد استفاده قرار میگیرد. شاید از خودتان بپرسید زیر کت مشکی زنانه چی بپوشیم؟ شما می توانید از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید. مشکی رنگی خنثی است و با انواع رنگ های روشن ست می شود. بهترین رنگ ها: سفید، قرمز، طوسی، آبی کاربنی، سبز چمنی و صورتی است.


زیر کت تک زنانه چه بپوشیم؟

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
با کت مشکی چه شلواری بپوشیم؟ بهترین مدل شلوار جین زنانه است که تنوع بسیار بالایی دارد و در بالا به مدل های شیکی اشاره کردیم که می توانید وارد صفحه مورد نظر شوید و انواع مدل های شلوار جین زنانه را بررسی کنید.

اما اگز می خواهید استایل رسمی و کلاسیک داشته باشید از شلوار پارچه ای راسته استفاده کنید که بسیار شیک و جذاب می شوید. کفش پاشنه بلند هم حتما استفاده کنید تا تکمیل کننده استایل تان باشد.

کت سفید زنانه با چی رنگی ست میشه؟
رنگ سفید یکی از رنگ های شیک و پایه است که با انواع رنگ ها ست می شود. خب شما با تنوع رنگ و لباس روبرو هستیدو قطعا بار ها از خودتان پرسیدید که کت سفید زنانه با چی ست میشه؟ خب برای زیر کت سفید زنانه می توانید از رنگ های تیره استفاده کنید. البته که رنگ های روشن های جذابیت زیادی به استایل شما می دهند.

بستگی به خودتان دارد که آیا استایل پر هیجان و پر جنب و جوش را دوست دارید یا نه؟ اگر دوست دارید می توانید زیر کت سفید زنانه از رنگ های: نارنجی، کرم، رنگ بژ، سبز یشمی، آبی آسمانی، بنفش استفاده کنید.

اما اگر نمی خواهید ریسک کنید و دنبال یک استایل بی ریسک با کت تک زنانه هستید زنگ رنگ طوسی، مشکی و آبی تیره استفاده کنید هم شیک هستند و هم ساده و زیبا.

با کت تک زنانه چه کفشی بپوشیم؟
شما با دنیایی از مدل های کت تک زنانه روبرو هستید، این به این معنی هست که دستتان باز است که از انواع کفش با کت تک زنانه استایل کنید. اگر قصد داشتن استایل اسپرت با کت تک زنانه هستید از کفش کتونی سفید زنانه با شلوار جین استفاده کنید که ست کاملا شیک و جذاب به شما هدیه می دهد.

اگر دنبال استایل کلاسیک و رسمی هستید کفش کالج و تـ*ـخت گزینه ی خوبی محسوب می شوند و در مجالس هم بهتر است از کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

منبع: امیر وی‌آی‌پی


زیر کت تک زنانه چه بپوشیم؟

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا