خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
مانتو خامه دوزی از مانتوهای شیک شب عید 1402 هست. این مانتو در بهار و تابستان بسیار مد هست. در این مقاله ست مانتو خامه دوزی با شلوار، شال و کفش برای شما قرار دادیم. خب ممکن هست سوال پیش بیاد که با مانتو خامه دوزی چه شلواری بپوشیم. جواب این سوال رو هم دادیم. پس تا انتها عکس ها رو ببینید و ایده بگیرید.

مانتو خامه دوزی اغلب از پارچه ابریشم تولید می شود. اما برخی اوقات از پارچه های کتان تولید و وارد بازار می شود. در واقع مانتو خامه دوزی یا سوزن دوزی از ترکیب چند مدل پارچه و متصل کردن آنها به هم مانتو خامه دوزی تولید میشود.

مانتو خامه دوزی از مانتو های شیکه که در عید نوروز وارد بازار می شه. این مانتو ها رو در مهمانی ها و عید دیدنی بپوشید و از استایل با مانتو خامه دوزی نهایت لـ*ـذت رو ببرید. با شلوار جین زنانه می تونید ست کنید و از ترکیب مانتو خامه دوزی با شلوار و کفش پاشنه بلند نهایت لـ*ـذت رو ببرید.

مانتو های خامه دوزی دارای طرح ها و نقش های خوشگلی هستند که با رنگ های شاد و خوش رنگ تولید و در استایل خانم های شیک پوش دیده می شود.

ظاهر مانتو خامه دوزی
مانتو خامه دوزی برای بهار و تابستان تولید می شه. اغلب هم روی شانه، یقه، آستین و یا پایین مانتو طرح هایی اضافه می شه. برای زیباتر کردن مانتو خامه دوزی و ست کردن آن با شلوار و شال، مروارید دوزی یا منجق دوزی می کنند تا ظاهری بهتر داشته باشه


ست مانتو خامه دوزی برای عید

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
مانتوهای خامه دوزی در انواع قد کوتاه و قد بلند تولید میشه، شما می تونید طبق قد و انـ*ـدام و ویژگی های ظاهری که دارید از اونها استفاده کنید.

ست کردن مانتو خامه دوزی
مانتو خامه دوزی رنگ و طرح های جذابی داره. می تونید از شال یا روسری ساده برای ست کرده با مانتو خامه دوزی استفاده کنید. برای شلوار بهتره که شلوار جین اسکینی بپوشید. اینطوری با مانتو تون ست میشه.

کفش پاشنه بلند با مانتو خامه دوزی زیبایی استایل شما رو دوچندان می کنه. اگر خواستین با مانتو خامه دوزی قد بلند و کشیده دیده بشید، از شلوار جین بوت کات استفاده کنید. شلوار بوت کات قد شما رو بلند و کشیده نشون میده.

از کیف های دوشی کوچیک یا متوسط استفاده کنید. زیر مانتو خامه دوزی شومیز حلقه ای یا تیشرت ساده بپوشید تا استایل تان در کنار شیک بودن راحت و باکلاس باشه.

استایل با شومیز خامه دوزی
شومیز های خامه دوزی هم از ترند های شب عید هستند. شومیز ها مثل مانتو خامه دوزی طرح های گلگی خوشگل دارند که بسیار شیک و شاداب میکنه ست لباس تون رو.

شلوار بگ میتونه خیلی شیک تر کنه استایل تون رو. شلوار بگی زنانه فاق بلنده و می تونید شومیز رو داخل شلوار بزنید و از طرح شیک شومیز با شلوار بگ لـ*ـذت ببرید.

شلوار مام استایل دخترانه از شلوار های پرکاربرد هست که با مانتو خامه دوزی ست خوشگلی میسازه. فرقی نمی کنه مانتو کوتاه خامه دوزی میپوشید یا بلند، می تونید با شلوار مام استایل ست کنید.

استایل با مانتو خامه دوزی و شومیز خامه دوزی فقط برای عید دیدنی محدود نمیشه. شما می تونید در جشن ها و تولدها و دورهمی هاتون استفاده کنید. فقط یه کفش پاشنه بلند و شلوار جین دمپا و مانتو یا شومیز خامه دوزی نیاز دارید.

منبع: امیر وی‌آی‌پی


ست مانتو خامه دوزی برای عید

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا