خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

SelmA

مدیر تالار بیوگرافی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
11/2/22
ارسال ها
2,285
امتیاز واکنش
41,747
امتیاز
418
سن
17
محل سکونت
خب که چی
زمان حضور
110 روز 21 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
ساره خواجه نوری متولد 25 جولای 1979 در تهران است. او نام برند لباسش را از نام خود اقتباس کرده و ساره نوری گذاشته است.

از کودکی تا دانشگاه ساره نوری
خانم نوری در 9 سالگی به آمریکا مهاجرت کرد. خانواده او در شمال ویرجینیا زندگی می‌کردند. او یک طراح لباس مطرح است، اما رشته تحصیلی اون گرافیک دیزاین بود. او لیسانس خود را از دانشگاه جورج میسون گرفت. اغلب از او به عنوان یکی از فارغ التحصیلان برجسته این دانشگاه یاد می‌شود. ساره نوری قبل از اینکه به طراحی لباس بپردازد، به عنوان طراح گرافیک روی تبلیغات رسانه‌های تجاری مختلف کار می‌کرد. عمده شهرت ساره نوری در طراحی لباس عروس است.

زندگی شخصی و ازدواج
خانم نوری در سال 2009 در واشنگتن دی سی در ریتز کارلتون ازدواج کرد. او و همسرش دو دختر دوقلو دارند.

فعالیت و موفقیت‌های خانم نوری در رسانه‌ها
مجموعه‌های طراحی عروس نوری در ووگ نشان داده شده است.
کالکشن‌های عروس و مصاحبه‌های ساره نوری در مجلات و وب‌سایت‌های مختلف عروس از جمله The Knot، Martha Stewart Weddings، Wedding Wire، Premier Brides، و Inside Weddings به نمایش درآمده است. -لباس‌های عروسی نوری در فروشگاه‌های بزرگ از جمله نیمان مارکوس و برگدورف گودمن فروخته می‌شوند.
ساره نوری لباس عروسی دایانا دیگارمو، شرکت کننده سابق امریکن آیدل را طراحی کرد.
اولین فروشگاه نوری در 1 ژوئن 2021 در مرکز خرید مجلل Short Hills در نیوجرسی افتتاح شد.
خانم نوری عنوان می‌کند که از بچگی عاشق لباس عروس بوده است. او در سال 2009 موقع ازدواجش موفق به پیدا کردن لباس عروس مدنظرش نشد. این بود که خودش دست به کار شد و شروع به طراحی لباس عروس رویاهایش کرد. به نیویورک رفت پارچه خرید و بعد از آن خیاطی ماهر پیدا و طرح خودش را پیاده کرد.

پس از این ماجرا بود که به ایالت نیوجرسی که نزدیک نیویورک است، نقل مکان کرد. همانطور که می‌دانیم نیویورک مرکز بزرگ فشن می‌باشد. او بعد از اقامت در نیوجرسی در بوتیکی لوکس که لباس عروسی داشت مشغول به کار شد، کم کم ارتقا شغلی پیدا کرد و توانست عنوان مدیرفروش را از آن خود کند. او بواسطه محل کارش با پارچه های مختلف آشنا شد و توانست شبکه‌های ارتباطی قوی‌ای با دیزاینرهای مختلف و معروف ایجاد کند.

علاوه بر این در برخورد با مشتری‌های مختلف هم با سلیقه کلی جامعه آشنا شد. او در این‌باره می‌گوید: “بسیاری از مشتری‌ها ممکن بود بالای یک لباس را دوست داشته باشند و پایینش را دوست نداشته باشند یا برعکس.” به‌طورکلی در برخورد با مشتری‌ها به این نتیجه رسید که نقاط قوت و ضعف لباس‌ها از دیدگاه کاربران چیست. در واقع او توانست در برخورد با مشتری‌ها بفهمد که آن‌ها واقعا دنبال چجور لباسی هستند.

این بود که در سال 2011 کم کم شروع به طراحی لباس عروس کرد. ساره نوری پارچه‌ کارهایش را از نیویورک خریداری می‌کند و گیپورهایش هم از فرانسه می‌آید. او با خیاط‌هایی که سالیان سال در نیویورک با طراحان مطرح همکاری داشتند، شروع به کار کرد و توانست کالکشن‌های جذابی ارائه دهد.


بیوگرافی ساره نوری | طراح لباس

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn، Tabassoum و Mahla_Bagheri

SelmA

مدیر تالار بیوگرافی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
11/2/22
ارسال ها
2,285
امتیاز واکنش
41,747
امتیاز
418
سن
17
محل سکونت
خب که چی
زمان حضور
110 روز 21 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع
ویژگی طراحی‌های ساره نوری
دو ویژگی مطرح در کارهای نوری، دست دوز بودن و جنس پارچه‌های مورداستفاده در آن‌هاست.

از نظر ساره نوری پارچه در لباس عروسی و شب نقش مهمی ایفا می‌کند. به همین دلیل او از پارچه صد در صد ابریشمی در کارهایش استفاده می‌کند و دلیل آن هم این است که لباس عروس سنگین چیزیست که تقریبا تمامی عروس‌ها از آن می‌نالند و خانم نوری در کنار توجه به مبحث کیفیت بالای لباس و افتادگی صحیح و جذاب آن می‌خواست این مشکل را برای عروس‌ها حل کند.

تابه‌حال لباس‌های ساره نوری روی جلد بسیاری از مجله‌های مطرح رفته است.

خانم نوری آرزوها و اهداف بزرگی برای کارش دارد. او علاقه‌مند به گسترش کارش و توسعه آن در سرتاسر آمریکا و خارج از مرزهای آن تا اروپا و خاورمیانه است. اکنون، طرح‌های عروس ساره نوری به محبوبیت رسیده و در بوتیک‌های مجلل عروس و فروشگاه‌های بزرگ لوکس در سراسر ایالات متحده، به ویژه در شهر نیویورک، به فروش می‌رسند. از دالاس، تگزاس؛ آتلانتا، جورجیا؛ کارولینای شمالی و کانکتیکات مشتری طراحی‌های جذاب او هستند.

تفاوت لباس عروس در ایران و آمریکا
از نظر سارا نوری بطور کلی لباس‌ عروس ساده بیشتر مورد پسند آمریکایی‌هاست، اما در ایران لباس شلوغ و پرزرق و برق طرفداران بیشتری دارد. البته اینکه چه نوع لباسی ترند باشد هم احتمالا سلایق را تغییر می‌دهد.

طبیعت همواره منبع الهام بسیاری از طراحان بوده است. در یکی از کالکشن های سارا نوری هم این خلاقیت و زیبایی به خوبی به چشم می‌‌خورد.

مجموعه جدید ساره نوری
مجموعه جدید ساره نوری الهام گرفته شده از عروس‌های جنوبی و عروسی‌های باشکوه آنهاست که تمام عناصر “جذاب جنوبی” را به نمایش می‌گذارد. این فصل با توری‌ها و الگوهای پیچیده شکوفا می‌شود که به‌طور غیرقابل انکار پرشور و خارق‌العاده هستند، به دنبال آن امضا خانم نوری در کارهایش یعنی پارچه‌های دستی، دوخت‌های برجسته و جزئیات پاپیون در این کالکشن هم خودنمایی می‌کند.

منبع: farsi1


بیوگرافی ساره نوری | طراح لباس

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn، Tabassoum و Mahla_Bagheri

SelmA

مدیر تالار بیوگرافی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
11/2/22
ارسال ها
2,285
امتیاز واکنش
41,747
امتیاز
418
سن
17
محل سکونت
خب که چی
زمان حضور
110 روز 21 ساعت 50 دقیقه
نویسنده این موضوع


بیوگرافی ساره نوری | طراح لباس

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn، Tabassoum و Mahla_Bagheri
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا