خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,024
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
عطر ها دنیای پر رمز و راز و متنوعی دارند و انتخاب یک عطر مناسب که علاوه بر داشتن بوی خوش، سبب آرامش لحظات شما شود اهمیت بالایی دارد. همچنین، داشتن بوی خوش تاثیر فراوانی در افزایش جذابیت و اعتماد به نفس شما خواهد داشت. خرید عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme با رایحه خنک و شیرین با توجه به نت ها و رایحه های برگرفته از آن انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه یا مهمانی ها است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.
معرفی عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme حجم 100 میلی لیتر
این محصول از برند محبوب و لوکس بولگاری، با داشتن رایحه شیرین و خنک و ساختار رایحه مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر، خاک و زمین و چوب انتخاب مناسبی برای آقایان با سلیقه در فصول بهار و تابستان است. پس از اسپری کردن عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme روی پوست و محل نبضتان، رایحه برگ درخت چای، پرتقال ماندارین و پرتقال را استشمام خواهید کرد که بوی طبیعت و تازگی را برای شما تداعی می کند.
با سپری شدن زمان، نت میانی که شامل جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه است، جایگزین نت آغازی می شود که حس قدم زدن در میان باغی از گل های تازه را در ذهن شما ایجاد می کند. نت پایانی این محصول نیز متشکل از عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا، گیاه مریم گلی و نت های چوبی بوده که اعتماد به نفس فوق العاده ای را به شما منتقل می کند. خرید اینترنتی عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme ، با توجه به بوی ماندگار، شیشه زیبا، حجم 100 میلی لیتری و برند شناخته شده اش، بسیار به یاد ماندنی خواهد بود.
برند ایتالیایی بولگاری در سال 1884 بنیان گذاری شد و اکنون نزدیک به 300 فروشگاه در سراسر جهان دارد. این برند ابتدا به طلا و جواهرهای لوکس و با شکوهش معروف بوده اما با گذشت زمان، محصولات دیگری نظیر ساعت، کیف های دستی و عطر و ادکلن نیز ارائه کرد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme با رایحه خنک و شیرین از طریق این صفحه در سایت الانزا اقدام کنید.
ویژگی های عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme

  • نت آغازی: برگ درخت چای، پرتقال ماندارین و پرتقال
  • نت میانی: جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه
  • نت پایانی: عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا، گیاه مریم گلی و نت های چوبی
  • نوع رایحه: خنک، شیرین
  • ساختار رایحه: مرکبات، گل، میوه، گیاهان معطر، خاک و زمین، چوب
  • نوع عطر: ادوتویلت
  • با ماندگاری و پخش بوی مناسب
  • نام عطر ساز: Jacques Cavallier
  • سال معرفی: 2005
  • کشور مبدا برند ایتالیا
  • صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
بررسی غلظت و ماندگاری ادوتویلت مردانه بولگاری مدل آکوا پور هوم
هنگام خرید اینترنتی عطر بهتر است تفاوت نام، ماندگاری و غلظت عطرها را بدانید تا با توجه به بودجه و انتظاری که از عطر مورد نظر خود دارید، بهترین نوع را انتخاب نمایید؛ چرا که ماندگاری و قیمت عطرها ارتباط مستقیمی با غلظت اسانس به کار رفته در آن دارد.
عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme از نوع ادوتویلت است. این محصول حدود 5 تا 15 درصد غلظت اسانس دارد و با داشتن پخش بوی مناسب، ملایمت و سبکی، به همراه ماندگاری 2 تا 4 ساعته، انتخاب مناسبی برای استفاده روزانه، قرارهای مهم و مهمانی ها به شمار می رود.
قیمت عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme با ماندگاری بالا
قیمت عطر و ادکلن معمولا بر اساس برند، غلظت و ماندگاری آن تعیین می شود. نکته ای که هنگام خرید باید به آن توجه نمود برخورداری از قیمت مناسب در کنار اصالت کالا است. سایت الانزا، یک فروشگاه اینترنتی معتبر بوده که رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده و خوشبو کننده های متنوعی را با بهترین قیمت ها ارائه کرده است. قیمت عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme با ماندگاری بالا در این صفحه قابل مشاهده بوده و شما می توانید با اطمینان این محصول با کیفیت را خریداری نمایید.
منبع: الاناز


معرفی عطر بولگاری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا