خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,024
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع

کشور اتریش را می‌توان یکی از کشورهای با سطح اجتماعی و رفاهی بالای قاره اروپا دانست. این کشور جزو بهترین کشورها برای زندگی شناخته شده است. از این‌رو هرساله تعداد بسیار زیادی برای دریافت اقامت و مهاجرت به این کشور اقدام می‌کنند. به‌عنوان کسی که قصد دارد به این کشور سفر کند و یا مهاجرت به این کشور را تجربه کند، دانستن قوانین آن ضروری به نظر می‌رسد. ما قصد داریم تا در این مقاله در خصوص قوانین کشور اتریش با شما صحبت کنیم

در این مطلب می خوانیم:
۱آشنایی با کشور اتریش
۲قوانین کشور اتریش چگونه تدوین خواهند شد؟
۳نحوه تصویب قوانین فدرال کشور اتریش
۴ آشنایی با قوانین اتریش جهت مهاجرت
۵ قوانین اتریش در خصوص مهاجرت تحصیلی
۶ قوانین اتریش در خصوص مهاجرت کاری
۷قوانین اتریش در خصوص مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری
۸قوانین کشور اتریش در خصوص ازدواج با یک فرد اتریشی
۹مهاجرت به اتریش با کمک موسسه حقوقی سفیران ایرانیان
۱۰ نتیجه‌گیری
۱۱ سوالات متداول

۱۱.۱ آیا قوانین کشور اتریش اجازه می‌دهند که فردی با زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کند؟
۱۱.۲ آیا قوانین اتریش اجازه می‌دهند فردی که در این کشور به دنیا آمده است، تابعیت این کشور را بگیرد؟
۱۱.۳ با توجه ‌به قوانین کدام مسیر برای مهاجرت به اتریش ساده‌تر است؟

آشنایی با کشور اتریش
اتریش جزو کشورهای اروپای میانه به‌ حساب می‌آید. در این کشور می‌توان زندگی مدرن و شهری را در کنار طبیعت بکر و دیدنی تجربه کرد. پایتخت کشور اتریش وین بوده که دارای جمعیتی در حدود ۱ میلیون و ۵۲۳ هزار نفر است. اکثریت مردم کشور اتریش به زبان اتریشی آلمانی صحبت می‌کنند. این کشور با کشورهایی نظیر جمهوری چک، اسلوونی، مجارستان، سوئیس، آلمان و ایتالیا دارای مرزهای خشکی مشترک است. همچنین دورتادور کشور اتریش را مرزهای خاکی احاطه کرده‌اند.
کشور اتریش را از نظر مساحت می‌توان هم اندازه کشور امارات دانست که از ۹ ایالت تشکیل شده است. نکته جالب در خصوص این کشور آن است که در حدود ۶۰ درصد از مساحت آن را رشته‌کوه‌های آلپ تشکیل داده است. کشور اتریش را می‌توان در بین ۱۵ کشور ثروتمند دنیا پیدا کرد. از آن‌رو که کشور آلمان را می‌توان به‌عنوان مهم‌ترین شریک تجاری این کشور به‌ حساب آورد، دور از انتظار نیست که اقتصاد کشور اتریش را به‌عنوان یکی از اقتصادهای روبه‌رشد معرفی کنیم.
البته در این میان نمی‌توان نقش قوانین کشور اتریش را در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و سـ*ـیاسی آن هم نادیده گرفت. حال در ادامه در خصوص قوانین این کشور، چگونگی وضع و نظارت آن هم صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با قانون‌های کشور اتریش
قوانین کشور اتریش چگونه تدوین خواهند شد؟
برای تدوین یک قانون در کشور اتریش، ابتدا باید این قوانین به‌صورت پیش‌نویس به دست اعضای شورای ملی نوشته شوند و سپس این پیش‌نویس‌ها در یک جلسه رسمی شورای ملی مطرح گردد. بعد از مطرح ‌شدن باید یکی از موارد زیر برای تصویب شدن آن انجام شود:

  • قانون باید به تصویب شورای فدرال برسد.
  • قانون باید به تصویب یک اسم از اعضای شورای فدرال برسد.
  • قانون باید توسط دولت فدرال وقت تصویب شود.
بعد از اینکه این پیش‌نویس‌ها تدوین شدند، باید به دست دولت فدرال و با حداکثر آرای کابینه تصویب شود. باید بدانید که قوانین کشور اتریش را می‌توان به دست وزیر دولت فدرال وقت تدوین کرد. پیش از اینکه این قوانین در کابینه تصویب شوند، آن ها را به ایالت‌های مختلف اتریش و برای نمایندگان قانون آن‌ها ارسال می‌کنند. همچنین وزیر دولت فدرال می‌تواند در صورت نیاز این پیش‌نویس‌ها را تغییر دهد.


آشنایی با قوانین کشور اتریش؛ شرط اصلی یک مهاجرت موفق

 

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,024
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
نحوه تصویب قوانین فدرال کشور اتریش
بعد از اینکه یک قانون به دست شورای ملی اتریش تصویب می‌گردد، وظیفه رئیس شورای ملی است که این قوانین تصویب‌شده که در شورای ملی تصمیم‌گیری و بررسی شده‌اند را به شورای فدرال این کشور اطلاع دهد. این قوانین در مرحله بعد باید تایید دولت فدرال اتریش را کسب کنند. بعد از اینکه شورای فدرال این قوانین را تصویب کرد، می‌توان آن ها را در سطح کشور اتریش اجرا نمود.
البته باید بدانید که یک استثنا نیز در این میان وجود دارد، آن هم قوانین مالی کشور اتریش است. این قوانین به‌ صورت مستقیم و مستقل توسط شورای ملی فدرال این کشور به تصویب می‌رسند. پس این قوانین کشور اتریش نیازی به تایید شدن و یا نشدن از سوی شورای فدرال را ندارند و شورای ملی خودش، قابلیت و صلاحیت کافی برای تصویب این قوانین مالی را دارد. البته جالب است بدانید که در کشور اتریش قبل از اینکه یک قانون را به تصویب برسانند و در سطح کشور اجرا کنند، آن را به یک همه‌پرسی یا رفراندوم ملی می‌گذارند.
در صورتی ‌که بیشتر اعضای شورا به این قانون رای دهند، می‌توان آن را در کشور اجرا کرد. البته این شیوه کاری در زمانی که می‌خواهند یک قانون را تغییر دهند نیز صادق خواهد بود. به این معنی که برای تغییر آن، نیاز به رای حداکثری اعضای شورای ملی وجود دارد. در وصف قدرت شورای ملی کشور اتریش همین بس که می‌توانند درخصوص برکناری رئیس‌جمهور فدرال نیز تصمیم بگیرند.
این روش به این صورت است که ابتدا یک همه‌پرسی برای بررسی این موضوع مطرح می‌گردد. اگر حداکثر اعضا به عزل رئیس‌جمهور رای دهند، او از سمت خود برکنار خواهد شد. از همین رو قدرت شورای ملی فدرال در تصویب قوانین کشور اتریش، قابل ادراک است.

قوانین اتریش به کمک شورای ملی فدرال تصویب می‌شوند
آشنایی با قوانین اتریش جهت مهاجرت
یکی از نکات بسیار مهمی که پیش از مهاجرت به هر کشور باید بدانید این است که در خصوص قوانین آن کشور، اطلاعات کافی را کسب کنید تا در این مسیر کمترین خطا را داشته باشید. این امر برای کشور اتریش نیز وجود دارد. هنگامی که شما قصد مهاجرت به اتریش را دارید، باید با قوانین کشور اتریش آشنایی داشته باشید. باید بدانید که چه قانون‌هایی برای مهاجرت از روش‌های مختلف وجود دارد. از طریق آشنایی داشتن با این قوانین است که می‌توانید مسیر مهاجرت به اتریش را پشت سر بگذارید.
اگر نمی‌دانید که از کجا باید با قوانین این کشور آشنایی پیدا کنید، ما به شما موسسه حقوقی بین المللی سفیران را معرفی می‌کنیم. با کمک این موسسه حقوقی می‌توانید در خصوص قوانین کشور اتریش اطلاعات بسیار جامعی کسب کنید و مسیر مهاجرت به این کشور را برای خود و خانواده‌تان هموار کنید. تیم مجرب وکلایی و مشاورین خبره موسسه حقوقی سفیران آماده است تا هر اطلاعاتی در خصوص قوانین مهاجرتی به کشور اتریش را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

قوانین اتریش در خصوص مهاجرت تحصیلی
مهاجرت تحصیلی به کشور اتریش را می‌توان یکی از ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای مهاجرت به این کشور دانست. باید بدانید که دانشگاه‌های کشور اتریش، دانشگاه‌های بسیار معتبر و باکیفیتی بوده و شهریه‌های آن‌ها نیز در مقایسه با سایر دانشگاه‌های دیگر کشورهای اروپایی کمتر است. اما بپردازیم به قوانین کشور اتریش در خصوص تحصیل در این کشور. یکی از این قوانین این است که فرد متقاضی تحصیل در یکی از مقاطع لیسانس و یا بالاتر، باید در یک دانشگاه دولتی در کشور خودش مشغول به تحصیل باشد.
برای مثال اگر می‌خواهید تا مقطع لیسانس را در کشور اتریش بگذرانید، ابتدا باید در کنکور سراسری شرکت کنید، حائز رتبه خوبی شوید و بعد از آن برای دریافت ویزای تحصیلی کشور اتریش اقدام کنید. همان‌طور که اشاره شد، زبان این کشور آلمانی اتریشی است. پس برای تحصیل نیاز دارید تا به زبان آلمانی مسلط باشید. اگر شما تسلط کافی بر روی زبان آلمانی را نداشته باشید، قوانین اتریش بدین صورت خواهند بود که شما باید در ابتدا دوره‌های زبان آلمانی را در کشور آلمان بگذرانید.
پس از گذراندن این دوره‌های زبان آلمانی و اخذ مدرک زبان، می‌توانید به‌صورت رسمی در یکی دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنید؛ البته منوط به اینکه توسط دانشگاه پذیرش شده باشید. همچنین می‌توانید در کنار تحصیل، به کار هم بپردازید.


آشنایی با قوانین کشور اتریش؛ شرط اصلی یک مهاجرت موفق

 

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,024
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع




آشنایی با قوانین کشور اتریش؛ شرط اصلی یک مهاجرت موفق

 

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,024
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
قوانین اتریش در خصوص مهاجرت کاری
همچنین باید بدانید که کشور اتریش قوانینی را برای افرادی که قصد مهاجرت از طریق ویزای کار به این کشور دارند، وضع کرده است. اولین قانون کشور اتریش در این ‌خصوص این است که فرد باید یک مهارت و یا یک تخصص در زمینه رشته تحصیلی خودش داشته باشد و آن را به همراه سابقه کاری خود ارائه کند. اگر می‌خواهید ویزای کار این کشور را دریافت کنید باید بدانید که حداقل مدرک تحصیلی موردنیاز، مدرک لیسانس است. البته باید بدانید که نمی‌توانید سرخود برای کار در این کشور اقدام کنید.
در ابتدا باید یک کارفرمای اتریشی برای شما دعوت‌نامه و یا پیشنهاد کار در کشور اتریش را ارسال کند. همچنین لازم به ذکر است که این ویزا برای کار در زمانی کمتر از یک سال کاربرد دارد. برای تمدید این زمان، باید بتوانید قرارداد کاری خودتان را تمدید کنید. یکی دیگر از قوانین کشور اتریش در خصوص مهاجرت کاری این است که فرد متقاضی می‌تواند با اخذ ویزای جستجوی کار در اتریش هم اقدام کند. البته در این مسیر یک سیستم امتیازبندی وجود دارد که متقاضی باید حداقل ۷۰ نمره را از ۱۰۰ نمره کسب کند.
این امتیازبندی بر اساس قوانین اتریش بوده و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این فاکتورها می‌توان به سن متقاضی، مدرک تحصیلی، سوابق کاری و همچنین مدرک و نمره زبان او اشاره کرد. بعد از اینکه به کمک این فاکتورها متقاضی توانست حداقل ۷۰ نمره را کسب کند، می‌تواند به مدت ۶ ماه وارد خاک اتریش شده و به جستجوی یک شغل بپردازد. البته افرادی که در یکی از کشورهای اروپایی تحصیل می‌کنند و یا فارغ‌التحصیل یکی از دانشگاه‌های اروپایی هستند، بسیار راحت می‌توانند کار موردنظر خودشان را پیدا کنند.

اتریش برای مهاجرت کاری قوانین مختلفی دارد
قوانین اتریش در خصوص مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

قوانین کشور اتریش بیان می‌کنند فردی که قصد مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور را دارد، نمی‌تواند از طریق خرید ملک به آن دست پیدا کند. برای دریافت ویزا از طریق سرمایه‌گذاری باید راه‌های دیگری را امتحان کرد. برای مثال سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت، راه‌اندازی یک بیزینس یا کسب‌وکار، ایجاد اشتغال برای افراد اتریشی و یا سایرین و … . همچنین باید بدانید که برای شروع یک کسب‌وکار یا بیزینس، نیاز به یک بیزینس پلن حرفه‌ای و عملی دارید تا بتوانید کشور اتریش را متقاعد کنید.
نکته لازم به ذکر در این ‌خصوص این است که طبق قوانین کشور اتریش اگر می‌خواهید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید، باید ۲۵ درصد مالیات نیز پرداخت کنید. البته در این زمینه نکات حقوقی و جزئیات ریزی وجود دارد که می‌توانید از وکلای موسسه حقوقی بین المللی سفیران کمک بگیرید.
یکی از راه‌های مهاجرت به اتریش، از طریق سرمایه‌گذاری است
قوانین کشور اتریش در خصوص ازدواج با یک فرد اتریشی
قوانین کشور اتریش در این‌ خصوص عنوان می‌کنند که افراد اتریشی می‌توانند با هر فردی که مد نظرشان باشد، ازدواج کنند. البته باید بدانید که این دو فرد باید با یکدیگر و به مدت ۵ سال زندگی کنند و در این مدت از یکدیگر جدا نشده باشند. در حقیقت شما باید به دولت اتریش نشان دهید که ازدواج شما، یک ازدواج صوری و تنها جهت اخذ اقامت نیست. بعد از اینکه این موارد را رعایت کردید، می‌توانید برای دریافت ویزای کشور اتریش از طریق ازدواج اقدام کنید.

مهاجرت به اتریش با کمک موسسه حقوقی سفیران ایرانیان
همان‌طور که مشاهده کردید، قوانین کشور اتریش در خصوص مهاجرت بسیار پراکنده و متنوع هستند. شما می‌توانید یا خودتان با این قوانین و مقررات آشنایی داشته باشید یا از وکیل‌هایی که در این زمینه دارای تجربه و تخصص هستند، کمک بگیرید. اگر می‌خواهید که تجربه مهاجرتی مطمئن به کشور اتریش را داشته باشید، می‌توانید از خدمات مختلف موسسه حقوقی سفیران استفاده کنید.
موسسه سفیران مفتخر است با تکیه ‌بر تیم وکلایی خبره و مشاورین مجرب خود و سابقه‌ای درخشان در امر مهاجرت، شما را به صورت کامل با تمامی قوانین موردنیاز برای مهاجرت به اتریش آشنا کند. بدین صورت شما دیگر نگرانی از بابت شکستن قوانین و یا ناآشنایی با آن‌ها در زمان مهاجرت ندارید. پس اگر قصد مهاجرت به کشور اتریش را دارید، هم اکنون با موسسه حقوقی سفیران ایرانیان تماس بگیرید تا در اسرع‌ وقت به مشاور موردنظرتان متصل شوید.

نتیجه‌گیری
کشور اتریش را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین کشورهای اروپایی دانست که سطح رفاهی مردمان آن بسیار بالاست. از این‌رو افراد زیادی تصمیم می‌گیرند که به این کشور مهاجرت کنند. اما این افراد ممکن است با قوانین کشور اتریش آشنایی نداشته باشند و در مسیر مهاجرت به مشکل بر بخورند. باید بدانید که قوانین مهاجرتی کشور اتریش با سایر کشورهای اروپایی متفاوت است. پس اگر می‌خواهید با خیالی آسوده به کشور اتریش سفر کنید، هم اکنون با موسسه حقوقی سفیران تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به موسسه مهاجرتی و کار در خارج از کشور می توانید روی لینک کلیک کنید.

سوالات متداول
همیشه در خصوص قوانین کشور اتریش سوالات بسیار زیادی وجود داشته است. ما در این قسمت قصد داریم تا به پرتکرارترین و متداول‌ترین سوالات شما عزیزان در این ‌خصوص پاسخ دهیم.


  • آیا قوانین کشور اتریش اجازه می‌دهند که فردی با زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کند؟
بله، باید بدانید که قوانین اتریش به دانشجویان این اجازه را می‌دهد که با زبان انگلیسی نیز بتوانند به تحصیل خود در این کشور ادامه دهند.

  • آیا قوانین اتریش اجازه می‌دهند فردی که در این کشور به دنیا آمده است، تابعیت این کشور را بگیرد؟
خیر، قوانین کشور اتریش این اجازه را به افرادی که تنها در خاک این کشور به دنیا آمده‌اند، نمی‌دهد. در واقع سیستم اخذ تابعیت این کشور به ‌صورت خونی بوده و اگر والدین فرد اتریشی باشند، وی نیز تابعیت اتریش را کسب خواهد کرد. حتی اگر در کشوری غیر از اتریش به دنیا بیایید.

  • با توجه ‌به قوانین کدام مسیر برای مهاجرت به اتریش ساده‌تر است؟
پاسخ به این سوال کاملا به شرایط شما برخواهد گشت. اما به ‌صورت کلی با توجه ‌به قوانین اتریش، می‌توان مهاجرت از طریق تحصیل را ساده‌ترین راه برای مهاجرت به اتریش دانست.
منبع: سفیران ایران


آشنایی با قوانین کشور اتریش؛ شرط اصلی یک مهاجرت موفق

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا