خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
خیلی از اوقات براتون این مشکل پیش میاد که در هنگام خرید اسباب بازی مناسب برای کودکتان سردرگم شوید و نتونید تصمیم درستی برای خرید اسباب بازی مناسب کودکتان بگیرید. در این مقاله 5 اسباب بازی خوب ایرانی را معرفی میکنیم و شما را با ویژگی ها و قابلیت های آنها آشنا میکنیم.

1- موتور تعادلی:

توانایی عضلانی کودک در سن دو سالگی شروع به توسعه بیشتری می‌کند و بازی‌های حرکتی مثل توپ بازی و بازی با موتور های تعادلی برای او جذاب است. این رشد در سن سه سالگی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که کودک می‌تواند بپرد، بدود و از فعالیت بدنی خود لـ*ـذت ببرد. فرایند رشد جسمی کودک در این سنین سرعت زیادی دارد و بازی های حرکتی باید در برنامه او گنجانده شود. اسباب بازی موتور تعادلی نوباوه یکی از اسباب بازی هایی هست که علاوه بر لـ*ـذت بازی این دست از مهارت ها را در کودک تقویت می کند. هیچ گونه لبه تیزی در این اسباب بازی وجود ندارد و خاصیت حفظ تعادل آن و عدم احتیاج به رکاب، سبب میشود که کودکان 18 ماه الی 4 سال بتوانند به راحتی با آن بازی کنند.

2- کامیون کفی نیکوتویز:

کودکان در سن یک سالگی علاقه زیادی به هل دادن و حرکت دادن اشیاء دارند، از اینرو ماشین های ساده و جذاب با داشتن برخی ویژگی های لازم، مناسب کودکان یک الی 3 سال هستند، ماشین کامیون کفی نیکوتویز از پلیمر بسیار با کیفیت و بهداشتی ساخته شده است که به آن استقامت مثال زدنی می‌دهد از این جهت به این راحتی ها خراب شدنی نیست. به خاطر چرخ های بزرگ کامیون به راحتی روی هر سطحی حرکت می‌کند و در دست کودک به راحتی جا شده و دردسری برای حمل آن نخواهد داشت. این اسباب بازی فاقد هر گونه لبه تیز و خطرناک بوده و کاملا برای بازی کودکان مناسب است. جزئیات در طراحی محصول به خوبی رعایت شده اند و وجود سپر، لامپ، صندلی ها، پرزی بودن نسبی بدنه آن و … به رویاپردازی کودک کمک می‌کند و او را در عین سرگرم کردن با دنیای واقعی آشنا می‌کند. از ویژگی های بارز این اسباب بازی وجود دو ماشین با فرم دوست داشتنی در آن است.

کیت رباتیک آموزشی مهارت افزا:

یکی از بازی های جذاب که حس و حال رقابت و هیجان را در بین کودکان بالا میبرد و تخیل را در آنها تقویت میکند رباتیک هست، اسباب بازی رباتیک مهارت افزا ابزاری برای ساخت بیش از پنج مدل ربات است، ربات هایی که میتوانند فوتبال بازی کنند و یا با هم بجنگند. قطعات این کیت بسیار شبیه اسباب بازی تکنیک مهارت افزا است با این تفاوت که دسته کنترل، موتور الکتریکی، و کابل و جاباطری علاوه بر قطعات مکانیکی در آن وجود دارد. ابزارهای مکانیکی که با پبچ و پیچ گوشتی پلاستیکی به هم متصل میشوند میتواند در 5 فرم رباتیکی در کنار هم قرار گیرد. کار با دسته کنترل این ربات مهارت ارتباط بین چشم و دست و توانایی حرکت ظریف را تقویت میکند همچنین با ساخت ربات های مختلف مهارت فنی کودکان رشد پیدا میکند. این اسباب بازی میتواند یک ابزار آموزشی مناسب برای بکارگیری در در مراکز آموزشی جهت آموزش رباتیک باشد. کیفیت المان های این محصول و موتورهای آن سبب شده است کمی قیمت این محصول بالا به نظر برسد ولی خوب در بین کیت های رباتیک ارزش خرید بالایی دارد.

انتخاب اسباب بازی مناسب برای هر کودک نیاز به شناخت دقیق از ویژگی های اسباب بازی ها دارد، پیشنهاد میشود.

منبع: نی‌نی سایت


اسباب بازی‌های تقویت کننده هوش برای فرزندان

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا