خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع

آشنایی با قوانین اروگوئه برای افرادی که قصد مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و مایل به تحصیل، کار یا سرمایه گذاری هستند از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که اگر بخواهید در نهایت به اقامت دائم و تابعیت این کشور دست پیدا کنید باید شرایط و راه های مهاجرت به این کشور را بشناسید و از قوانین هر یک آگاه باشید. جمهوری اروگوئه در قاره آمریکای لاتین قرار دارد که به عنوان دومین کشور کوچک در این منطقه شناخته می شود که به صورت مستقل عمل می کند. در بین کشورهای آمریکای جنوبی اروگوئه یکی از کشورهایی است که قوانین آسانی برای مهاجرت و اقامت در نظر گرفته، برای اطلاع از قوانین اروگوئه تا انتهای این نوشتار با تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

  • شرایط کار در اروگوئه چگونه است؟
  • آیا می توان در اروگوئه کار کرد؟
  • قوانین سرمایه گذاری در اروگوئه چیست؟
  • فرایند مهاجرت به اروگوئه چیست؟
  • محدودیت های مهاجرتی به اروگوئه از نظر قانونی چیست؟
قوانین تحصیل در اروگوئه
در ابتدا مقاله گفته شد که کشور اروگوئه قوانین پیچیده ای برای مهاجرت به این کشور در نظر نگرفته است اما آسان ترین راه برای مهاجرت به این کشور تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اروگوئه می باشد. مهاجرت تحصیلی به اروگوئه آسان است اما در نهایت منجر به اخذ اقامت دائم این کشور نمی شود اگر می خواهید پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه همچنان در این کشور اقامت داشته باشید می توانید از طریق راه های دیگری مثل: ورود به بازار کسب و کار، سرمایه گذاری یا ازدواج با فردی با تبعه کشور اروگوئه اقدامات لازم را انجام دهید. طبق قوانین اروگوئه برای مهاجرت تحصیلی به این کشور به گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه و ویزای تحصیلی اروگوئه نیاز دارید.
به این منظور باید با دقت دانشگاه های این کشور را بررسی کنید دانشجویان و متقاضیان ایرانی باید به این نکته توجه داشته باشند که برای سال تحصیلی 2022- 2023 برخی از دانشگاه های این کشور مورد تایید وزارت علوم ایران هستند و دانشجویان با تحصیل در این دانشگاه های می توانند در کشور ایران مشغول به کار شوند. دانشجویان خارجی می توانند به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی در مقاطع مختلف تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی پزشکی و غیر پزشکی ادامه تحصیل دهند. اگر تصمیم دارید به زبان انگلیسی ادامه تحصیل دهید باید بدانید که در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری بیشتر رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

قوانین اروگوئه در خصوص کار
اگر قصد ورود به بازار کسب و کار کشور اروگوئه را دارید باید موفق شوید از کارفرمایی معتبر در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت کنید پس از آن لازم است اقدامات تعیین شده را در جهت اخذ ویزای کار اروگوئه انجام دهید. برای کار در کشور اروگوئه باید به زبان رسمی و رایج این کشور یعنی زبان اسپانیایی جهت برقراری ارتباط تسلط داشته باشید همچنین با توجه به اینکه نیروی کار در این کشور نیروی تحصیل کرده و ماهر هستند لازم است شما دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه های معتبر باشید. متقاضیانی که دارای سابقه کاری هستند و یا علاوه بر مدرک زبان اسپانیایی دارای مدرک زبان معتبر انگلیسی هستند شانس خود را برای یافتن کار در کشور اروگوئه به خصوص در شرکت های بین المللی افزایش می دهند. مهمترین شرکت ها و موسساتی که در کشور اروگوئه قرار دارند به شرح زیر می باشند.

  • Dlocal
  • Roche
  • Citco
  • JLL
  • Mercado Livre
  • Latinhire
  • Mercado Libre
  • Siemens Gamesa
  • Fortinet
  • OH OH IT’S MAGIC
ازدواج و تولد در اروگوئه
در رابـ*ـطه با قوانین ازدواج در کشور اروگوئه باید گفت افرادی با تابعیت خارجی می توانند با ازدواج رسمی و واقعی با فردی با تابعیت کشور اروگوئه اقامت دائم و تابعیت این کشور را به دست بیاورند. به این منظور باید مدارک و شواهدی ارائه دهید تا مشخص شود ازدواج شما واقعی است علاوه بر این باید محل اقامت در کشور اروگوئه مشخص شود و اثبات شود که فرد می تواند بدون کمک گرفتن از دولت این کشور هزینه های زندگی خود و همسر خود را پرداخت کند. با گذشت 5 سال از ازدواج با فردی با تابعیت اروگوئه می توانید تابعیت و پاسپورت این کشور را به دست بیاورید تا جزء اتباع این کشور محسوب شوید.
در سراسر دنیا تابعیت بر اساس دو اصل خاک و خون و در برخی از کشورها بر اساس هر دو اصل به کودک متولد شده تعلق می گیرد. در سیستم خون کودک متولد شده پس از تولد تابعیت والدین را دریافت می کند اما در سیستم خاک کودک پس از تولد تابعیت کشوری را دریافت می کند که در آنجا متولد شده است. اروگوئه پیرو اصل خاک است کودکانی که در این کشور متولد می شوند بدون در نظر گرفتن تابعیت والدین جزء اتباع کشور اروگوئه محسوب می شوند. طبق قوانین تابعیت در اروگوئه تابعیت مضاعف در این کشور قانونی است یعنی برای کسب تابعیت این کشور لازم به لغو تابعیت پیشین نیست. تابعیت در کشور آرژانتین که یکی از کشورهای آمریکای لاتین است بر اساس سیستم خاک است برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مقاله اخذ تابعیت از طریق تولد در آرژانتین رجوع کنید.

قوانین اروگوئه در خصوص سرمایه گذاری
کشور اروگوئه جزء اولین کشورها در آمریکا جنوبی است که سرمایه گذاران خارجی زیادی را جذب کرد در حقیقت حضور بالای سرمایه گذاران در این کشور نشان می دهد اعتماد سرمایه گذاران خارجی جهت کسب سودآوری در اروگوئه جلب شده است. اقتصاد کشور اروگوئه در طول 14 سال اخیر با رشد سالانه 5.4% توانسته طولانی ترین دوره رشد را تجربه کند. با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور اروگوئه به ویژه شهر مونته ویدیو (پایتخت اروگوئه) که در نزدیکی آب های آزاد قرار گرفته است سرمایه گذاری در اروگوئه می تواند سود آور باشد.
طبق قوانین سرمایه گذاری در اروگوئه سرمایه گذاران خارجی می توانند همانند سرمایه گذاران محلی در این کشور فعالیت داشته باشند، دولت اروگوئه با معافیت های در نظر گرفته شده هر ساله سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب می کند. با توجه به این موضوع که اروگوئه رشد اقتصادی مناسبی را تجربه کرده در گزارش های ارائه شده توسط بانک جهانی در سال 2022 اروگوئه از بین 190 کشور در دنیا جایگاه 101 را به خود اختصاص داده است.
با توجه به اینکه در کشور اروگوئه مناظر طبیعی و چشم نواز زیادی وجود دارد هر ساله گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند به این منظور گردشگران به ویزای توریستی این کشور نیاز دارند، برای اطلاع از روند اخذ ویزای توریستی مقاله ویزای توریستی اروگوئه را مطالعه کنید. هموطنان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات از قوانین مهاجرت به کشورهای مختلف در دنیا مقالات بیشتری در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنند.
منبع:
موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت


قوانین اروگوئه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا