خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,319
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
خانه محل قتل ویلیسکا آکس ، ویلیسکا، آیوا
این خانه که به خانه جوسی بی و سارا مور نیز معروف است، محل یک کشتار دسته جمعی در اوایل سال ۱۹۰۰ میلادی است. در بعد از ظهر یک تابستان گرم درسال ۱۹۱۲، جوسی مور و همسرش به همراه شش کودک که دو نفر آنها دخترهای همسایه بودند، در رختخوابشان بـ*ـو*سیله تبر، به طرز فجیعی به قتل رسیدند. با وجود پیدا شدن اجساد آنها، معمای این جنایت وحشتناک هنوز حل نشده است. روح آنها هنوز در جستجوی قاتل و عدالت پس از مرگ است. بازدید کنندگان این خانه اگر جراتش را داشته باشند می توانند شب را در اینجا بمانند
تیمارستان ترانس الگینی، وستون، ویرجینای غربی
این تیمارستان که در سال ۱۸۰۰ میلادی ساخته شد ، برای نگهداری ۲۵۰ بیمار طراحی شده بود. گرچه بعد از چندین سال بیش از ۲۰۰۰ بیمار در آن نگهداری می شد. نبود امکانات، رفتار غیر انسانی و شرایط درمانی وحشتناک باعث بسته شدن این تیمارستان در سال ۱۹۰۰ شد. بسته شدن این تیمارستان هم نتوانست ارواح سرگردان بیمارانی که با آنها بدرفتاری شده بود و حال به دنبال انتقام گرفتن از دکترها بودند، آرام کند.
مزرعه مایرتلز، سنت فرانسیس ویل، لوییزیانا
بر اساس داستان های قدیمی این مزرعه جنوبی روزگاری خانه یک خانواده ثروتمند و خدمتکارانشان بوده است. ظاهرا مارک وودراف مالک مزرعه برده ای به نام چلو را مورد آزار قرار می داده است و چلو برای انتقام گرفتن از مالک مزرعه او و خانواده اش را با کیک سمی مسموم می کند. او به خاطر جنایتی که مرتکب شده بود اعدام می‌شود، اما روح او هنوز در مزرعه زندگی می کند.


کسی جرئت رفتن به این ۵ مکان ترسناک در آمریکا را ندارد

 
  • تشکر
Reactions: نگار 1373

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,319
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
تونل های شانگهای، پورتلند، اورگان
در اواخر سال ۱۸۰۰ میلادی و اوایل سال ۱۹۰۰ کارگرهای غیر قانونی از طریق تونلی در زیر شهر پرتلند، به صورت غیرقانونی وارد شهر می شدند.این تونل ها به مکان های شلوغی مانند رستوران ها و کافه ها متصل بودند و به ساحل رودخانه ویلامت ختم می‌شدند. اغلب این کارگرها را با دارو مسموم می‌کردند و یا در حد بیهوشی مورد ضرب و شتم قرار می دادند و آنها را از طریق این تونل به سلولهای تنگ منتقل می کردند. این افراد از طریق اقیانوس آرام به چین و شانگهای منتقل می شدند. مردها بعنوان کارگر و زن ها را بعنوان برده می‌فروختند. این اتفاق الان به عنوان «شانگهای» شناخته می شود و تورهایی برای بازدید از این منطقه برگزار می شود.
هتل کویین آن، سانفرانسیسکو، کالیفرنیا
شما می‌توانید در این هتل اقامت کنید، گرچه این هتل گذشته تاریکی دارد. در حدود سال ۱۸۰۰ میلادی این هتل با نام مدرسه دخترانه ماری لکس شناخته می شد. این مدرسه یک مدرسه خوب با کارکنان مناسب برای آموزش دختران خانواده های پولدار محسوب می‌شد که مدیریت آن را خانوم ماری لکس بر عهده داشت. با وجود اینکه ماری لکس مدرسه را خانه می نامید و خودش را وقف شاگردانش کرده بود اما این مدرسه چند سال بعد از آغاز به کارش تعطیل شد. ماری لکس ناپدید شد، اما روح او مسافران بدشانسی را که در دفتر سابق او یعنی اتاق شماره ۴۱۰ اقامت می کنند را آزار می دهد. علاوه بر این در زلزله شدید سال ۱۹۰۶ در حالیکه شهر ویران شد، این مدرسه به طرز معجزه آسایی سالم ماند.


کسی جرئت رفتن به این ۵ مکان ترسناک در آمریکا را ندارد

 
  • تشکر
Reactions: نگار 1373
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا