خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
در این بخش می خواهیم با بررسی ارتباط جن و چاکرا ببینیم که این موجود چگونه بعنوان یک انرژی منفی روی مراکز انرژی در بدن انسان اثر گذاشته و باعث بروز بیماری در یک شخص می شود!؟ همانطور که در بخشهای قبلی این مقاله گفتیم هر انسانی در بدن خود مراکزی جهت دریافت و تقسیم انرژی کیهانی دارد که چاکرا نامیده می شوند. چاکراهای کوچک و بزرگ زیادی در بدن انسان وجود دارد که ۷ نوع آنها در امتداد ستون فقرات قرار دارند و شناخته ترین و اصلی ترین چاکراهای انسان بحساب می آیند. هر نوع نقص یا انسداد در هر یک از این چاکراها باعث بوجود آمدن عارضه، درد و بیماری در انسان خواهد شد.

از لحاظ فیزیولوژیکی هر یک از این مراکز با گره های عصبی (nerve ganglion) یا سیستم عصبی مرکزی ارتباط دارند. پس می توان گفت این مراکز با غدد سیستم هورمونی (غدد لنفاوی) بدن نیز ارتباط دارند. از لحاظ متافیزیکی اما این مراکز، مرتبط با ادراکات و محل تلاقی و ارتباط بین عقل، جسم و روح انسان است. طریقه ی کارکرد چاکراها بدین صورت است که هر مرکز، وقتی از طبیعت انرژی را دریافت می کند آن را به اجزاء مختلف تبدیل کرده و به شبکه ی (plexus) دستگاه عصبی و غدد لنفاوی ارسال و از آنجا به جریان خون وارد می شود تا از طریق سلولها، بدن را تغذیه و انرژی لازم جهت ادامه حیات انسان را فراهم کنند. همانطور که گفتیم این مراکز هر کدام به یک غده از غدد داخلی بدن انسان مرتبط هستند. هر یک از حواس پنجگانه ما نیز به این چاکراها مرتبطند. حال اجازه بدهید به بحث اصلی خود یعنی ارتباط این چاکراها با جن و جادو یا همان ارتباط جن و چاکرا باز گردیم.

اگر یادتان باشد در قسمت های قبل این مقاله، به این نتیجه رسیدیم که جن و جادو نوعی انرژی منفی هستند و انرژی ها (بر اساس قانون جهانی جذب) می توانند از هر کجای جهان به طرف ما حرکت کرده و روی ما تاثیر بگذارند. پس جادو و طلسم چون نوعی انرژی منفی هستند بر اساس همین قانون جهانی در هر کجا که باشند به همراه سایر انرژی ها از طریق همین ۷ چاکرا وارد بدن ما شده و اثر منفی خود را خواهند گذاشت و به همین خاطر است که تمام بیماران ماورایی در هر یک از این هفت مرکز (بخاطر تجمع انرژی منفی) احساس درد یا سنگینی می کنند. در زیر به بررسی تک تک هر یک از این مراکز و چگونگی تاثیر و ارتباط جن و چاکرا می پردازیم:
۱.چاکرای پایه یا ریشه (base chakra)
چاکرای ریشه یا پایه مهمترین چاکرای موجود در بدن است که اگر درست کار بکند سایر چاکراها نیز فعالیت مطلوبی دارند. رنگ آن قرمز روشن است و در انتهای ستون فقرات (استخوان دنبالچه) بین مقعد و دستگاه تناسلی قرار دارد. این مرکز در جادوهای جدایی مانند جدایی انداختن بین زن و شوهر، بیشتر از سایر جادوها هدف قرار داده می شود. همچنین جهت بستن بخت و بستن رزق و روزی نیز از این چاکرا استفاده می شود. جادوهایی مانند جادوی سکون و جادوی ناتوانی **** نیز این چاکرا را هدف قرار می دهند و موکلین این نوع طلسم ها در راستای ارتباط جن و چاکرا ، این مرکز را بعنوان محل و قلمرو سکونت خود انتخاب می کنند. به همین سبب بیمارانی که چاکرای ریشه ی آنها مورد هدف جن و جادو قرار گرفته باشد در بیشتر موارد از علایم انسداد در این چاکرا رنج میبرند،


ارتباط جن و چاکرا

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و Saghár✿

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
چاکرای معده [شبکه خورشیدی]
این مرکز که رنگ آن زرد روشن می باشد، پایین وسط قفسه سـ*ـینه و در ناحیه معده قرار دارد. از آنجایی که معده و دستگاه گوارش مرکز تمام دردها و بیماریها می باشد، از این چاکرا جهت ایجاد طلسم و جادوهای بیماری و بیمار کردن استفاده می شود. این مرکز با کبد، معده و لوز المعده یا پانکراس نیز ارتباط دارد و بیشتر افرادی که دچار بیماریهایی مانند کبد چرب، التهاب یا زخم معده و یا دیابت نوع ۱ یا ۲ می باشند، نوعی انسداد در چاکرای سوم آنها ایجاد شده است. برخی از علایم و نشانه های وجود انرژی منفی در چاکرای سوم به قرار زیر است:

-ضعف در بینایی، دور بینی و کور رنگی
-بالا یا پایین رفتن میزان قند خون
-احساس نوعی سفتی در قسمت معده بخصوص هنگام عصبانیت
-زیاد شدن درد و بیماری
-حساسیت به نور آفتاب و گرما
-عدم اعتماد به نفس و نارضایتی از خود
-ترس و نداشتن جرأت در انجام کارها

توجه: جادوگرها جهت کارکرد بهتر این نوع طلسم و جادو، دستور می دهند این جادو را نزدیک آتش و حرارت قرار دهند (مانند سوزاندن ، چال کردن زیر تنور گِلی یا زیر خاکستری که دائم روی آن روشن بشود) چون عنصر مرتبط با این چاکرا آتش است. > ارتباط جن و چاکرا
چاکرای قلب :
این مرکز در وسط قفسه ی سـ*ـینه قرار دارد و رنگ آن سبز می باشد. از این مرکز در جادوهایی مانند طلسم محبت یا تنفر و همچنین جادوهایی که اصلاحا به بستن بخت و عدم ازدواج مرتبط هستند، استفاده می شود. همچنین این مرکز مسئول کارکرد صحیح سیستم ایمنی بدن، تنفس، دوره گردش خون مرتبط به تیموس (بالغ کردن سلولهای لنفوسیت تی T-Lymphocyte که سلولهای حیاتی برای دستگاه ایمنی بدن محسوب می شوند) ریه ها، قفسه سـ*ـینه و غده تیموس می باشد. برخی از نشانه های انسداد در این چاکرا و وجود انرژی منفی در آن به قرار زیر است:

-علاقه ی شدید و مفرط به یک شخص خاص
-وسواس زیاد
-تمام بیماریهایی که حاصل ضعف سیستم ایمنی بدن می باشند مانند ایدز و سرطان سـ*ـینه
-نقص در سیستم عصبی مسئول در ایجاد حرکت عضلات که منجر به فلج شدن یا پوکی استخوان می شود.
-بیماریهای قلبی
-تنگی نفس و اختلال در نفس کشیدن

توجه: جادوگر جهت کارکرد هرچه بهتر این نوع از جادو، دستور می دهد آن را در هوا و بصورت معلق نگه دارند. (مثلا آویختن آن به شاخه درخت یا بستن آن به پر یا پای پرندگان) چون عنصر مربوط به این چاکرا، باد است. > ارتباط جن و چاکرا


ارتباط جن و چاکرا

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و Saghár✿

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
چاکرای گلو :
این مرکز در وسط جلوی گردن قرار دارد و رنگ آن آبیست. با غده ی تیروئید ارتباط دارد و جهت جادوهایی مانند جادوی سکون و افسردگی و جادوهایی که به خُل کردن کردن بیمار می انجامد، استفاده می شود. از علایم و نشانه های انسداد در این چاکرا:

-صدای زنگ یا وزوز در گوش
-نقص شنوای
-عدم اشتها
-احساس غرور کاذب، سرپیچی و لجبازی
-گرفتگی گردن و سنگینی در کتفها
-خواب رفتن، سنگینی یا لرزش در قسمت ساق و کف دستها
-بالا رفتن ضربان قلب هنگام شنیدن صدای قرآن یا اذان
-عصبانیت مفرط
-اگزوفتالموس (برون چشمی یا بیرون زدگی کره چشم از کاسه چشم به سمت جلو)
-پرکاری یا کم کاری تیروئید
-فراموشی و عدم تمرکز
-احساس گرما در کل بدن یا بعکس احساس سرما
-بیماری گوش، حلق و بینی
-اختلال در عادت ماهیانه و کارکرد تخمدانها

توجه: جادوگر جهت کارکرد هرچه بهتر این جادو دستور می دهد آن را بصورت پاشیدن جلوی درب منزل شخص مورد نظر یا روی لباس او یا وسیله نقلیه اش بکار ببرند چون عنصر مربوط به این مرکز اتر می باشد
چاکرای پیشانی یا چشم سوم [Ajna]
این چاکرا که درست در مرکز پیشانی و بین دو ابرو قرار دارد، از مراکز مهم نزد اجنه و شیاطین جهت تاثیر بر قوه تخیل و سیستم بصری شخص است. هر نوع دیدنی که در ماورا صورت بگیرد، یعنی هر نوع تصویر و صدایی از ماورا ببینیم یا بشنویم توسط این مرکز انجام می شود. غده ی مرتبط با این مرکز هیپوفیز است، هیپوفیز که در مغز قرار دارد نقش مهمی در ارتباطات متافیزیکی ایفا می کند. رنگ این چاکرا نیلی است و جهت جادوهای جنون، هاتف، و جادوهایی که باعث تخیلات و توهم در فرد می شوند استفاده و بکار گرفته می شود. از علایم آلوده بودن این مرکز به انرژی منفی حاصل از جن و جادو موارد زیر است:

-دیدن جن و شنیدن صداهایی که دیگران نمیشنوند
-تله پاتی و خواندن افکار دیگران
-حس ششم قوی
-تشویش ذهنی
-سردرگمی و عدم تصمیم گیری صحیح
-شنیدن صدای کسانی که در داخل سر با ما حرف میزنند
-تغییرات مداوم در طبع و مزاج


ارتباط جن و چاکرا

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و Saghár✿

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
چاکرای تاج [crown chakra]
چاکرای هفتم و آخرین چاکرا که در مرکز فوقانی سر قرار دارد، چاکرای تاج نامیده می شود. این چاکرا که مانند چاکرای اول، حیاتی و مهم تر از سایر چاکراها می باشد با غده ی پینه آل (صنوبری) مرتبط است و مسئولیت مهمی در سلامتی سیستم عصبی انسان، قشر مغز، چشم راست و پوست دارد. همچنین با یک مکانیسم عمل ناشناخته با سایر سیستم های بدن و هورمون ملاتونین ارتباط دارد. (هورمون ملاتونین در غده ی صنوبری یا همان پینه آل تولید می شود و نقش مهمی در چرخه ی خواب و بیداری ما ایفا می کند) علایم مسدود شدن این مرکز و آلوده بودنش به انرژی منفی ماورایی به قرار زیر است:

-بیماری صرع، سرگیجه و غش کردن
-بعضی از سرطانها
-بیماری های عصبی
-سردرد و شقیقه درد
-خودخواهی و حس تملک به جای عشق
-اختلالات روانی
-ریزش مو
-بعضی از نازایی ها
-غم و افسردگی
-توهم

توضیحات تکمیلی مهم راجع به ارتباط جن و چاکرا:
۱.شرط مسدود بودن یک مرکز خاص، وجود تمام علایم بالا نیست. گاهی ممکن است ظاهر شدن تنها یک نشانه از نشانه های بالا خود می تواند دال بر آلوده بودن مرکز مربوطه باشد.

۲.گاهی دعا نویسهای مبتدی با استفاده از حروف ابجد و یک حساب سر انگشتی بین اسم شخص و اسم مادرش به دنبال دستیابی به عنصر آن فرد هستند تا بلکه نوع و محل جادوی او را حدس بزنند. به فرض مثال اگر مشخص شد عنصر آن فرد خاک است، پس دعا یا طلسم مربوط به آن شخص را چال شده میپندارند، در صورتی که این تفکر غلط و یک خطای فاحش علمی است. عنصر به خود چاکرا و نوع جادو مرتبط است و نه حساب ابجد بین اسم شخص و اسم مادرش. یعنی بطور مثال جادوی جدایی یا بستن بخت که به چاکرای اول مربوط می شود باید چال شده باشد چون عنصر مربوط به چاکرای اول خاک است، در صورتی که ممکن است حساب ابجدی عنصر دیگری به بدهد.
۳.اجنه و شیاطین موکلین طلسم برای بیمار کردن ما تنها از این هفت مرکز استفاده می کنند و تسلط آنها روی جسم ما از طریق در اختیار گرفتن این مراکز و به دنبال آن اختلال در غدد درون ریز و سیستم مربوطه به هر یک از چاکراهای بالا می باشد.

۴.آلودگی و انسداد در چاکراها همیشه ماورایی نیست، گاهی انرژی های منفی حاصل از افکار و اعمال ما و یا حتی غذاهایی که میخوریم نیز باعث ایجاد اختلال در کارکرد صحیح چاکراها می شوند.
منبع: tebbruhani


ارتباط جن و چاکرا

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا