خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع

استفاده از محصولات خوشبو کننده مانند عطر و ادکلن، اسپری و بادی اسپلش علاوه بر ایجاد بوی خوش سبب افزایش اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعی می شود. رایحه برگرفته از عطر ها آرامش را در لحظات شما به ارمغان می آورد و مانند یک امضای شخصی برای شما محسوب می شود. اگر به دنبال خرید عطر جذاب و فوق العاده ای هستید که بتوانید به طور روزانه و یا در مهمانی ها از آن استفاده کنید، پیشنهاد ما خرید ادوپرفیوم مردانه ورساچه مدل Eros با رایحه خنک و شیرین است که در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.
معرفی ادوپرفیوم مردانه ورساچه مدل Eros حجم 100 میلی لیتر
این محصول از برند محبوب و معروف ورساچه، با داشتن رایحه شیرین و خنک و ساختار رایحه وانیل، چوب، مرکبات، گیاهان معطر و چرم انتخاب مناسبی برای آقایان با سلیقه در تمام فصول، به ویژه بهار و تابستان است. پس از اسپری کردن عطر مردانه ورساچه مدل Eros روی پوست و محل نبضتان، رایحه نعنا، سیب، لیمو و ماندارین را استشمام خواهید کرد که باعث ایجاد هیجان و تازگی در وجود شما می شود.
با سپری شدن زمان، نت میانی که شامل شمعدانی، آمبروکسان، مریم گلی است، جایگزین نت آغازی می شود که موجب ایجاد آرامش و انرژی مثبت خواهد شد. نت پایانی این محصول نیز متشکل از وانیل، پاتچولی، چوب سدر، صندل و چرم بوده که اعتماد به نفس فوق العاده ای را به شما منتقل می کند. خرید ادوپرفیوم مردانه ورساچه مدل Eros با رایحه خنک و شیرین ، با توجه به بوی ماندگار، شیشه زیبا، حجم 100 میلی لیتری و برند شناخته شده اش، بسیار به یاد ماندنی خواهد بود.
برند ایتالیایی ورساچه در سال 1978 در میلان تاسیس شد و ابتدا در زمینه مد و لباس فعالیت می کرد؛ ورساچه در ادامه فعالیت خود را در زمینه تولیدات مختلف دیگری نظیر کیف، کفش، جواهرات گران قیمت، عطر و ادکلن ادامه داد. شما می توانید برای خرید اینترنتی عطر مردانه ورساچه مدل Eros از طریق این صفحه در سایت الانزا اقدام کنید.
ویژگی های ادوپرفیوم مردانه ورساچه مدل Eros

  • نت آغازی: نعنا، سیب، لیمو و ماندارین
  • نت میانی: شمعدانی، آمبروکسان، مریم گلی
  • نت پایانی: وانیل، پاتچولی، چوب سدر، صندل و چرم
  • نوع رایحه: خنک، شیرین
  • ساختار رایحه: وانیل، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، چرم
  • نوع عطر: ادوپرفیوم
  • مناسب برای تمام فصول، به ویژه بهار و تابستان
  • با ماندگاری مناسب و پخش بوی قوی
  • سال معرفی: 2020
  • کشور مبدا برند ایتالیا
  • صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
بررسی غلظت و ماندگاری ادوپرفیوم مردانه ورساچه مدل اروس
قیمت عطر و ماندگاری آن، ارتباط مستقیمی با غلظت اسانس به کار رفته در عطر دارد. هنگام خرید بهتر است تفاوت نام، ماندگاری و غلظت عطرها را بدانید تا با توجه به بودجه و انتظاری که از عطر مورد نظر خود دارید، بهترین نوع را انتخاب نمایید.
عطر مردانه ورساچه مدل Eros از نوع ادوپرفیوم است. این محصول حدود 15 تا 20 درصد غلظت اسانس دارد و با داشتن پخش بوی قوی، ملایمت و سبکی، به همراه ماندگاری 4 تا 6 ساعته، انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه، قرارهای مهم و مهمانی ها به شمار می رود. نکته دیگری که لازم است برای خرید عطر در نظر بگیرید؛ تناسب آن با فصل است. عموما عطر های گرم برای فصول سرد سال و عطر های خنک برای فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند. عطر مردانه ورساچه برای تمام فصول، به ویژه بهار و تابستان مناسب است.
قیمت ادوپرفیوم مردانه ورساچه مدل Eros با پخش بوی قوی
برخورداری از قیمت مناسب در کنار کیفیت کالا، لـ*ـذت خرید را دوچندان می کند. سایت الانزا امکان خرید غیر حضوری و آسان کالاهای با کیفیت و با اصالت از معتبر ترین برند های روز برای شما فراهم کرده است. قیمت ادوپرفیوم مردانه ورساچه مدل Eros با پخش بوی قوی و سایر محصولات این برند در این صفحه قابل مشاهده بوده و شما می توانید با نازل ترین قیمت ها محصولات مورد نظرتان را خریداری نموده و از تجربه یک خرید اینترنتی خوب لـ*ـذت ببرید.
منبع: آلاناز


معرفی عطر ادوپرفیوم مردانه ورساچه مدل Eros

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: Parmida_viola
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا