خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
افرادی که قصد مهاجرت و اقامت در کشور آرژانتین را دارند بهتر است پیش از انجام اقدامات لازم برای مهاجرت به این کشور با قوانین آرژانتین آشنا شوند. کشور آرژانتین به 23 استان و 1 شهر مستقل تقسیم شده است که هر کدام از این مناطق با قانون اساسی خود اداره می شوند اما همه این شهرها تحت نظارت یک نظام فدرال هستند. سیستم حقوقی آرژانتین یک سیستم حقوق مدنی است، قانون اساسی این کشور در سال 1813 پس از تلاش های زیاد تصویب شد. قانون مدنی آرژانتین تا حد زیادی از سنت حقوقی اسپانیا، قانون مدنی برزیل، قانون مدنی اسپانیا، قانون ناپلئونی، قانون مدنی شیلی الهام گرفته شده است. در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی دارند به بررسی قوانین آرژانتین بپردازند و اطلاعات مختصری در این خصوص در اختیار متقاضیان مهاجرت به این کشور یا علاقه مندان قرار دهند.
  • محدودیت های مهاجرت قانونی به این کشور چیست؟
  • آیا می توان در آرژانتین درخواست پناهندگی داد؟
  • قوانین زندگی در این کشور چیست؟
  • آیا آرژانتین مقصدی امن برای مهاجرت به خارج از کشور است؟

کشور آرژانتین کجاست؟
این کشور با نام رسمی جمهوری آرژانتین با مساحتی بالغ بر 2780400 کیلومتر مربع در آمریکای جنوبی قرار دارد که به لحاظ وسعت پس از کشور برزیل دومین کشور بزرگ در آمریکای جنوبی است. شهر بوینس آیرس بزرگترین و مهمترین شهر این کشور است که به عنوان پایتخت آرژانتین نیز شناخته می شود. 97% از جمعیت کشور آرژانتین اروپایی تبار هستند که بیشتر آن ها نوادگان مهاجران اسپانیایی و ایتالیایی می باشند، حدود 92% از جمعیت این کشور پیرو دین مسیحیت، 1.9% پیرو دین اسلام و بقیه جمعیت پیرو سایر دین ها یا بی دین هستند. این کشور یکی از مستعمره های کشور اسپانیا بود که پس از درگرفتن جنگ استقلال آرژانتین این کشور اعلام استقلال کرد. شهروندان آرژانتین به زبان اسپانیایی به مکالمه می پردازند. واحد پول رایج در این کشور پزو آرژانتین با علامت اختصاریARS است.

بررسی برخی از قوانین آرژانتین
همانطور که گفته شد قوانین کشور آرژانتین در سال 1813 وضع شد، اولین اصلاحیه قانون اساسی در متن اصلی در سال 1860 بعد از پیوستن بوینس آیرس به کنفدراسیون آرژانتین انجام شد که به موجب آن چندین تغییر در بخش های اصلی قوانین اعمال شد. قانون اساسی لایحه حقوق را برای تمامی شهروندان آرژانتین و مهاجران در نظر می گیرد پس رعایت آن برای تمامی افرادی که در این کشور زندگی می کنند الزامی می باشد. در کل می توان گفت حقوق اساسی آرژانتین به 4 گروه مدنی، ملکی، سـ*ـیاسی و اجتماعی تقسیم می شود. طبق قوانین این کشور دولت فدرال هزینه های شهروندان را با بودجه خزانه داری ملی که متشکل از عواید عوارض صادرات و واردات، فروش یا اجاره اراضی، درآمد پست و غیره فراهم می کند
هر استان طبق قانون، نماینده ها و ضمانت های قانون اساسی ملی قانون اساسی خود را مطابق با اصول و شرایط قانون اساسی داخلی اجرا می کند. شهروندان هر استان از کلیه حقوق و امتیازات و مصونیت ها که در شرایط شهروندی در هر استان اتخاذ شده است بهره مند می شوند. قوانین کار در این کشور شامل: ساعت کاری، تعطیلات، حقوق و دستمزد اضافه کاری، پاداش، حق اعتصاب، بیمه، مزایای تامین اجتماعی می شود. طبق قوانین تابعیت در این کشور از طریق سیستم خاک منتقل می شود که این به معنای آن است که هر فردی در خاک این کشور متولد شود بدون در نظر گرفتن تابعیت پدر و مادر شهروند این کشور است. مهاجران در این کشور از تمامی حقوق معدنی شهروندان برخوردار خواهند شد، آن ها می توانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند و به خرید و فروش املاک و مستغلات بپردازند.


اطلاعات کلی درباره کشور آرژانتین

 

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع



قوانین مهاجرت در آرژانتین
طبق آخرین آمار اعلام شده کشور آرژانتین در سال 2022 دارای جمعیتی بالغ بر 45.8 میلیون نفر می باشد، دولت آرژانتین با در نظر گرفتن مزایا برای مهاجران افراد را برای مهاجرت و اقامت در این کشور تشویق می کند. دولت آرژانتین با سایر کشورها ارتباط خوبی برقرار کرده است علاوه بر این اقتصاد پیشرفته این کشور موجب شده افراد زیادی به این کشور مهاجرت کنند. از سال 1850 تا 1940 بیشتر از 6 میلیون مهاجر اروپایی به آرژانتین مهاجرت کردند.

برای مهاجرت به کشور آرژانتین راه ها و روش های متفاوتی وجود دارد دقت داشته باشید که برای هر یک از این روش ها قوانین و شرایطی در نظر گرفته شده است که رعایت آن برای متقاضیان الزامی است. در کل باید گفت طبق قوانین مهاجرتی متقاضیان خارجی و بین المللی برای ورود به کشور آرژانتین به ویزا احتیاج دارند ویزا بر اساس روش مهاجرت شما صادر خواهد شد. طرق مختلف برای مهاجرت به کشور آرژانتین عبارتند از:

  • مهاجرت کاری به آرژانتین
  • مهاجرت تحصیلی به کشور آرژانتین
  • سرمایه گذاری در کشور آرژانتین (ثبت شرکت و کارآفرینی یا خرید ملک)
  • ازدواج با فردی با تابعیت کشور آرژانتین
  • تولد فرزند در کشور آرژانتین (با مطالعه مقاله تولد فرزند در آرژانتین اطلاعات بیشتری در رابـ*ـطه با این روش مهاجرتی کسب می کنید)
  • پناهندگی در آرژانتین
مزایا و معایب مهارت و قوانین آرژانتین
مهاجرت به آرژانتین همانند مهاجرت به سایر کشورهای دنیا با معایب و مزایایی همراه است که در این بخش به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

معایب مهاجرت به آرژانتینمزایای مهاجرت به آرژانتین
کارفرمایان آرژانتینی ترجیح می دهند شهروندان بومی را استخدام کنندمتقاضیان می توانند ارز به این کشور منتقل کنند
زیر ساخت ها اغلب ضعیف هستندخدمات درمانی رایگان
نرخ بیکاری نسبتا بالاامکان خرید املاک منقول و غیر منقول در شهرهای آرژانتین
تورم زیادامکان ورود به بازار کسب و کار آرژانتین
واحد پول آرژانتین کم ارزش استامکان مهاجرت و اقامت همراه با اعضای خانواده
مشکل ترافیک در شهرهای بزرگامکان اخذ تابعیت و شهروندی آرژانتین پس از گذشت مدت زمان مشخص و رعایت قوانین
بی ثباتی سـ*ـیاسیهزینه زندگی مناسب
امکان تجارت و داد و ستد با سایر کشورها در دنیا وجود دارد
امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های دولتی آرژانتین
زندگی در یکی از امن ترین کشورهای آمریکای جنوبی

در این مقاله سعی ما بر آن بود تا اطلاعاتی در خصوص قوانین آرژانتین در اختیار مطالعه کنندگان قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابـ*ـطه با این کشور به مقاله درباره آرژانتین رجوع کنید. متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور آرژانتین یا سایر کشورها در دنیا را دارند می توانند برای اطلاع از انواع روش های مهاجرت همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.
منبع:موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت


اطلاعات کلی درباره کشور آرژانتین

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا