خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع

  1. شیطانِ جرسی (Jersey Devil)، جنگل ایالتی وارتون (Wharton State Forest)، نیوجرسی (New Jersey) – ایالات‌متحده آمریکا
بر اساس افسانه‌ها شیطان جرسی از زن فقیری به نام مادر لیدز در نیوجرسی متولد شد. او با وجود اینکه همسری بددهن و بدرفتار داشت، 12 فرزند به دنیا آورد. زمانِ به دنیا آمدن سیزدهمین فرزند، لیدز به آسمان نگاه می‌کند و با لحنی لعن گونه می‌گوید: «بگذار نفر بعدی شیطان باشد!». بعد از تولد، کودک بال درآورده و از طریق دودکش به آسمان پرواز می‌کند. سپس در جنگل ناپدید می‌شود.
باوجوداینکه منشأ این داستان به فرهنگ‌ عامه می‌رسد ولی افرادی اذعان داشته‌اند که شیطان جرسی را در جنگل ایالتی وارتون دیده‌اند. شیطان جرسی با داشتن بال‌هایی حدودا 25 سانتی‌متری، سری اسب مانند و همراه با شاخ تصور می‌شود.


  1. ماملامبو (Mamlambo)، رودخانه مزینت‌لاوا (Mzintlava River)، آفریقای جنوبی (South Africa).
کشور زیبای آفریقای جنوبی محل تولد و زندگی ماملامبو است. ماملامبو باعث وحشت روستاییانِ کنار رودخانه می‌شود. ماملامبو‌ها سال 1997 به‌عنوان مقصر مرگ 7 نفر معرفی شدند. تعدادی از اجساد به صورتی کشف شد که صورت‌های آن‌ها به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله قرار گرفته بود. شاهدان و محلی‌ها می‌گویند معمولاً در زمان طوفان حضور ماملامبو افزایش می‌یابد. این بدین معنی است که احتمال دارد این حیوان در هوای بد جنب‌وجوش بیشتری داشته باشد. شاهدان می‌گویند این حیوان حدود 20 متر طول دارد. همچنین ماملامبو سری اسبی شکل، بدنی شبیه ماهی و پوستی مانند تمساح دارد.
منبع: لست سکنت


شیطان جرسی و ماملامبو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا