خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,561
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
فرهنگ عامه جهان از زمان بسیار قدیم پر از موجودات ماوراء طبیعی بوده است. برخی از آنها با خبرهای خوب مانند Brownies همیشه مفید بازدید می کنند. دیگران کمتر مورد استقبال قرار می گیرند و می توانند درد و رنج و حتی مرگ را برای کسانی که انتخاب می کنند از آنها دیدن کنند به ارمغان بیاورد. خون آشام ها فقط چنین موجودات ماورایی هستند و پادشاه همه خون آشام ها بدون شک Dracula است.
منشا خون آشام ها و دراکولا خون آشامها - تصور می شود که اولین نمونه از واژه خون آشام در ادبیات اروپا در قرن یازدهم روسیه یافت شده است. اشاره به ارواح ارواح بود که باید از اجساد عزیزان پاک شوند. با این حال ، اسطوره شناسان تطبیقی خون آشام هایی مانند اعتقاد به فرهنگ های عبری ، یونانی ، بین النهرین ، هند ، ژاپنی و آمریکای جنوبی را کشف کرده اند.
دراکولا - ریشه های تاریخی خود را در ولاد ایمپالر ، یک قصر رومی قرون وسطایی دارد که به دلیل سرقت از 100000 نفر در سنبله تیز ، روش مورد علاقه ی اعدام وی ، بد اخلاقی بدست آورد. این چهره زندگی واقعی توسط رمان نویس برام استوکر در سال 1897 به یک خون آشام ارواح تبدیل شد.


[تفاوت بین دراکولا و خون آشام]

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH، SelmA و MaRjAn

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,561
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
ویژگی های خون آشام ها و دراکولا خون آشام ها - از آنجا که بسیاری از سنت های خون آشام وجود دارد ، نمی توان تعریف نهایی را برای آنچه شامل یک خون آشام است ، غیرممکن دانست. با این حال ، به طور کلی ، خون آشام ها موجودات ارواح بدخواهی هستند که از روح های سابق انسان به وجود آمده اند و اکنون زمین را قدم می زنند و به دنبال جوهر زندگی انسان ها ، به شکل خون ، خود را تغذیه می کنند.
دراکولا - چنان تأثیر پذیرفته است که غرب مدرن چگونه به خون آشام ها نگاه می کند و می توان گفت ویژگی های دراکولا ویژگی همه خون آشام ها است. دراکولا توسط خورشید سوزانده می شود ، که توسط صلیب ، سیر یا آب مقدس محصور می شود. او در طول روز که پر از خاک مادری خود استریل است ، در تابوت خود می خوابد. او می تواند به خواست خود تبدیل به خفاش شود. او از قدرت های شگفت انگیز اغواگری برخوردار است و به قربانیان خود می خواهد داوطلبانه گلوی خود را به او دهند.
خون آشام ها و دراکولا در فرهنگ عامه خون آشام ها - از اوایل قرن 19 در ادبیات غربی نشان داده شده اند. با شروع از اوایل 20 ، Nosferatu اولین فیلم خون آشام بود که توده ها را وحشت کرد. کتاب های آن رایس ، Vampire Chronicles ، اولین کتاب های محبوب بودند که خون آشام ها را در یک نور "انسانی" تر نشان می دادند. پس از آن ، نمایش تلویزیونی Buffy ، Vampire Slayer بسیاری از قوانین خون آشام های سنتی را دنبال کرد اما شخصیت های خون آشام ایجاد کرد. امروز سریال ها و فیلم های گرگ و میش استفانی مایر پر از خون آشام های گیاهی زیبا هستند.
دراکولا - اولین شهرت خود را در رمان 1897 پیدا کرد. این کتاب هنوز چاپ نشده است. دنباله ای از دراکولا که توسط خود استوکس نوشته شده است ، و همچنین بسیاری دیگر از ادبیات copycat وجود دارد. دراکولا در بیش از 150 فیلم نقش اصلی دارد و در تمام ادبیات خون آشام ذکر شده در بالا ذکر شده است.
خلاصه: 1.Vampires و Dracula موجودات ارواح هستند که خون انسان ها را می کشند. 2. تصویر و ویژگی های دراکولا بر درک غربی همه خون آشام ها تأثیر گذاشته است. 3. ریشه های تاریخی خون آشام ها به آگاهی بشر باز می گردد و با خرافات و پرستش اجداد در ارتباط است در حالی که دراکولا به طور خاص جدیت خود را در شخصیت تاریخی ولاد ایمپالر می یابد.
منبع: mldunbound.org


[تفاوت بین دراکولا و خون آشام]

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH، SelmA و MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا