خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
خرید عیدی برای بچه‌ها به یکی از دغدغه‌های والدین و همه کسانی که در اطراف خود بچه دارند، تبدیل می‌شود. شاید اولین گزینه برای عیدی بچه‌ها پول باشد اما اگر بخواهیم کمی خلاقانه‌تر عمل کنیم و آن‌ها را بیشتر خوشحال و ذوق زده کنیم، لازم است کمی بیشتر فکر کنیم. در این مقاله تلاش کردیم ایده‌هایی برای تهیه هدایایی خاص، ماندگار و در عین حال اقتصادی ارائه کنیم که شما می‌توانید با توجه به سن کودک و روحیات او از بین آن‌ها انتخاب کنید.



کتاب اختصاصی

یکی از بهترین گزینه‌ها برای عیدی به بچه‌ها کتاب داستان و کتاب قصه است که برای همه سنین هم مناسب است. اما اگر قصد دارید که هدیه به کودک را هیجان انگیزتر و خاص‌تر کنید پیشنهاد ما خرید کتاب‌های اختصاصی است. کتاب‌هایی با قهرمانی کودک شما و اسم و عکس قشنگش. این کتاب‌ها را می‌توانید سفارش دهید. کتاب‌های اختصاصی علاوه بر تشویق کودک به مطالعه باعث افزایش اعتماد به نفس او هم می‌شود. کتاب‌های اختصاصی با موضوعات متنوعی در سایت موجود هستند از داستان هفت سین و نوروز گرفته تا داستان تولد و داستان آرزوها و مشاغل مورد علاقه کودک. در همه این کتاب‌ها کودک شما قهرمان داستان است.

عروسک اختصاصی

اکثر بچه‌ها عاشق عروسک هستند و خرید عروسک می‌تواند آن‌ها را بسیار خوشحال کند. هنگام خرید عروسک حتماً سلیقه کودک را در نظر بگیرید، همچنین اگر برای کودکان زیر سه سال قصد خرید عروسک دارید توجه داشته باشید که دارای قطعات ریز نباشد. عروسک‌هایی با گلدوزی اسم زیبای کودک شما یک انتخاب جالب و منحصر به فرد برای عیدی است. مدل‌های متنوعی از این عروسک‌ها را می‌توانید ببینید. مدل‌های عروسک‌ها هم دخترانه است و هم پسرانه. عروسک‌های پولیشی خرگوش، هاپو، تکشاخ و عروسک‌های مدل روسی همه با گلدوزی اسم کودک قابل سفارش هستند.

تقویم‌های اختصاصی

تقویم اختصاصی با اسم، عکس و مناسبت‌های شخصی شما هم ایده جالب دیگری برای یک عیدی خاص است. این تقویم‌ها هم می‌توانند به کودک هدیه شوند و هم می‌توانند از طرف کودک به مادربزرگ، پدربزرگ یا سایر اعضای خانواده و دوستان مورد علاقه کودک هدیه داده شوند. این محصول قابل مشاهده و سفارش است.

حوله تنپوش اختصاصی

گزینه هیجان انگیز بعدی برای عیدی جالب به بچه‌ها و همینطور هدیه تولد، حوله‌های کلاهدار تنپوش هستند که به حوله روبدوشامبری هم شناخته می‌شوند. این حوله‌ها با پوشاندن سر و گردن کودک از سرما خوردن و مریض شدن جلوگیری می‌کنند و حس راحتی بیشتری برای کودک دارند. حوله‌های تنپوش در طرح‌های فانتزی و رنگارنگ با گلدوزی اسم قشنگ کودکتان را می‌توانید ببینید و سفارش دهید.

کلاه اختصاصی

کلاه با گلدوزی اسم کودک هم می‌تواند یک عیدی به یادماندنی باشد. مدل‌های مختلف کلاه کپ، کلاه پوم پوم و کلاه بافتنی در رنگ‌های متنوع و برای نوزاد تا ده سال موجود است که همگی آن‌ها با گلدوزی اسم کودک قابل سفارش هستند.

لباس و تیشرت اختصاصی

لباس با گلدوزی اسم کودک و طرح مورد علاقه او نیز یک ایده جدید برای عیدی به کودک است. شما می‌توانید لباس‌هایی با طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوع را مشاهده کنید و سفارش دهید. این لباس‌ها از نوزادی تا دوازده سال سایزبندی دارند. همچنین این لباس‌ها برای مناسبت‌های مختلف هم طراحی شده‌اند و در سایت موجودند مثل لباس مخصوص نوروز، لباس مخصوص یلدا و لباس مخصوص جشن دندونی.

منبع: نی‌نی سایت


ایده‌های به صرفه برای عیدی کودکان

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا