خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 9 ساعت 58 دقیقه
نویسنده این موضوع
کشور آلمان جاذبه های گردشگری بسیاری دارد اما در این کشور یک جاذبه گردشگری ترسناک وجود دارد که مناسب گردشگرانی است که علاقمند دیدن مکان های وحشتناک هستند.
کشور آلمان واقع در قاره سبز به دلیل جاذبه های دیدنی بسیار و همچنین فرهنگ مردمان آن به یکی از کشورهای توریستی مهم برای گردشگران سر تا سر دنیا تبدیل شده است. این کشور اما دارای یک جاذبه گردشگری بسیار ترسناک است که مناسب گردشگرانی است که علاقمند دیدن مکان های ترسناک هستند. این مکان ترسناک ترین بیمارستان آلمان است که در گذشته بیمارستان صلیب سرخ این کشور بوده است.

این بیمارستان در مجموعه بسیار بزرگی به نام Beelitz Heilstatten واقع شده است. این مجموعه بزرگ شامل 60 ساختمان است. در حال حاضر بسیاری از ساختمان های آن تخریب شده و متروکه است. در بعضی از این ساختمان ها که سالم تر از بقیه است همچنان برخی افراد مشغول فعالیت هستند. بیمارستان صلیب سرخ آلمان در زمان جنگ جهانی دوم فعالیت داشته و مجروحان آن زمان را به این بیمارستان می آوردند. همچنین آدولف هیتلر هم در آن زمان مدتی به عنوان بیمار در این بیمارستان بسـ*ـتری بوده است.
امروزه این بیمارستان به محلی متروکه و ساختمانی برای بازدید گردشگران از مکان های ترسناک تبدیل شده است. ساکنین این منطقه معتقدند که ارواح در این بیمارستان رفت و آمد دارد. به همین دلیل به آن لقب ترسناک ترین بیمارستان آلمان را داده اند.

البته ممکن است که در این مکان روحی نباشد و تمام این ها ساخته ذهن مردم و خرافات باشد. به طور کلی متروکه بودن این مکان و قدیمی بودن آن، باعث ترسناک شدن این بیمارستان شده است. گفته می شود که شب ها از این مکان صدا های عجیبی به گوش می رسد و هیچ کس جرات مراجعه به این مکان را در شب ها ندارد. در اکثر نقاط این بیمارستان وسایلی از زمان جنگ بر روی زمین قرار دارد.

از دلایل ترسناک بودن این مکان بجز خرافات مربوط به حضور ارواح می توان به نقاشی های عجیب و ترسناک بر روی دیوار های پوسیده بیمارستان، تـ*ـخت های پوسیده در گوشه کنار راهرو ها، وسایل پزشکی و جراحی زنگ زده و همچنین وسایلی که خون مجروح هان بر روی آن ها خشک شده است، اشاره کرد.

نقاشی های موجود بر روی دیوارهای ترسناک ترین بیمارستان آلمان را فراد ناشناسی کشیده اند که هیچ وقت کسی آنها را ندیده است. مفهوم این نقاشی ها مشخص نیست و برخی از افراد محلی اعتقاد دارند که این نقاشی ها را ارواح بر روی دیوار ها کشیده اند. دیوار های این بیمارستان با آجر و کاشی های کوچک آبی رنگ پوشیده شده است.

گردشگرانی که قصد مقابله با ترس خود را دارند می توانند به ترسناک ترین بیمارستان آلمان مراجعه کنند. البته اکثر نقاط این ساختمان تخریب شده و بخش کوچکی از آن قابل دسترسی است.

جالب است بدانید که برخی از آلمانی ها اعتقاد دارد که هیتلر در این بیمارستان بسـ*ـتری و مداوا شده است و علت اصلی جذب گردشگر به این بنای متروکه نیز همین امر است.


ترسناک ترین بیمارستان آلمان

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا